آموزشی

بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه ✅ معرفی 5 محصول 💯% تضمینی

معرفی بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه

بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه کدام است؟ تعدادی از آقایان با دستگاه وکیوم مردانه آشنایی دارند و گاهاً از این دستگاه استفاده کرده اند. به عقیده پزشکان هیچ اشکالی ندارد که برای ارضای نیازهای خود به شکل صحیح، از این دستگاه استفاده کنید اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که نحوه استفاده صحیح از این دستگاه را بدانید و همچنین از دستگاه های مناسب برای این منظور استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در رابطه با بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه برقی، خارجی، ایرانی و دستی صحبت کنیم. بسیاری از محصولات وکیوم آقایان موجود در بازار از کارآیی مناسبی برخوردار نیستند و اثرات مثبتی ندارند، حتی در برخی موارد عوارض بسیار شدیدی هم  به دنبال دارند، پس اگر قصد خرید دستگاه وکیوم مردانه را دارید، با درمان مدیکال در ادامه همراه باشید تا نکاتی مهمی در مورد انتخاب بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه در اختیارتان قرار دهیم. در پایان همین مقاله می توانید تجربیات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

دستگاه وکیوم آقایان چیست؟

در صورتی که آلت تناسلی آقایان به درستی دچار نعوظ نشود، می تواند کیفیت رابطه جنسی را تحت تاثیر قرار دهد. روش های مختلفی وجود دارند که برای درمان اختلالات جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این روش ها، استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می باشد.

زمانی که آقایان دچار مشکلات جنسی می شوند، نمی توانند مانند گذشته از رابطه جنسی لذت ببرند. این موضوع هم باعث کاهش اعتماد به نفس آقایان می شود و هم زندگی زناشویی آن ها را تحت تاثیر قرار می گیرد. یکی از مشکلاتی که آقایان معمولا با آن مواجه هستند، مشکلات مربوط به نعوظ می باشند. برای داشتن یک رابطه جنسی سالم، می بایست که آلت تناسلی آقایان سفت و کمی نسبت به حالت عادی بزرگ تر شود.

اکثر آقایان به خصوص در سنین بالا، ناتوانی جنسی را تجربه می کنند. بسیاری از آقایان پس از عمل پروستات دچار این مشکل می شوند و برخی از آقایان نیز در اثر مشکلات روحی دچار ناتوانی جنسی می شوند. به هر حال آن چیزی که اهمیت دارد این است که ناتوانی جنسی و مشکل در نعوظ، باعث ایجاد مشکلات زیادی در آقایان می شود. دستگاه وکیوم مردانه یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند برای رفع ناتوانی جنسی آقایان مورد استفاده قرار گیرد. انتخاب بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه، نه تنها می تواند در کوتاه مدت مشکل نعوظ آقایان را برطرف کند، بلکه می تواند باعث درمان مشکلات جنسی آقایان در دراز مدت نیز شود.

وکیوم مردانه چه کاری انجام می دهد؟

شاید برای شما این سوال مطرح شود که یک دستگاه وکیوم مردانه دقیقا چه عملکردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که دستگاه های وکیوم مردانه دارای انواع مختلفی می باشند. دستگاه وکیوم مردانه دستی، دستگاه وکیوم مردانه برقی و دستگاه وکیوم مردانه شارژی سه نمونه از دستگاه های وکیوم مردانه ای هستند که مورد استفاده آقایان قرار می گیرند.

اگرچه هر یک از این دستگاه ها با هم متفاوت هستند؛ اما اساس کار آن ها با هم یکسان می باشد. به طور کلی، یک دستگاه وکیوم مردانه باعث مکش آلت تناسلی در خودش می شود و یک فشارهای پالسی بر روی آلت تناسلی ایجاد می کند. به نوعی این دستگاه نیز مانند یک دستگاه وکیوم زنانه یا بادکش سینه عمل میکند. 

بیشتر بخوانید: دستگاه وکیوم زنانه چیست؟

این دستگاه ها به صورت مکشی، باعث تحریک آلت تناسلی می شوند و جریان خون را در آلت تناسلی آقایان افزایش می دهند. بنابراین، دستگاه وکیوم مردانه هم برای بهبود نعوظ و هم برای افزایش حجم و اندازه آلت تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد اصلی یک دستگاه وکیوم مردانه بدین گونه است که می تواند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی شود. با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، ابتدا سایز آلت تناسلی افزایش پیدا می کند و سپس نعوظ اتفاق می افتد.

اثربخشی دستگاه بهترین دستگاه وکیوم مردانه؛ تبلیغ یا حقیقت؟!

اثربخشی دستگاه بهترین دستگاه وکیوم مردانه؛ تبلیغ یا حقیقت؟!

امروزه، تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با بهترین دستگاه وکیوم مردانه وجود دارند. در شبکه های خارجی و ماهواره ای، شاهد تبلیغات گسترده در رابطه با دستگاه های افزایش دهنده حجم آلت تناسلی آقایان هستیم. شاید همه این تبلیغات باعث شوند که برخی از آقایان حس کنند این دستگاه هیچ اثربخشی ندارد و فقط برای افزایش درآمد مورد تبلیغ قرار می گیرد!

واقعیت این است که یک دستگاه وکیوم مردانه خوب، اگر به درستی و ایمن مصرف شود، می تواند فوق العاده عمل کند. در واقع، یک روش درمانی بسیار موثر و کم عوارض برای کاهش اختلالات نعوظ آقایان، استفاده از دستگاه وکیوم می باشد. در صورتی که شما از بهترین نوع دستگاه وکیوم استفاده کنید بدون شک مشکلات نعوظ برطرف می شود.

اما برای اینکه به اثربخشی بهترین دستگاه وکیوم مردانه برسیم، باید به دو نکته توجه داشته باشیم.

  • اول اینکه یک دستگاه وکیوم مردانه باید به صورت استاندارد تولید شده باشد و دارای مارک و آرم مشخصی باشد.
  • دوم اینکه پس از خرید بهترین دستگاه وکیوم مردانه، باید در رابطه با نحوه مصرف دستگاه وکیوم نیز اطلاعات کافی بدست آوریم و به صورت اصولی از دستگاه استفاده کنیم.
 

بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه

بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

با توجه به اینکه تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با خرید دستگاه وکیوم مردانه وجود دارند، شاید برخی از افراد در رابطه با بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه دچار تردید شوند. به طور کلی، یک دستگاه وکیوم مردانه خوب باید دارای ویژگی های خاصی باشد. بنابراین، افرادی که قصد خرید این دستگاه را دارند، بهتر است که به یک سری از نکات و ویژگی های دستگاه وکیوم آقایان توجه داشته باشند. در ادامه به ویژگی های یک دستگاه وکیوم خوب اشاره می کنیم.  

  • داشتن واشر در سر دستگاه وکیوم مردانه

یکی از مهم ترین خصوصیات بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه، وجود یک واشر در سر دستگاه وکیوم می باشد. واشر دستگاه وکیوم می تواند باعث ایجاد یک خلاء بسیار مناسب جهت انبساط و انقباض آلت تناسلی گردد. بنابراین، در هنگام خرید یک دستگاه وکیوم مردانه، به واشر با کیفیت به کار رفته در دستگاه توجه داشته باشید.

  • داشتن کیفیت بالا و رضایت کاربران

کیفیت در ساخت یک دستگاه استاندارد و کارآیی محصول از مهمترین نکات در انتخاب بهترین نوع دستگاه وکیوم می باشد. شاید با مشاهده محصول بتوانید به کیفیت ساخت آن پی ببرید اما برای کارآیی آن راهی آسان وجود دارد. امروزه، تنوع زیادی برای دستگاه های وکیوم مردانه وجود ندارند. بنابراین، شما برای خرید این دستگاه های وکیوم گیج نخواهید شد. بهتر است قبل از خرید بهترین دستگاه وکیوم مردانه، رضایت افراد مصرف کننده از دستگاه های مختلف وکیوم را در نظر بگیرید و با بررسی محصولات و نظرات در مورد دستگاه وکیوم مردانه بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • داشتن پمپ و تمامی ابزارهای مورد نیاز

یک دستگاه وکیوم مردانه خوب باید دارای پمپ با کیفیتی باشد. پمپ باعث پر و خالی کردن هوای درون دستگاه وکیوم می شود و به انبساط و انقباض رگ ها در آلت تناسلی آقایان کمک می کند. بنابراین، در هنگام خرید یک دستگاه وکیوم مردانه، به تمامی ابزارهایی که در دستگاه و بسته بندی آن وجود دارند، توجه کنید.

  • گول تبلیغات غلط را نخورید!

برخی از تبلیغات ماهواره ای و نادرست باعث می شوند که آقایان اقدام به خرید دستگاه وکیوم مردانه بی کیفیت کنند. دستگاه های وکیوم در حین حال که می توانند باعث بهبود نعوظ آقایان شوند، می توانند به آلت تناسلی آقایان نیز آسیب وارد کنند. بنابراین، توصیه می شود که گول تبلیغات غلط ماهواره ای را نخورید و فقط از طریق فروشگاه های معتبر اقدام به خرید دستگاه وکیوم آقایان کنید.

فروشگاه اینترنتی درمان مدیکال با بیش از 12 سال سابقه در فروش انواع تجهیزات پزشکی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت مشاوره و خرید انواع محصولات اورجینال وکیوم مردانه آقایان می توانید به ما اعتماد کنید و محصول مناسبی را خریداری نمایید. ضمنا  محصول به صورت محرمانه به سراسر کشور ارسال می گردد. 

جهت مشاهده و خرید محصولات اورجینال و اصلی می توانید به لینک قیمت دستگاه وکیوم مراجعه کنید. 

قیمت بهترین  نوع دستگاه وکیوم مردانه

قیمت بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستگاه های وکیومی که ایرانی می باشند، قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های وکیوم خارجی دارند. از طرفی نوع دستگاه وکیوم مردانه، در قیمت آن تاثیر دارد.

به طور مثال، یک دستگاه وکیوم مردانه برقی دارای قیمت بالاتری نسبت به وکیوم مردانه دستی می باشد. همچنین، دستگاه های وکیوم مردانه شارژی، یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین دستگاه های وکیوم در بازار ایران و جهان می باشند.

 

محصولات دستگاه وکیوم با بیشترین تنوع و قیمت مناسب در فروشگاه درمان مدیکال

معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه های وکیوم مردانه

اگرچه دستگاه های وکیوم مردانه دارای تنوع بسیار زیادی نیستند؛ اما به هر حال لازم است که شما با بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه آشنا شوید. در ادامه به چند نمونه از بهترین  دستگاه های وکیوم مردانه  اشاره می کنیم.

بیشتر بخوانید: طرز استفاده از دستگاه وکیوم

دستگاه وکیوم مردانه گلدن

یکی از معروف ترین دستگاه های وکیوم مردانه موجود در بازار کشور ایران، دستگاه وکیوم مردانه گلدن (دستگاه وکیوم مردانه کرگدن) می باشد. این دستگاه به دستگاه وکیوم روناس طب نیز شناخته می شود که کاملا ایرانی است. دستگاه وکیوم مردانه گلدن، جزء بهترین دستگاه های وکیومی است که در بازار کشور ایران وجود دارد و دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • این دستگاه وکیوم به صورت دستی قابل استفاده می باشد.
  • متریال های به کار رفته در این دستگاه، کاملا ایمن هستند.
  • استفاده صحیح از دستگاه وکیوم مردانه گلدن، باعث آسیب به آلت تناسلی آقایان نمی شود.
  • این محصول می تواند باعث کلفت تر شدن و بزرگ تر شدن آلت تناسلی آقایان شود.
جهت خرید دستگاه گلدن وکیوم کلیک کنید.
 

دستگاه وکیوم مردانه گلدن

دستگاه وکیوم مردانه تورنادو

دستگاه وکیوم مردانه تورنادو وسیله ای است پزشکی که باعث ایجاد نعوظ به صورت طبیعی می شود. دستگاه وکیوم به دلیل ایجاد نعوظ به صورت طبیعی عوارض جانبی قرص ها و داروهارو های شیمیایی را ندارد و شما می توانید به نتیجه دلخواه برسید طبق گزارش های به عمل آماده اگر طبق دستور به صورت درست از دستگاه استفاده شود تا ۱۰۰% نتیجه موثر دارد.

وکیوم مردانه تورنادو تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان و سازمان پژوهش و دارو می باشد، یکی از مشکلات اصلی که در زمان رابطه جنسی رخ می دهد شل شدن آلت تناسلی که بر روی شخص و اعتماد به نفسش تاثیر منفی می گذارد.

این وسیله مناسب برای مردانی است که قادر به ایجاد یا حفظ نعوظ خود در حین نزدیکی نیستند. این مشکل غالبا به واسطه ضعف در بافت آلت، به علت مشکلات روانزادی یا بیماری ها و یا عدم ورود حجم خون کافی به درون بافت الت می باشد. لذا این وسیله با استفاده از مکانیزم مکش یا پمپاژ، باعث ورود حجم خون کافی درون بافت های اسفنجی شده و حجم بافت ها را افزایش می دهد و باعث گشاد شدن سینوزوییدها و وریدها می شود که در نتیجه حجم خون در گردش، در آلت بالاتر می رود و نعوظ کامل را نتیجه می دهد، که به نوعی تقویت و توانبخشی را نیز به واسطه پر و خالی شدن بافت آلت از خون (انقباض و انبساط) به وجود می آورد.

از آنجا که عملکرد این دستگاه مطابق با مکانیزم طبیعی آلت تناسلی می باشد، فاقد هر گونه عارضه یا مشکلاتی است که به دلیل مصرف داروها پیش می آید.

مشخصات دستگاه وکیوم مردانه تورنادو

  • بهترین روش درمان اختلال نعوظ
  • استفاده آسان از دستگاه
  • بدون محدودیت سنی
  • بدون هیچ گونه عوارض جانبی
  • سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
  • بالا بردن اعتماد به نفس آقایان به دلیل حل مشکلات جنسی
  • کیفیت بالای واشر نسبت به مدل های دیگر وکیوم
  •  

  • جهت خرید دستگاه وکیوم تورنادو با بهترین قیمت کلیک کنید.

بهترین دستگاه وکیوم مردانه ایرانی تورنادو

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath با 6 قدرت

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath با 6 قدرت برای مردان به عنوان رفع و درمان مشکل نعوظ و همچنین بزرگ کننده آلت تناسلی عمل می کند. دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath فشار خلاء در اطراف آلت تناسلی شما ایجاد می کند، این فشار به تدریج آلت تناسلی را کشیده و اجازه می دهد تا خون غنی از اکسیژن وارد آن شود و آلت تناسلی را تا حداکثر حجم گسترش می دهد.

هنگامی که به دنبال افزایش اندازه و رفع مشکل نعوظ هستید، استفاده از وکیوم همراه دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید. شما می توانید یک دستگاه وکیوم مبتدی، ساده و ارزان قیمت انتخاب کنید که باید به صورت دستی آن را پمپاژ کنید، اما آیا واقعاً می خواهید وقت خود را صرف آن کنید؟ شما با استفاده از دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath با 6 قدرت کاملا اتوماتیک می توانید وارد عصر جدیدی شوید. مهم نیست که این اولین بار است از دستگاه وکیوم برقی یا دستی استفاده می کنید، زیرا استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و خواسته شما را سریع و موثر انجام می دهد.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath با 6 قدرت از مواد سیلیکونی، AS و پلیمر ABS با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست، بدون بو، ایمن و غیر سمی، بدون عوارض جانبی بر روی بدن ساخته شده است. استوانه این دستگاه به راحتی جدا شده و به آسانی قابل تمیز کردن می باشد. وکیوم برقی مردانه شارژی Root Bath با 6 قدرت نیازی به تعویض باتری ندارد و براحتی با استفاده از USB با اتصال به آداپتور موبایل، کامپیوتر و پاوربانک قابل شارژ می باشد.

ویژگی های دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتور دار Root Bath با 6 قدرت

  • دارای مانیتور
  • نمایش مدت زمان کارکرد
  • تنظیم در 6 حالت پمپاژ متفاوت
  • نمایش میزان باتری
  • دارای 6 حالت تنظیم قدرت
  • پمپ قدرتمند و کارآمد با موتور کم صدا
  • کمک به ایجاد نعوظ بهتر و سخت تر برای بهبود رابطه جنسی
  • مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی
  • تقویت عملکرد جنسی
  • قابلیت کنترل و تغییر فشار بصورت دستی در حین استفاده
  • دارای تکنولوژی ایمنی آزادسازی سریع جهت جلوگیری از فشار زیاد
  • کاربرد آسان و مقرون به صرفه
  • جدا شدن استوانه از دستگاه برای تمیز کردن استوانه
  • 100% قابل شارژ با کابل USB همراه
  • دارای واشر سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر برای بهبود نعوظ

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتور دار Root Bath با 6 قدرت کلیک کنید.

بهترین دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Root Bath با 6 قدرت

دستگاه وکیوم مردانه Men مدل دستی

دستگاه وکیوم مردانه Men مدل دستی برای مردان به عنوان رفع و درمان مشکل نعوظ و همچنین بزرگ کننده آلت تناسلی عمل می کند. دستگاه وکیوم مردانه Men دستی فشار خلاء در اطراف آلت تناسلی شما ایجاد می کند، این فشار به تدریج آلت تناسلی را کشیده و اجازه می دهد تا خون غنی از اکسیژن وارد آن شود و آلت تناسلی را تا حداکثر حجم گسترش می دهد.

دستگاه وکیوم مردانه Men مدل دستی از مواد سیلیکونی، PVC و پلیمر ABS با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست، بدون بو، ایمن و غیر سمی، بدون عوارض جانبی بر روی بدن ساخته شده است. استوانه این دستگاه به راحتی جدا شده و به آسانی قابل تمیز کردن می باشد. وکیوم مردانه Men مدل دستی نیازی به باتری ندارد و براحتی با پمپ دستی می توانید از آن استفاده نمایید.

مشخصات دستگاه وکیوم مردانه Men مدل دستی

  • اندازه دستگاه 22*6.9 سانتی متر
  • رنگ مشکی
  • وزن: 184 گرم
  • طول استوانه 22 سانتی متر
  • قطر استوانه 6/9 سانتی متر
  • جنس استوانه از ABS
  • جنس پمپ و شلنگ از PVC
  • جنس واشر از سیلیکون
  • قابل شستشو (فقط استوانه و واشر)
  • استفاده آسان و راحت

جهت خرید دستگاه وکیوم مردانه Men مدل دستی کلیک کنید

بهترین دستگاه وکیوم مردانه خارجی Men مدل دستی

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته برای مردان به عنوان رفع و درمان مشکل نعوظ و همچنین بزرگ کننده آلت تناسلی عمل می کند. دستگاه وکیوم برقی مردانه Men فشار خلاء در اطراف آلت تناسلی شما ایجاد می کند، این فشار به تدریج آلت تناسلی را کشیده و اجازه می دهد تا خون غنی از اکسیژن وارد آن شود و آلت تناسلی را تا حداکثر حجم گسترش می دهد.

هنگامی که به دنبال افزایش اندازه و رفع مشکل نعوظ هستید، استفاده از وکیوم همراه دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید. شما می توانید یک دستگاه وکیوم مبتدی، ساده و ارزان قیمت انتخاب کنید که باید به صورت دستی آن را پمپاژ کنید، اما آیا واقعاً می خواهید وقت خود را صرف آن کنید؟ شما با استفاده از دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته کاملا اتوماتیک می توانید وارد عصر جدیدی شوید. مهم نیست که این اولین بار است از دستگاه وکیوم برقی یا دستی استفاده می کنید، زیرا استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و خواسته شما را سریع و موثر انجام می دهد.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته از مواد سیلیکونی، AS و پلیمر ABS با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست، بدون بو، ایمن و غیر سمی، بدون عوارض جانبی بر روی بدن ساخته شده است. استوانه این دستگاه به راحتی جدا شده و به آسانی قابل تمیز کردن می باشد. وکیوم برقی شارژی مردانه Men نیازی به تعویض باتری ندارد و براحتی با استفاده از USB با اتصال به آداپتور موبایل، کامپیوتر و پاوربانک قابل شارژ می باشد.

مشخصات دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته

  • اندازه دستگاه 29*6.25 سانتی متر
  • رنگ مشکی
  • وزن: 308 گرم
  • طول دستگاه 28/5 سانتی متر
  • طول استوانه 20 سانتی متر
  • قطر استوانه 6 سانتی متر
  • دارای باتری قابل شارژ
  • منبع تغذیه شارژ USB
  • دارای مانیتور
  • نمایش مدت زمان کارکرد دستگاه
  • باتری لیتیومی با شارژ USB
  • زمان شارژ: 2 ساعت
  • جنس استوانه از PC
  • جنس دستگاه از ABS
  • جنس واشر از سیلیکون
  • قابل شستشو (فقط استوانه و واشر)
  • استفاده آسان و راحت
  • بالاترین فشار -50kpa

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته کلیک کنید.

بهترین دستگاه وکیوم خارجی برقی مردانه شارژی Men مدل مانیتوردار 2 حالته

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته برای مردان به عنوان رفع و درمان مشکل نعوظ و همچنین بزرگ کننده آلت تناسلی عمل می کند. دستگاه وکیوم برقی مردانه Men فشار خلاء در اطراف آلت تناسلی شما ایجاد می کند، این فشار به تدریج آلت تناسلی را کشیده و اجازه می دهد تا خون غنی از اکسیژن وارد آن شود و آلت تناسلی را تا حداکثر حجم گسترش می دهد.

هنگامی که به دنبال افزایش اندازه و رفع مشکل نعوظ هستید، استفاده از وکیوم همراه دقیقاً همان کاری است که باید انجام دهید. شما می توانید یک دستگاه وکیوم مبتدی، ساده و ارزان قیمت انتخاب کنید که باید به صورت دستی آن را پمپاژ کنید، اما آیا واقعاً می خواهید وقت خود را صرف آن کنید؟ شما با استفاده از دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته کاملا اتوماتیک می توانید وارد عصر جدیدی شوید. مهم نیست که این اولین بار است از دستگاه وکیوم برقی یا دستی استفاده می کنید، زیرا استفاده از این محصول بسیار راحت بوده و خواسته شما را سریع و موثر انجام می دهد.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته از مواد سیلیکونی، AS و پلیمر ABS با کیفیت بالا، سازگار با محیط زیست، بدون بو، ایمن و غیر سمی، بدون عوارض جانبی بر روی بدن ساخته شده است. استوانه این دستگاه به راحتی جدا شده و به آسانی قابل تمیز کردن می باشد. وکیوم برقی شارژی مردانه Men نیازی به تعویض باتری ندارد و براحتی با استفاده از USB با اتصال به آداپتور موبایل، کامپیوتر و پاوربانک قابل شارژ می باشد.

ویژگی های دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته

  • پمپ قدرتمند و کارآمد با موتور کم صدا
  • دارای 5 حالت تنظیم قدرت
  • کمک به ایجاد نعوظ بهتر و سخت تر برای بهبود رابطه جنسی
  • مناسب برای بزرگ کردن آلت تناسلی
  • تقویت عملکرد جنسی
  • قابلیت کنترل و تغییر فشار بصورت دستی در حین استفاده
  • دارای تکنولوژی ایمنی آزادسازی سریع جهت جلوگیری از فشار زیاد
  • کاربرد آسان و مقرون به صرفه
  • دارای شیارهای انگشتی بر روی استوانه (سیلندر) برای اطمینان از گرفتن محکم در حین پمپاژ
  • جدا شدن استوانه از دستگاه برای تمیز کردن استوانه
  • 100% قابل شارژ با کابل USB همراه
  • دارای واشر سیلیکونی نرم و انعطاف پذیر برای بهبود نعوظ

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته کلیک کنید.

بهترین دستگاه وکیوم برقی خارجی مردانه شارژی Men مدل 5 قدرته

 

دستگاه وکیوم مردانه Men مدل پمپی

یکی از بهترین دستگاه وکیوم مردانه، دستگاه وکیوم مردانه Men مدل پمپی است. این دستگاه، محصولی مؤثر درزمینهٔ بهبود کیفیت زندگی جنسی می‌باشد. طراحی این دستگاه با هدف کمک به ایجاد نعوظ قوی‌تر و پایدارتر و همچنین امکان بزرگ‌سازی آلت تناسلی در نظر گرفته شده است، که نه تنها می‌تواند به تقویت عملکرد جنسی کمک کند بلکه تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس و رضایت از روابط شخصی نیز دارد.

این دستگاه با استفاده از مواد با کیفیت بالا مانند سیلیکون، PVC، و پلیمر ABS ساخته شده است که نه تنها با محیط زیست ایمن و سازگار است، بلکه عاری از هرگونه بوی نامطبوع، سموم و عوارض جانبی برای بدن است. این دستگاه مجهز به واشر سیلیکونی نرم و انعطاف‌پذیر است، که برای ارائه تجربه‌ای راحت و کاربردی طراحی شده است.

دستگاه وکیوم Men مدل پمپی، با ابعاد 22*6.9 سانتی‌متر و وزنی حدود 184 گرم، نه تنها بسیار کاربردی است بلکه به راحتی قابل حمل و استفاده در هر مکانی می‌باشد. رنگ مشکی و طراحی مدرن آن، جذابیت ظاهری خاصی به دستگاه می‌بخشد. قابلیت تنظیم فشار به صورت دستی امکان دقیق‌تری برای کنترل نیروی وارده را فراهم می‌کند و شیارهای انگشتی بر روی استوانه، امکان پمپاژ کردن را خیلی راحت‌تر کرده است.

مزیت قابل توجه دیگر این دستگاه، سهولت در تمیز کردن است. استوانه به راحتی از دستگاه جدا شده و می‌توان آن را به آسانی شستشو داد، که این امر به حفظ بهداشت و طول عمر دستگاه کمک شایانی می‌کند. استفاده از این دستگاه نیاز به هیچ باتری یا منبع تغذیه خارجی ندارد و به راحتی با پمپ دستی قابل استفاده است، که این ویژگی آن را به گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و کاربردی برای بسیاری تبدیل می‌کند.

جهت خرید دستگاه وکیوم مردانه Men مدل پمپی کلیک کنید.

دستگاه وکیوم مردانه Men مدل پمپی

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتور دار Men مدل Passion Pump

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتور دار Men مدل Passion Pump، یکی از بهترین دستگاه وکیوم مردانه‌ است که با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و طراحی کاربرپسند، به بهبود کیفیت زندگی جنسی کمک می‌کند. این دستگاه با داشتن مانیتوری برای نمایش مدت زمان کارکرد و میزان باتری، به کاربر اجازه می‌دهد که فرآیند استفاده را به دقت کنترل کند و تجربه‌ای ایمن و مطمئن داشته باشد. علاوه بر این، دارای چهار حالت تنظیم قدرت است که امکان شخصی‌سازی تجربه کاربری را فراهم می‌آورد و با پمپ قدرتمند و کم صدای خود، کارایی بالایی ارائه می‌دهد.

دستگاه وکیوم مردانه مدل Passion Pump، به ویژه برای ایجاد نعوظ بهتر و سخت‌تر و همچنین بزرگ کردن آلت تناسلی طراحی شده است، که به طور مؤثر به تقویت عملکرد جنسی کمک می‌کند. این دستگاه با داشتن دریچه ایمنی آزادسازی سریع، امنیت استفاده را تضمین کرده و با قابلیت کنترل و تغییر فشار به صورت دستی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

به علت استفاده از مواد سیلیکونی، AS، و پلیمر ABS با کیفیت بالا، این دستگاه نه تنها با محیط زیست سازگار بوده و بدون بو است، بلکه بسیار ایمن و غیر سمی می‌باشد، به همین خاطر هیچ عوارض جانبی بر روی بدن ایجاد نخواهد کرد. استوانه دستگاه به راحتی جدا شده و قابل تمیز کردن است، که به حفظ بهداشت کمک می‌کند.

اندازه این دستگاه 29*6.25 سانتی‌متر است و وزنی حدود 284 گرم دارد،  این ویژگی باعث شده تا به راحتی قابل حمل باشد. این محصول دارای باتری لیتیومی با قابلیت شارژ از طریق USB است که استفاده از آن را بسیار آسان و مقرون‌به‌صرفه می‌سازد. اما باید توجه داشته باشید که شارژرهای فست شارژ را به آن متصل نکنید.

در نهایت، این مدل دستگاه که جز بهترین مدل دستگاه وکیوم مردانه است، با قابلیت‌های فراوان خود از جمله مانیتور با پس‌زمینه رنگ آبی، نمایش مدت زمان کارکرد، و قابلیت شستشوی استوانه و واشر، به عنوان یک انتخاب رضایت‌بخش برای کسانی که به دنبال بهبود تجربه جنسی خود هستند، مطرح می‌شود.

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتور دار Men مدل Passion Pump کلیک کنید.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی مانیتوردار Men مدل Passion Pump

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی MixFun

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی MixFun، بهترین دستگاه وکیوم مردانه در بازار، با قابلیت‌های برجسته و طراحی مدرن خود، نه تنها به ارتقاء سلامت جنسی کمک می‌کند بلکه تجربه‌ای راحت و ایمن را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. این دستگاه که از سال 2007 توسط یکی از برندهای پیشرو درزمینهٔ سبک زندگی سالم عرضه شده، با استفاده از فناوری مکش قوی، به ایجاد نعوظی طولانی‌مدت و عالی کمک می‌کند، و این امر از طریق چهار حالت جذب و رهاسازی متفاوت تسهیل می‌شود که به بهبود نعوظ و افزایش اندازه آلت تناسلی کمک می‌کند.

این بهترین دستگاه وکیوم مردانه، با استفاده از مواد با کیفیت بالا مانند پلیمر TPE، پلی کربنات (PC)، و پلیمر ABS ساخته شده است، که نه تنها سازگار با محیط زیست و بدون بو هستند بلکه از ایمنی و عدم سمیت کامل برخوردارند. این ویژگی‌ها عدم وجود هرگونه عوارض جانبی را برای بدن تضمین می‌کند. علاوه بر این، استوانه دستگاه به آسانی جدا شده و قابل شستشو است، که تمیز کردن و نگهداری آن را بسیار آسان می‌کند.

دستگاه وکیوم MixFun با باتری قابل شارژ خود، که از طریق USB و اتصال به آداپتور موبایل، کامپیوتر، یا پاوربانک شارژ می‌شود، نیازی به تعویض باتری ندارد. این ویژگی استفاده از دستگاه را بسیار راحت و بدون دردسر می‌کند. با زمان شارژ حدود دو ساعت، دستگاه می‌تواند تا سه ساعت به صورت مداوم کار کند، که برای استفاده طولانی ‌مدت بسیار مناسب است.

نوآوری در طراحی دستگاه وکیوم MixFun با استوانه شفاف و نویز کمتر از 40db، فرآیند استفاده را برای کاربران شفاف و آرام می‌سازد. این ویژگی این امکان را به کاربر می‌دهد که عملکرد دستگاه را به صورت مستقیم مشاهده کند و از تجربه‌ای آرام و بدون استرس لذت ببرد. ابعاد این دستگاه 28*7.2 سانتی‌متر  است و جنس آن بسیار مقاوم است.

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی MixFun کلیک کنید.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی MixFun

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Big Men

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Big Men، با قابلیت‌های پیشرفته و طراحی ارگونومیک خود، به عنوان بهترین دستگاه وکیوم مردانه شناخته می‌شود، که به طور مؤثر به بهبود کیفیت زندگی جنسی کمک می‌کند. این دستگاه با داشتن چهار حالت تنظیم قدرت، امکان تنظیم دقیق فشار را به کاربر می‌دهد، که به ایجاد نعوظ بهتر و سخت‌تر و همچنین افزایش اندازه آلت تناسلی کمک می‌کند. با پمپ قدرتمند و صدای کم، Big Men تجربه‌ای راحت و مؤثر را بدون نگرانی از سر و صدای اضافی فراهم می‌آورد.

این دستگاه، که از مواد سیلیکونی، AS، و پلیمر ABS با کیفیت بالا ساخته شده، هیچ‌گونه عوارض جانبی بر روی بدن ندارد. استوانه دستگاه، که به راحتی جدا می‌شود و قابل تمیز کردن است، به حفظ بهداشت کمک کرده و استفاده از دستگاه را آسان‌تر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بارز Big Men، قابلیت شارژ USB آن است که از نیاز به تعویض باتری جلوگیری می‌کند. این امکان استفاده از دستگاه را بسیار راحت‌تر کرده و اطمینان می‌دهد که دستگاه همیشه آماده به کار باشد. با اندازه‌ای بهینه و وزن 300 گرم، Big Men به راحتی قابل حمل است، که این امر آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در منزل یا سفر تبدیل می‌کند.

Big Men نه تنها یکی از بهترین دستگاه وکیوم مردانه از نظر عملکرد است، بلکه با داشتن مانیتور دیجیتالی که مدت زمان کارکرد دستگاه را نمایش می‌دهد، به کاربر اجازه می‌دهد که فرآیند استفاده را به دقت کنترل کند. این ویژگی‌ها، همراه با طراحی زیبا و کاربرپسند، Big Men را به انتخابی مطلوب برای کسانی که به دنبال بهبود تجربه جنسی خود هستند، تبدیل می‌کند.

جهت خرید دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Big Men کلیک کنید.

دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی Big Men

دستگاه وکیوم مردانه آلوارس

دستگاه وکیوم مردانه آلوارس، در رده قیمتی خود جزء بهترین دستگاه وکیوم مردانه برای کسانی است که به دنبال راه حلی قابل اعتماد برای بهبود عملکرد جنسی خود هستند. این دستگاه با ویژگی‌های کاربرپسندی مانند استفاده آسان، عدم وجود محدودیت سنی و فقدان هرگونه عوارض جانبی، امکان بهبود سریع و اثربخش عملکرد را فراهم می‌کند. سفت و محکم کردن آلت تناسلی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و افزایش اعتماد به نفس به دلیل حل مشکلات جنسی از دیگر مزایای این دستگاه است.

مجموعه اقلام همراه دستگاه، شامل دسته بادکش وکیوم، لوله رابط برای اتصال بادکش به محفظه، محفظه پلاستیکی با دوام، دو عدد رابط و سه عدد واشر برای تضمین بهترین عملکرد است. تمامی این اجزا با دقت و توجه به کیفیت در کشور ایران ساخته شده‌اند. این مجموعه کامل، نه تنها کارایی بالایی دارد بلکه تمیز کردن و نگهداری آن نیز بسیار آسان است، که این امر آن را به یک انتخاب عالی برای استفاده طولانی مدت تبدیل می‌کند.

جهت خرید دستگاه وکیوم مردانه آلوارس کلیک کنید.

دستگاه وکیوم مردانه آلوارس

دستگاه وکیوم مردانه GTR

دستگاه وکیوم مردانه GTR وسیله ای است پزشکی که باعث ایجاد نعوظ به صورت طبیعی می شود. دستگاه وکیوم به دلیل ایجاد نعوظ به صورت طبیعی عوارض جانبی قرص ها و داروهارو های شیمیایی را ندارد و شما می توانید به نتیجه دلخواه برسید طبق گزارش های به عمل آماده اگر طبق دستور به صورت درست از دستگاه استفاده شود تا ۱۰۰% نتیجه موثر دارد.

دستگاه وکیوم مردانه GTR تایید شده توسط وزارت بهداشت و درمان و سازمان پژوهش و دارو می باشد ، یکی از مشکلات اصلی که در زمان رابطه جنسی رخ می دهد شل شدن آلت تناسلی که بر روی شخص و اعتماد به نفسش تاثیر منفی می گذارد.

جهت خرید دستگاه وکیوم مردانه GTR کلیک کنید.

دستگاه وکیوم مردانه GTR

دستگاه وکیوم مردانه ACRILIC

یکی دیگر از انواع دستگاه های وکیوم مردانه که اتفاقا به صورت شارژی نیز به تولید رسیده است، دستگاه وکیوم مردانه ACRILIC می باشد. این دستگاه در گروه بهترین دستگاه وکیوم مردانه خارجی قرار می گیرد و دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • این دستگاه وکیوم مردانه به صورت شارژی است و به همراه چند باتری قلمی کار می کند.
  • این دستگاه به غیر از اینکه یک دستگاه وکیوم است، دارای عملکرد ویبره نیز می باشد و نعوظ آقایان را بهبود می بخشد.
  • ضد حساسیت بودن این دستگاه وکیوم، از دیگر ویژگی های آن می باشد.
  • دستگاه وکیوم مردانه ACRILIC ساخت کشور تایوان است.

دستگاه وکیوم مردانه ACRILIC

دستگاه وکیوم مردانه روشا طب

یکی دیگر از انواع بهترین دستگاه های وکیوم مردانه، دستگاه وکیوم مردانه برقی روشا طب است. بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه برقی دارای ویژگی ها و مشخصات زیر می باشد.

  • این دستگاه با برق کار می کند و قدرت مکش بالاتری نسبت به نمونه های دستی و شارژی دارد.
  • دستگاه وکیوم برقی مردانه، دارای جنس سیلیکون ضد حساسیت است و آسیبی به آلت تناسلی وارد نمی کند.
  • این دستگاه می تواند در کوتاه مدت باعث بهبود نعوظ آقایان و در بلند مدت باعث درمان اختلالات جنسی آقایان شود.
  • این دستگاه وکیوم مردانه برقی، ساخت کشور تایوان می باشد و کیفیت بالایی نسبت به دیگر دستگاه های وکیوم دارد.

دستگاه وکیوم مردانه روشا طب

 

سخن پایانی

در این مقاله به بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه پرداختیم و تعدادی از بهترین دستگاه های وکیوم مردانه خارجی و ایرانی و همچنین بهترین دستگاه وکیوم برقی را به شما معرفی کردیم. بسیاری از دستگاه های وکیوم موجود در بازار از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و همین مورد باعث می شود یا عملکرد مطلوبی نداشته باشند و یا اینکه باعث ایجاد عوارض می شوند. توصیه درمان مدیکال سایت تجهیزات پزشکی به شما عزیزان استفاده از بهترین دستگاه های وکیوم مردانه می باشد که حدالامکان تاییدیه های وزارت بهداشت را داشته باشند. در پایان ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که حتی اگر بهترین دستگاه وکیوم برقی مردانه را نیز تهیه کنید اما طرز استفاده صحیح از دستگاه را ندانید ممکن است دچار عوارض شوید. با اینکه عوارض استفاده از دستگاه های وکیوم جدی نیست اما توجه به نکات استفاده از هر دستگاه باید برای شما حائز اهمیت باشد. در پایان اگر نظر یا پیشنهادی دارید در پایین همین صفحه با ما و دیگر خوانندگان این مقاله به اشتراک بگذارید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین دستگاه وکیوم مردانه می توانید با کارشناسان ما   با شماره 09176193509📞 در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *