آموزشی

بررسی 🔍 بهترین شکم بند لاغری ✅ (5 شکم بند خوب 👌) برای کاهش چربی های شکم و پهلو

معرفی بهترین شکم بند لاغری

فواید بهترین شکم بند لاغری چربی سوز چیست؟ کدام شکم بند لاغری بهتر است؟ برای خرید این محصول به چه سایت معتبری مراجعه نماییم؟ شکم بند لاغری یا به عبارت دیگر گن لاغری یکی از راه های بسیار آسان جهت کاهش وزن می باشد. جهت آب کردن چربی های پهلو و شکم از این محصول استفاده می کنند. شکم بندهای لاغری با افزایش میزان جریان خون و دمای بدن در مدل های الکتریکی با جریان الکتریکی یا اعمال لرزش، چربی های پهلو و شکم را از بین خواهند برد. البته ناگفته نماند که برخی از مدل های شکم بند سبب سفت شدن عضلات در نواحی شکم و پهلو می شوند. تناسب اندام و همچنین لاغری یکی از نگرانی های بیشتر افراد است. به همین علت افراد زیادی از شکم بند لاغری استفاده می نمایند.

در این مطلب  به طور کامل در مورد بهترین شکم بند لاغری چربی سوز صحبت خواهیم کرد تا شما طبق نیاز و سلیقه خود بهترین شکم بند لاغری را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین شکم بند لاغری علاوه بر اینکه سبب کاهش سایز شکم می شود، از خم شدن بدن به طرفین ممانعت می کند و بدن را ثابت نگه می دارد.

 

شکم بند لاغری چیست؟

شکم بندهای لاغری وسیله ای جهت کاهش وزن و چربی سوزی هستند. این محصولات به صورت پهن و کششی می باشند و همانند گن لاغری به دور پهلو و شکم پیچیده می شوند. بیشتر شکم بندهای لاغری بست های قابل تنظیمی دارند و اندازه آن را میتوان تنظیم کرد. به محض استفاده از شکم بندهای لاغری، سایز افراد حدود 1 تا 2 درجه کمتر خواهد کرد و در زیبایی اندام نقش بسزایی دارد. شکم بندهای لاغری از جمله محصولاتی می باشند که به راحتی شما عزیزان را به تناسب اندم زیبا می رساند.

به شکم بندهای لاغری، شکم بند چربی سوز نیز می گویند. جنس این محصولات بیشتر از نئوپرین ( پارچه پلیمری) می باشد. جنس شکم بندهای لاغری به گونه ای می باشد که از تبادل رطوبت و گرما در بین هوای اطراف و پوست ممانعت می کند و باعث تعریق بدن و در نهایت چربی سوزی در فرد در ناحیه پهلو و شکم می شود. البته ناگفته نماند که در حین استفاده از شکم بند لاغری بایستی تحرک کافی و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید.

 

شکم بند لاغری چیست؟

 

فواید استفاده از شکم بند های لاغری

جهت استفاده از شکم بند لاغری بایستی به اصول درست استفاده کردن آن توجه کنید. جهت تاثیر بهتر شکم بند بایستی زیر آن لباس استفاده نکنید. مهمترین فواید استفاده از شکم بند لاغری عبارتند از: لاغری سریع، کاهش درد کمر، آب شدن پهلوها و شکم، افزایش اعتماد به نفس، مانع از افتادگی عضلات شکم، سبب بهبود وضعیت بدن، سبب تقویت ماهیچه های شکم، تقویت عضلات شکم و …

به طور کلی می توان ادعا کرد که شکم بندهای لاغری نقش بسزایی جهت رسیدن به اندام زیبایی را ایفا می کنند. بستن شکم بند لاغری دارای یک سری محاسن دیگری است که در متن زیر به طور خلاصه به آن می پردازیم؟

یکی دیگر از فواید استفاده از بهترین شکم بند لاغری، آب کردن چربی های پهلو است. همانطور که میدانید چربی های دور کمر به سختی آب می شوند. استفاده از شکم بندهای با کیفیت و به صورت مرتب چربی های دور کمر را از بین می برد.

استفاده از شکم بندهای لاغری سبب پیشرفت های زیادی در افزایش اعتماد به نفس شما می شود. با افزایش اعتماد به نفس، انگیزه فراوان تری جهت دستیابی به کاهش وزن بیشتری دارید. جهت نتیجه بهتر، استفاده مرتب از این محصول همراه با ورزش و رژیم غذایی مناسب توصیه می شود.

 

تاثیر شکم بند ها بر لاغری

یکی از فواید استفاده از شکم بند، کاهش حجم معده می باشد.  زمانی که از این محصول استفاده می کنید شکم بند سبب جمع شدن معده شما می شود.

این محصولات راه حل هایی کوتاه مدتی جهت کاهش چربی های دور شکمی می باشند. شکم بندهای لاغری جهت بسته شدن دور شکم و پهلوها طراحی و ساخته شده اند و جهت بهبود وضعیت بدن، رهایی از شر چربی ها، کاهش سایز بدن بعد از بارداری و … مناسب می باشند.

 

شکم بند لاغری چگونه باعث چربی سوزی می شود؟

شکم بندهای لاغری در دو مدل مختلف ( برقی و غیر برقی) در بازار موجود می باشند. هنگامی که شکم بندها به دور کمر بسته خواهند شد، چربی های دور شکم و پهلو فشرده می شوند. این فشرده سازی سبب چربی سوزی سریع بدن ( به وسیله گیر افتادن گرما در ناحیه شکم و پهلو) می شود. روش های بسیار گوناگونی جهت چربی سوزی بدن وجود دارد. استفاده از شکم بندها جهت چربی سوزی این روزها طرفداران فراوانی دارد. زیرا این محصولات به وسیله حرارت، چربی بدن را می سوزانند و هیچگونه ضرری برای بدن ندارد. این شکم بندها به علت جنس بسیار خاصی که دارند سبب می شوند در حین انجام کارهای روزمره، چربی دور شکم و لگن را بسوزانند. به جرات میتوان گفت که شکم بندهای لاغری در قیاس با دیگر ابزار کمی جهت کاهش وزن، مناسب تر هستند. اگر که در طول ورزش ها هوازی از این محصول استفاده نمایید، بسیار عالی می شود.

استفاده از بهترین شکم بند لاغری چربی سوز به عنوان سریع ترین راه جهت داشتن اندام مناسب می باشد. این محصول با حالت کشسانی خوبی که دارد، فشار مناسبی به پهلو و شکم وارد خواهد کرد. به گونه ای که چربی ها دور پهلو و شکم را جمع می کند، البته ناگفته نماند که فشار وارد شده به این نواحی انقدر زیاد نمی باشد که شخص آسیب ببیند. برخی دیگر از شکم بندها سبب تولید گرمای موضعی می شوند و در نهایت منجر به چربی سوزی خواهند شد. در الیاف تعدادی از این محصولات، از پشم استفاده می کنند و گرمای بیشتری تولید می نمایند.

 

شکم بند لاغری چگونه باعث چربی سوزی می شود؟

 

شکم بند لاغری چه کاربردی دارد و چه کسانی می توانند از شکم بند لاغری استفاده کنند؟

طراحی و دوخت شکم بندهای لاغری به گونه ای است که تمامی افراد می توانند از آن استفاده نمایند. شکم بند لاغری برای خانم ها در سنین مختلف گزینه بسیار مناسبی می باشد. آقایان از این محصول در باشگاه و در مکان های دیگر می توانند استفاده نمایند. این محصول برای خانم هایی که بعد از زایمان، از فرم هیکل خود ناراضی می باشند، گزینه مناسبی است و جنس نرم و عالی این محصول موجب شده تا استفاده از آن بسیار آسان باشد.

آن دسته از افرادی که وزن بسیار کمی دارند ولی در ناحیه پهلو و شکم چربی های فراوانی دارند، می توانند از این محصول استفاده نمایند. این محصول برای اشخاصی که از درد کمر خود رنج می برند، گزینه مناسبی محسوب می شود. این روزها در بازار انواع شکم بندهای لاغری وجود دارند. برخی از این شکم بندها فری سایز هستند و عموم مردم می توانند از آنها استفاده نمایند. اما با توجه به عدم امکان پرو و نوع بسته بندی این شکم بندها لازم است قبل از خرید این محصول، اندازه دور کمر خود را بدانید.

 

بیشتر بخوانید: آیا شکم بند شکم را کوچک میکند؟

 

 

معرفی 5 محصول پر فروش شکم بند لاغری

✔️شکم بند لاغری نئوپرنی پاک تن

شکم بند لاغری نئوپرنی پاک تن، بهترین شکم بند لاغری می باشد و جزو تولیدات ایران است و در سایز بندی های متنوعی وجود دارد. این محصول با کیفیت سبب فشرده شدن چربی های دور شکم و پهلو می شود. شکم بند لاغری نئوپرنی پاک تن با بالا بردن دمای پهلو و شکم و همچنین افزایش تعریق، باعث کاهش توده های چربی در پهلو و شکم می شود. مازاد بر اینها استفاده از این شکم بند سبب کاهش افتادگی شکم می شود. الیاف این محصول بسیار راحت و سبک می باشد و به علت تهویه خوب و انعطاف پذیری بالا هیچ گونه به پوست وارد نخواهد کرد.

 

شکم بند لاغری نئوپرنی پاک تن

 

✔️شکم بند لاغری بعد از زایمان 2001

شکم بند لاغری بعد از زایمان 2001، این محصول در ایران و در سایز بندی های مختلفی ساخته می شود. شکم بند لاغری بعد از زایمان 2001 به آسانی می تواند اندام فرد را به قبل از بارداری خود بازگرداند. به کمک این شکم بند پوست و عضلات شل شده شکم و پهلو سفت می شوند. کمر و ستون فقرات را صاف نگه می دارد و مانع رشد چربی ها جدید می شود و در نهایت التهابات و ورم رحم را کاهش خواهد داد. استفاده از این محصول بسیار آسان می باشد. بافت بسیار محکم این شکم بند لاغری از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و قابل شست و شو است.

 

شکم بند لاغری بعد از زایمان 2001

 

✔️شکم بند لاغری بعد از بارداری A 03 تینور

شکم بند لاغری بعد از بارداری  A 03تینور، بهترین شکم بند لاغری بعد از زایمان می باشد. این محصول ساخت چین می باشد و دارای سایزبندی گوناگونی است. این مدل از شکم بند در زمان کوتاهی افتادگی عضلات شکمی را برطرف خواهد کرد. شکم بند لاغری تینور دوران نقاهت بعد از سزارین یا زایمان طبیعی، کمر و شکم را ثابت نگه می دارد و با گرم نگه داشتن شکم و افزایش جریان خون باعث جمع شدن و در نهایت کاهش سایز شکم می شود. این مدل شکم بند از مواد ضد حساسیت ساخته شده است و قابل شست و شو می باشد و کیفیت و دوام بالایی دارد.

 

شکم بند لاغری بعد از بارداری A 03 تینور

 

✔️شکم بند لاغری تمام کش سگک دار پاک سمن

شکم بند لاغری تمام کش سگک دار پاک سمن به علت خاصیت کشسانی بسیار خوبی که دارد، به راحتی شکم را جمع می کند. این محصول شکم را به خوبی جمع می کند و از فشار زیاد به مهره های پایینی ستون فقرات ممانعت می کند. از الیاف پنبه ای جهت ساخت این محصول استفاده می کنند.

شکم بند لاغری سگک دار پاک سمن جزو بهترین شکم بند لاغری برای دوران بعد از زایمان، بعد از عمل جراحی کمر و شکم است.

 

شکم بند لاغری تمام کش سگک دار پاک سمن

 

✔️شکم بند طبی پاک سمن مدل Superior Elastic With Bar

شکم بند طبی پاک سمن مدل Superior Elastic With Bar آن دسته از افرادی که اضافه وزن دارند این نوع شکم بند به علت خاصیت کشسانی بسیار عالی که دارد، شکم را به خوبی جمع کرده و آن را در وضعیت خوبی قرار می دهد و مانع از فشار آمدن به مهره های پایین ستون فقرات می شود.

 

شکم بند طبی پاک سمن مدل Superior Elastic With Bar

 

 

 

انواع محصولات شکم بند لاغری در فروشگاه درمان مدیکال

شكم بند لاغری نئوپرنی پاک سمن

شکم بند طبی لاغری پاک سمن

شکم بند قابل تنظیم ساده سما طب پاکان کد 4017

225,000 تومان

شکم بند لاغری سانکس

185,000 تومان

شکم بند لاغری سانکس نئوپرن

325,000 تومان

گن اسلیپ جلو قزن دار و فاق غزن دار ژله ای بعد از سزارین آرتان مدل 3018

610,000 تومان

گن اسلیپ قزن دار بند دار آرتان مدل 3023

770,000 تومان

گن پادار بعد از زایمان آرتان مدل 3017

610,000 تومان

گن کامل قزن دار آرتان مدل 3013

770,000 تومان

نکات مهم هنگام خرید شکم بند لاغری

در زمان خرید بهترین شکم بند لاغری طرح مناسبی را انتخاب نمایید. انواع شکم بندهای گوناگونی در بازار وجود دارند. با توجه به کاربردی که از این محصول دارید قبل از خرید نوع طرح ( تمام تنه، نوع پوشیدنی، نیم تنه، دور باسن، دور کمر و …) را انتخاب کنید.

شرکت تولید کننده گن لاغری: انواع شکم بندهای لاغری تولیدات شرکت های داخلی، اروپایی و چینی وجود دارند. هر کدام از این شکم بندها دارای جنس و قیمتی متفاوتی می باشند.

متعلقات شکم بند لاغری: در تعدادی از شکم بندهای بی کیفیت، برخی از قطعات محکم و فلزی استفاده می کنند که سبب کبودی یا خراش در بدن فرد می شود. در زمان خرید بهتر است که تمامی قسمت های آن را بررسی کنید.

در زمان خرید بهترین شکم بند لاغری چربی سوز  به سایز خود توجه کنید. اگر شکم بند کوچک باشد در بدن شما تا می خورد و سبب چین و چروک بدن می شود. در هر حال بهتر است که محصولی را انتخاب و خریداری کنید که نه زیادی گشاد و نه زیادی سفت باشد، تا  تاثیر زیادی بر روی اندام شما بگذارد.

جنس: یکی از موارد مهم در زمان خرید بهترین شکم بند لاغری باید به آن توجه کرد: جنس آن می باشد. سعی نمایید که شکم بند با کیفیت و با دوامی را انتخاب نمایید. این نوع شکم بندها برای بسته شدن به فشار زیادی نیاز دارند و ممکن است که پاره شوند. اگر جنس با کیفیتی را خریداری نماید نه تنها پاره نمی شود بلکه عالی هم عمل خواهد کرد.

قابل شست و شو بودن شکم بند لاغری: در زمان خرید شکم بند لاغری چربی سوز از فروشنده بپرسید که محصول مورد نظرتان قابلیت شست و شو را دارد یا نه؟ چون شکم بندها به علت برخورد با پوست بدن، دچار تعریق خواهند شد و آلوده می شوند. سعی کنید شکم بندهایی را خریداری کنید که قابلیت شست و شو را داشته باشند.

 

سخن پایانی

در این مقاله بررسی نمودیم که کدام شکم بند لاغری بهتر است و به فواید استفاده از شکم بند لاغری چربی سوز پرداختیم.

استفاده نمودن از شکم بندهای لاغری جزو بهترین روش ها جهت لاغری است. بهترین شکم بند لاغری سبب تعریق بدن در نواحی شکم و پهلو می شود و بدین طریق سبب کاهش حجم شکم خواهد شد و در نهایت اندام را زیباتر نشان می دهد. هدف اصلی تمامی کمربندهای لاغری ایجاد گرما و فشار بر روی پهلوها و شکم می باشد. این محصول مازاد بر جنبه زیبایی، مزیت های فراوانی دیگری هم دارد. طراحی این شکم بندها به صورتی است که در جهات گوناگون، عضلات شکم و مابقی قسمت های بدن که چربی اضافه دارند، در حالت بسیار فشرده قرار می دهند تا این نواحی منقبض شوند.

در زمان خرید بهترین شکم بند لاغری چربی سوز باید به جنس، شرکت سازنده، سایز و … توجه کنید. استفاده کردن از شکم بند لاغری اگر به طور منظم انجام شود سبب کاهش وزن شما می شود، به شرط اینکه در کنار یک رژیم غذایی خوب و ورزش کردن استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *