آموزشی

بهترین قرص گیاهی نعوظ چیست؟

معرفی بهترین قرص گیاهی نعوظ

یکی از شایع ترین ناتوانی های جنسی در بین آقایان به اختلال نعوظ باز می گردد. باید گفت در اکثر اوقات با مصرف بهترین قرص گیاهی نعوظ این عارضه برطرف می شود. همچنین اختلال نعوظ یعنی ناتوانی در ثابت نگه داشتن یا ایجاد نعوظ به میزان کافی در زمان رابطه جنسی است. البته در برخی مواقع به عنوان ناتوانی جنسی از آن نام برده می شود. در بسیاری از مواقع با مصرف بهترین قرص های گیاهی نعوظ مشکل می تواند رفع گردد.

قبل از معرفی بهترین قرص گیاهی برای درمان نعوظ باید علت آن را پیدا کرد که بیشتر با افزایش سن در آقایان رخ می دهد. ناگفته نماند که نعوظ در افراد جوان نیز رخ می دهد که با مصرف قرص بهبود می یابد. از بهترین قرص های گیاهی رفع نعوظ می توان به قرص روکش دار آفرودیت، ایکس اید گلدن لایف، لیبیدوکس و سنس باریج اسانس اشاره کرد.

 

علت اختلال نعوظ چیست؟

زمانی که علت اختلال نعوظ بررسی می گردد و بهترین قرص گیاهی نعوظ برای آن تجویز می شود، این اختلال دلایل زیادی دارد. همچنین طبق نظریه انجمن اورولوژی آمریکا، اختلال نعوظ به دلیل درگیری پیچیده ما بین عوامل روانشناختی، هورمونی، نورولوژیک و عروق است. بنابراین تنها یک پزشک قادر به تایید علت این اختلال در بیمار می باشد. پس از مهم ترین علت اختلال نعوظ در آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سن

یکی از دلایل اصلی مصرف بهترین قرص گیاهی نعوظ در واقع سن است. این اختلال بیشتر در مردان مسن بروز پیدا می کند و در مردان 40 الی 70 ساله تقریبا 5 الی 15 درصد می باشد. البته اختلال نعوظ و سایر مشکلات جنسی تنها به سن مرتبط نبوده و مردان با قرارگیری در شرایط دیگر به این اختلال مبتلا می شوند. پس با فراهم نمودن رفاه ذهنی و مراقبت از سلامت جسمی شخص می توان ناتوانی جنسی را در بزرگسالی رفع نمود.

دارو و درمان

برخی از داروها با تحریک عصبی در عملکرد دستگاه تناسلی فرد دخالت می کنند. همچنین طبق تحقیقات دانشگاه هاروارد تقریبا 25% مردان به اختلال نعوظ مبتلا هستند که می توانند با مصرف بهترین قرص گیاهی نعوظ درمان شوند. البته دلیل اصلی ایجاد اختلال نعوظ در اکثر مردان مصرف برخی داروها با وجود افسردگی و فشار خون بالا می باشد.

 

علت اختلال نعوظ چیست؟

 

استرس و اضطراب

برخی مواقع مرد درباره عملکرد جنسی استرس داشته و در بروز توانایی نعوظ او اختلال ایجاد می شود. همچنین اگر مرد با شریک زندگی خود مشکل داشته باشد، استرس ذهنی و عاطفی عملکرد جنسی او را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

عمل جراحی

عمل جراحی در ناحیه لگن می تواند به عروق خونی یا اعصاب در آلت تناسلی صدمه وارد کند. بنابراین به مرور زمان توانایی مرد در حفظ یا ایجاد نعوظ را تحت تاثیر می گذارد. یکی دیگر از جراحی های شایع که ناتوانی جنسی را به دنبال دارد، جراحی سرطان پروستات است. زیرا اعصاب و عروق خونی آلت تناسلی از قسمت بالایی پروستات عبور می کنند که در زمان جراحی صدمه می بینند. رزکسیون روده یکی دیگر از جراحی های پرخطر است که در نعوظ مرد اختلال ایجاد می کند.

 

فشار خون

نعوظ به جریان خون مناسب در آلت تناسلی بستگی دارد و بیماریهای مرتبط با قلب و سیستم عروقی می تواند عملکرد نعوظ را مختل نماید. پس همین امر در مورد فشار خون بالا نیز صدق می کند. همچنین طبق نظریه دانشمندان فشار وارده بر دریچه های مسدود کننده در تمام سیاهرگ ها به قدری زیاد است که بر مقاومت آنها پیشی می گیرد. در نتیجه سیاهرگ ها به اندازه کافی نمی توانند جریان خون را در دستگاه تناسلی نگه دارند و پروسه نعوظ را مختل می نمایند. البته کاهش تولید هورمون، سطح پایین اکسید نیتریک و نشتی از سیاهرگ ها از دلایل فشار خون بالا می باشد که اختلال نعوظ را به دنبال دارد.

 

قرص نعوظ گیاهی چگونه عمل می کند؟

بهترین قرص گیاهی نعوظ نوعی داروی مهار کننده است که رگ های خونی داخل آلت تناسلی آقایان را شل می کند. سپس جریان خون را در این ناحیه افزایش داده و فرایند نعوظ را سهولت می بخشد. البته این قرص باید یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی با یک لیوان آب مصرف شود تا زمانی کافی برای اثربخشی داشته باشد. همچنین نحوه مصرف و تعداد قرص ها بسته به برند خریداری شده کاملا متفاوت است. ناگفته نماند که قرض نعوظ با گذشت نیم ساعت علائم خود را به نمایش می گذارد و خوردن غذاهای سنگین اثرات آن را محدود می نماید. الکل یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر عملکرد قرص نعوظ گیاهی است که منجر به بروز برخی عوارض جانبی می گردد.

 

آیا قرص های نعوظ موثر هستند؟

اختلال نعوظ نوعی ناتوانی جنسی بوده که آقایان قادر به ایجاد یا ثابت نگه داشتن نعوظ در حین رابطه جنسی نمی باشند. همچنین علت اختلال نعوظ جنبه روان شناختی و جنسی دارد و درمان آن بسته به علت ایجاد کننده نعوظ متفاوت خواهد بود. ولی درمان دارویی و مصرف بهترین قرص گیاهی نعوظ همچون لیبیدوکس، ایکس اید گلدن لایف، سنس باریج اسانس و آفرودیت نیز موثر است. در حالت کلی برای رفع اختلال نعوظ باید فرد رژیم غذایی مناسب و سبک زندگی سالم داشته باشد و برای غلبه بر استرس و اضطراب به یک سکس تراپیست مراجعه نماید.

بیشتر بخوانید: برای درمان نعوظ چه بخوریم؟

بهترین قرص های گیاهی نعوظ

بهترین قرص گیاهی نعوظ را بدون نسخه و به آسانی می توان از داروخانه ها تهیه کرد. همچنین برخی از فروشگاه ها این قرص های گیاهی را به صورت آنلاین به فروش می رسانند که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

 

بهترین قرص های گیاهی نعوظ

 

قرص روکش دار آفرودیت گل دارو

یکی از بهترین قرص گیاهی نعوظ به قرص روکش دار آفرودیت گل دارو تعلق دارد. این قرص از ترکیبات گیاهی همچون خارخاسک، دارچین، زنجبیل و زعفران تولید شده که ناتوانی جنسی را رفع می نماید. همچنین استروئیدها، اسانس ها و ساپونین های موجود در ترکیبات آفرودیت، عروق آلت تناسلی را گشاد کرده و خون در این اندام جمع می شود؛ بنابراین نعوظ به آسانی صورت می گیرد. البته مصرف این قرص با هدف باروری نیز تاثیر بسزایی داشته و ساپونین های داخل خارخاسک، سطوح تستوسترون و تعداد اسپرم ها را افزایش می دهند. درنتیجه امکان باروری تخمک نسبت به قبل افزایش می یابد و از انزال زودرس پیشگیری می نماید.

بهترین قرص گیاهی نعوظ آفرودیت برای بانوان نیز موثر بوده و با وجود ترکیبات منحصر به فرد موجب افزایش میل جنسی در آنها می شود. پس در هر وعده غذایی باید یک عدد از این قرص میل شود تا تاثیر بیشتری در رفع نعوظ داشته باشد. البته افرادی با بیماری های قلبی، داروهای مصرفی ضد انعقاد خون و زنان باردار نمی توانند از این نوع قرص گیاهی استفاده کنند. ناگفته نماند که شرکت گل دارو این کالا را در قالب قطره به داروخانه ها عرضه کرده که از کلیه خواص بهترین قرص نعوظ گیاهی برخوردار می باشد. در حالت کلی از مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش تعداد اسپرم ها
  • جلوگیری از زود انزالی
  • رفع اختلال نعوظ
  • افزایش میل جنسی در خانم ها و آقایان

 

قرص ایکس اید گلدن لایف

بهترین قرص گیاهی نعوظ ایکس اید گلدن لایف ترکیبی از گیاهان دارویی، مواد معدنی و ویتامین ها می باشد که با هدف افزایش میل جنسی در آقایان و خانم ها استفاده می شود. البته از ویژگی های مهم این قرص، رفع اختلال نعوظ به ویژه در آقایان است؛ زیرا ترکیبات منحصر به فرد موجود در قرص ایکس اید خونرسانی به قسمت های مختلف بدن به ویژه الت تناسلی را تسریع می بخشد؛ بنابراین نعوظ در آقایان به آسانی صورت می گیرد. گیاه بز شاخدار، خارخاسک، جینسینگ سیبریایی و جینسینگ کره ای از ترکیبات اصلی این قرص می باشند. همچنین در ترکیب قرص ایکس اید گلدن لایف از منیزیم، زینک، ویتامین E و بعضی از ویتامین های گروه B نیز استفاده شده است؛ بنابراین از مهم ترین مزایای این قرص می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بهبود ناتوانی جنسی ناشی از نگرانی و استرس
  • تنظیم کننده هورمون های جنسی
  • تقویت ماهیچه های مرتبط با توانایی جنسی
  • افزایش و تسریع در خون رسانی به آلت تناسلی جهت بهبود اختلال نعوظ
  • افزایش لذت و میل جنسی در خانم ها و آقایان

 

قرص لیبیدوکس ایران داروک

به جرات می توان گفت قرص لیبیدوکس ایران داروک یکی دیگر از بهترین قرص گیاهی نعوظ است که از ترکیباتی همچون:

  • دارچین
  • سرخ ولیک
  • نخل اره ای
  • جینکوبیلوبا و جینسینگ آسیایی تشکیل شده است. این قرص مشکلات جنسی در مردان را همچون نعوظ درمان کرده و به رابطه جنسی زوجین دوام بیشتری می دهد؛ زیرا ریشه جینسینگ منجر به افزایش تولید انرژی در بدن می شود که جهت برقراری رابطه جنسی، توان فیزیکی فرد را بالا می برد. همچنین مشکل زودانزالی را در آقایان رفع نموده و قدرت باروری آنها را نیز افزایش می دهد؛ بنابراین در طول رو باید 2 عدد از این قرص میل شود که یکی از آنها بهتر است یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی باشد.

 

قرص لیبیدوکس ایران داروک

 

قرص های سنس باریج اسانس

جهت رفع اختلال ناشی از نعوظ می توان یکی از بهترین قرص گیاهی نعوظ سنس باریج اسانس را مصرف کرد. این قرص حاوی ال آرژنین، جینسینگ و خارخاسک بوده که باید به مدت 3 ماه و روزانه 2 عدد میل شود. قرص سنس باریج اسانس عارضه جانبی نداشته و در صورت بروز می تواند کاهش فشار خون، سردرد، استفراغ و تهوع کمی به دنبال داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین قرص نعوظ چیست؟

 

دیگر روشهای درمان مشکل نعوظ در آقایان

یکی از روشهای فوری برای رفع مشکلات نعوظ در آقایان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می باشد که از این دستگاه ها برای مواقع اضطراری می توان استفاده کرد و عوارض خاصی هم به دنبال ندارند و به عبارتی کار راه انداز هستند. در زیر لیست قیمت و انواع محصولات وکیوم مردانه آورده شده که می توانید جهت بررسی بیشتر روی محصولات کلیک کنید.

 

نتیجه گیری و سخن پایانی

یکی از مشکلاتی که در روابط جنسی آقایان ممکن است به وجود آید مشکل عدم نعوظ یا نعوظ ضعیف می باشد. این مشکل به دلایل زیادی ممکن است بروز کند از آن جمله می توان به سن بالا، مصرف داروهای خاص، عمل جراحی، مشکلات عصبی و روحی و روانی و … اشاره کرد. یکی از روشهای درمان مشکلات نعوظ استفاده از قرص گیاهی نعوظ برای رفع مشکلات نعوظ می باشد. قرص های گیاهی معمولا نسبت به دیگر قرص های رفع مشکل نعوظ عوارض کمتری دارند. در این مقاله سعی کردیم بهترین قرص گیاهی نعوظ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با مصرف این قرص مشکل خود را برطرف نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *