آموزشی

معرفی بهترین ترازو وزن کشی + ویژگی های یک ترازو وزن کشی مناسب

بهترین ترازو وزن کشی

 

استفاده از بهترین ترازو وزن کشی امروزه اهمیت زیادی پیدا کرده است. با توجه به اینکه در حال حاضر مدل های بسیار زیادی از انواع این محصول در بازار موجود است، شما همیشه باید به دنبال خرید بهترین ها باشید. داشتن دسته بندی ها و مدل های متنوع، یافتن بهترین محصول را برای خریداران کمی سخت کرده است. جالب است بدانید که امروزه شرکت های زیادی در سراسر ایران در زمینه عرضه و فروش انواع ترازو وزن کشی فعالیت می کنند. امروز ما قصد داریم تا بهترين ترازوي وزن كشي را به شما معرفی کنیم و به این سوال پاسخ دهیم که ترازوی وزن کشی چه مارکی خوبه ؟ در ادامه با درمان مدیکال فروشگاه خرید تجهیزات پزشکی همراه باشید تا نکات مهم در انتخاب بهترین ترازوی وزن کشی را در اختیارتان قرار دهیم

ترازوی وزن کشی چه مارکی خوبه؟

یکی از مهم ترین مباحثی که مشتریان با آن مواجه می شوند، انتخاب بهترین مارک ترازو وزن کشی است. با اینکه برند های مختلف از فرمول های متنوعی در جهت ساخت محصولاتشان استفاده می کنند ولی، مارک ها و برند ها تاثیرات چندانی بر روی کیفیت نهایی ندارند. شما باید با استفاده از اطلاعات اولیه ای که دارید بهترین محصول را شناسایی کنید.

البته، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که هر برند در یک فیلد کاری خاص فعالیت می کند. برخی از برند ها در زمینه تولید بهترین ترازوی وزن کشی عقربه ای و برخی هم در زمینه تولید بهترین ترازو وزن کشی دیجیتال فعالیت می کنند. شما باید بهترین محصولات و برند ها را بر اساس نیاز های کلی و جامع خود انتخاب کنید. برای خرید بهترین ترازو وزن کشی شما باید با ویژگی های یک محصول خوب آشنا باشید، ویژگی هایی که یک ترازو وزن کشی را به بهترین گزینه و انتخاب تبدیل می نماید. خیلی از افراد به دنبال بهترین ترازو وزن کشی ایرانی هستند، با اینکه برند های جهانی زیادی در زمینه عرضه این محصولات فعالیت می کنند ولی، محصولات ایرانی هم طرفداران خاص خود را دارند.

 

ویژگی های بهترین ترازو وزن کشی

حال که مقدمات را پشت سر گذاشتیم بیایید تا به سراغ ویژگی های بهترین ترازو وزن کشی برویم. اولین ویژگی بهترین ترازو وزن کشی دقت آن است. یک محصول خوب و با کیفیت باید دقت بالایی داشته باشد و وزن شما را به صورت دقیق بهتان نشان دهد. گاهی اوقات هنگامی که شما بر روی دو وزنه مختلف قرار می گیرید، دو وزن متنوع را نیز مشاهده می کنید. این مسئله به علت تفاوت در میزان دقت محصولات مختلف می باشد. البته، برند های معروف فعال در زمینه تولید ترازو وزن کشی معمولا محصولاتشان را با همراه با کیفیت بالا و قدرت مناسب در بازار عرضه می کنند. محصولات تولید شده توسط این برند ها دقت بالایی داشته و به راحتی نیاز های مشتریان را رفع خواهند کرد. اگر شما بودجه آزادی دارید، می توانید از برند های معتبری همچون شیائومی استفاده کنید.

استحکام و حداکثر وزنی که ترازو تحمل می کند یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که شما باید به آن توجه داشته باشید. هرچه کیفیت ساخت یک ترازو بالا تر رود، قدرت و میزان تحمل آن هم افزایش پیدا می کند. البته، جالب است بدانید که اکثر محصولات موجود در بازار های داخلی ایران تا 200 کیلو گرم وزن را تحمل می کنند. جنس ترازو به عنوان دیگر ویژگی مهم آن شناخته شده است. شما باید همیشه از جنس هایی استفاده کنید که برای شما بازدهی بیشتری دارند. شما می توانید ترازو ها را در مدل های شیشه ای، پلاستیکی، آلومینیومی، آهنی و غیره تهیه نمایید. اگر شما دارای اضافه وزن هستید، بهتر است که مدل های پلاستیکی را تهیه نکنید.

سومین ویژگی بهترین ترازو وزن کشی، سیستم ها و قابلیت های به کار رفته در ساخت آن می باشد. البته، امکانات اضافی تحت تاثیر عواملی همچون نوع محصول هم می توانند قرار گیرند. ولی، داشتن سیستم خاموشی به صورت خودکار و بازگشت سریع به حالت اولیه از جمله ویژگی های مهم بهترین ترازو وزن کشی به حساب می آید. فرقی ندارد که شما به دنبال محصولات دیجیتال هستید یا اینکه به استفاده از انواع ترازو وزن کشی عقربه ای علاقه نشان می دهید. در هر صورت شما باید بتوانید بهترین و قوی ترین محصولات موجود در بازار را شناسایی نمایید. جهت استعلام قیمت ترازوی دیجیتال کلیک کنید.

 

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale2

 

اولین محصول موجود در لیست بهترین ترازو وزن کشی خانگی، ترازوی شیائومی Smart Scale 2 می باشد. این مورد از لیست بهترین ترازوی وزن کشی یک ترازوی دیجیتال بوده که به علت داشتن زیبایی زیاد، قدرت بالا و سیستم محاسبه BMI محبوبیت زیادی به دست آورده است. میزان دقت سنجش این محصول برابر با 50 بوده و شما می توانید وزن خود را بر اساس پوند یا کیلوگرم محاسبه کنید. جالب است بدانید که خود این محصول 1 کیلو وزن داشته و در دسته ترازو های سبک وزن قرار می گیرد.

ترازو هوشمند شیائومی با استفاده از بلوتوث و نرم افزار مخصوص خود به گوشی شما متصل شده و اطلاعات دقیقی را در مورد سلامتی تان در اختیار شما قرار می دهد. طراحی کلاسیک و زیبای این محصول زیبایی آن را چند برابر کرده است. شما با خیال راحت می توانید این ترازوی هوشمند را در خانه یا باشگاه خانگی خود به کار گیرید. البته، لازم به ذکر است که این محصول با استفاده از LED سفید اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد. برای کار با این دستگاه شما به سه عدد باتری نیم قلمی نیاز خواهید داشت. در قسمت پایینی این دستگاه، شرکت شیائومی از چند پایه لاستیکی استفاده کرده است. این پایه قدرت بالایی داشته و می تواند از لغزش یا تکان خوردن ترازو به صورت کامل جلوگیری نماید.

 

 

ترازو هوشمند شیائومی مدل Mi Smart Scale2

 

 

بهترین ترازو وزن کشی ایرانی، ترازو دیجیتال افق مدل 2003D

 

دومین محصول موجود در لیست بهترین ترازو وزن کشی، یک محصول ایرانی و با کیفیت است. اکثر مردم معتقد هستند که تولید کنندگان داخلی کشور ما قدرت تولید محصولات خیلی قوی و با کیفیت را ندارند. ولی این باور به صورت کامل اشتباه است. برند افق یکی از برند های ایرانی فعال در زمینه تولید ترازو دیجیتال به حساب می آید که محصولاتش را به صورت تضمینی در اختیار مشتریان قرار می دهد. ترازو دیجیتال افق مدل 2003D نماد یک محصول خوب و با کیفیت به حساب می آید. این محصول به شما اجازه می دهد تا بر اساس پوند یا کیلو گرم وزن خود را مشاهده کنید. جالب است بدانید که حداکثر میزان تحمل این ترازو 160 کیلو گرم می باشد. این محصول از آلارم برای اطلاع رسانی وضعیت باتری استفاده می کند.

استفاده از یک شیشه ضخیم 8 میلی متری به این دستگاه کمک کرده تا قدرت عملکردی بالا تری را به دست آورد. ابعاد کلی این مورد از بهترین ترازو وزن کشی دیجیتال 30 سانتی متر در 30 سانتی متر می باشد. داشتن فریم شیشه ای همراه با شکل مربعی باعث شده تا این محصول به اولین انتخاب اکثر مردم تبدیل شود. برای روشن کردن و استفاده از این محصول شما می توانید از باتری قلمی استفاده کنید. با توجه به قیمت نهایی پرداختی شما، این محصول ارزش خرید را دارد. شما می توانید هم اکنون این ترازوی دیجیتال را از طریق مراجع رسمی و فروشگاه های معتبر تهیه کنید. البته، جالب است بدانید که این محصول معمولا همراه با گارانتی عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. پس حتی اگر این ترازو با مشکلات داخلی مواجه شد، شما می توانید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین ترازوی دیجیتال

 

بهترین ترازو وزن کشی ایرانی، ترازو دیجیتال افق مدل 2003D

 

 

ترازو ام اند اس مدل Wave

 

ترازو ام اند اس مدل Wave به علت داشتن یک رسی ویژگی های کلیدی و خاص به عنوان بهترین ترازو وزن کشی دیجیتال شناخته شده است. این محصول می تواند وزن و دمای محیط را به شما نشان دهد. حداکثر وزنی که توسط این دستگاه تحمل می شود 180 کیلو گرم بوده و شما می توانید آن را در موقعیت های مختلفی به کار گیرید. جالب است بدانید که این دستگاه از 2 باتری نیم قلمی استفاده می کند تا روشن شود. همچون سایر موارد موجود در لیست امروز ما، شما می توانید وزن خود را با دو واحد کیلو گرم و پوند بر روی این دستگاه مشاهده نمایید. بازه دقت این دستگاه 100 گرم بوده و دقت اندازه گیری بالایی دارد.

 

 

ترازو ام اند اس مدل Wave

 

 

بهترین ترازو وزن کشی خانگی، ترازو دیجیتال متئو مدل PS 501

اگر شما به دنبال بهترین ترازو وزن کشی خانگی هستید، استفاده از ترازو دیجیتال متئو مدل PS 501 بازدهی خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. این محصول برای محاسبه وزن و توده بدنی یا BMI مناسب است. داشتن سیستم خاموشی اتوماتیک به شما اجازه می دهد تا با خیال راحت از این دستگاه استفاده کنید. جالب است بدانید که این دستگاه از فریمی استفاده می کند که برای مشخص کردن وضعیت بدنی شما کاربرد دارند.

شما می توانید وضعیت بدنی خود را از لاغر تا خیلی چاق مشاهده کنید. این محصول از سیستم پردازشی قوی استفاده کرده و لامپ های به کار رفته در نمایشگر آن حتی در شب هم وزنتان را به شما می گویند. جالب است بدانید که این محصول قابلیت ذخیره اطلاعات وزنی و دنبال کردن آنها را در خود جای داده است. 8 نفر می توانند اطلاعات وزن و بدن خود را بر روی این دستگاه ذخیره کنند. البته که بیشترین وزن تحمل شده توسط این دستگاه 150 کیلو گرم می باشد.

 

جهت خرید و بررسی قیمت ترازوی وزن کشی کلیک کنید.

 

 

بهترین ترازو وزن کشی خانگی، ترازو دیجیتال متئو مدل PS 501

 

 

ترازو دیجیتال زنیت مد مدل ZTH-D7

ترازو دیجیتال زنیت مد مدل ZTH-D7 طراحی کشور سوئیس بوده که با جنس رویه طرح چوب بامبو و صفحه نمایش ال سی دی با نور پس زمینه آبی، دقت و خوانایی بالایی دارد و به شما یک تجربه دلنشین برای استفاده از ترازو را می دهد. حداکثر ظرفیت تحمل وزن این ترازو 180 کیلوگرم (400 پوند) می باشد. با قرار گرفتن بر روی ترازو زنیت مد بصورت خودکار روشن می شود و همچنین در صورت استفاده از ظرفیت بیشتر از تحمل و کمبود باتری به شما هشدار می دهد. این ترازو دیجیتال با طراحی ظریف و دقیق و بدلیل استفاده از 4 سنسور حسگر دارای دقت بسیار بالایی در اندازه گیری است.

برای خرید این ترازو کاربردی به صفحه ترازو دیجیتال زنیت مد مدل ZTH-D7 مراجعه نمایید.

 

 

ترازو دیجیتال زنیت مد مدل ZTH-D7

 

 

ترازو دیجیتال زیکلاس مد مدل ZYKDS07

ترازو دیجیتال زیکلاس مد مدل ZYKDS07 با استفاده از سنسوری پیشرفته، برای اندازه گیری بسیار دقیق تا حداکثر 180 کیلو گرم را اندازه گیری می کند. جنس صفحه آن از شیشه حرارتی با استحکام بالا می باشد. با دکمه ای که در پشت دستگاه تعبیه شده است می توانید واحد اندازه گیری را بر اساس KG/LB/ST تغییر دهید. با وارد شدن حداقل وزن 300 گرم بر روی ترازو، دستگاه بصورت خودکار روشن می شود. این ترازو دیجیتال زیکلاس مد بوسیله دو عدد باتری نیم قلمی (AAA) تغذیه می شود.

این ترازو دیجیتالی طراحی کشور آلمان بوده که با استفاده از آن، براحتی می توانید وزن خود را در خانه اندازه گیری کنید و در صورت داشتن اضافه وزن یا کمبود وزن، آن را کنترل نمایید.

برای خرید این محصول زیبا به صفحه ترازو دیجیتال زیکلاس مد مدل ZYKDS07 مراجعه نمایید.

 

 

ترازو دیجیتال زیکلاس مد مدل ZYKDS07

 

 

ترازو تشخیصی بلوتوث دار

ترازو تشخیصی بلوتوث دار به شما کمک می کند تا از سلامت بدن خود با خبر شوید! ترازو تشخیصی بلوتوث دار نه تنها وزن بدن شما، بلکه چربی بدن، چربی احشایی (نوعی از چربی بدن است که در حفره شکمی ذخیره می‌شود و از مضرترین چربی‌ها برای سلامت فرد است)، آب، BMI، BMR و همچنین توده عضلانی و استخوانی را نیز کنترل و به شما نشان می دهد. این ترازو داده های بدن شما را از طریق اتصال بلوتوث به برنامه بر روی تلفن همراه شما منتقل می کند تا بتوانید دید واضحی از تغییرات وزن، شرایط و پیشرفت داشته باشید. ترازو تشخیصی بلوتوث دار با صفحه شیشه ای زیبا و صفحه نمایش بزرگ خود، به گونه ای طراحی شده است که تجربه وزن کردن فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد. و طراحی مدرن براق آن کاملاً با هر نوع دکوراسیون خانه شما ترکیب می شود.

برای خرید این ترازو کاربردی به صفحه ترازو تشخیصی بلوتوث دار مراجعه نمایید.

 

 

ترازو تشخیصی بلوتوث دار

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم  تعدادی از بهترین ترازو وزن کشی موجود در بازار ایران را با جزییات کامل به شما معرفی نماییم همچنین در مورد ویژگی های یک ترازوی وزن کشی خوب صحبت به میان آوردیم و با توجه به اینکه برندهای مختلفی در بازار موجود می باشند به معرفی بهترین برندهای ترازوی وزن کشی پرداخیتم. در پایان نیز تعدای از بهترین ترازو های موجود در بازار ایران را به شما معرفی کردیم. قیمت ترازو ها با توجه به کیفیت ساخت و دقت آنها متفاوت است و شما با توجه به نیاز و بودجه ای که برای آن در نظر گرفتید باید اقدام به خرید نمایید. در پایان در صورتی که این مقاله برای شما مفید بوده و تجربه ای در استفاده از انواع ترازوی وزن کشی دارید با ما و دیگران خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *