آموزشی

معرفی و بررسی 🔍 بهترین گن لاغری مردانه ✅ (آپدیت 1402) (صفر تا 💯)

بهترین گن لاغری مردانه

 

بهترین گن لاغری مردانه گنی است که به محض پوشیدن اندام آقایان را زیبا و خوش فرم جلوه دهد. در واقع استفاده از گن یکی از روش‌های مؤثر پنهان کردن چربی های اضافه بدن است که از سوی آقایان مورد استقبال قرار گرفته است. اخیراً انواع مختلفی از گن‌ها ی مردانه توسط تولیدکنندگان معتبر طراحی و تولید شده و در اختیار علاقه مندان قرار داده شده اند. لازم به ذکر است که بعضی از گن‌های مردانه ای که در بازار یافت می شوند علاوه بر خاصیت خوش فرم کردن مقطعی بدن در دراز مدت سبب لاغری نیز می شوند. از این رو با توجه به زمان بر بودن و عوارض جانبی سایر روش های لاغری و همچنین اهمیت زیبایی اندام بسیاری از آقایان به دنبال خرید و استفاده از این محصول هستند. البته با توجه به متنوع بودن مدل ها و طرح های آن در بازار بهتر است قبل از خرید اطلاعات اولیه ای در رابطه با گن و استفاده صحیح از آن کسب کرد. بنابراین در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل و جامعی درباره انتخاب و خرید این وسیله در اختیار خوانندگان قرار دهیم.

 

گن لاغری چیست و چه کاربردی دارد؟

بهترین گن لاغری مردانه نوعی پوشش مخصوص است که دارای بافتی متراکم بوده و به طرز قابل توجهی اندام آقایان را زیبا می کند. عملکرد این لباس به این صورت است که بافت ها و چربی های اضافه در بدن آقایان را به خوبی متراکم و فشرده می کند. همچنین دور کمر و شانه ها و پشت آقایان را بدون چربی اضافه و چندین سایز لاغرتر نشان می دهد.

 

انواع گن لاغری مردانه

بهترین گن لاغری مردانه را با توجه به کاربردها و موارد استفاده از آن در طرح های مختلفی طراحی و تولید می کنند. یکسری از پر مصرف ترین و محبوب ترین این گن ها عبارت‌اند از:

  • مدل یکسره:

این نوع گن مردانه همان طور که از نامش پیداست همانند لباسی یکپارچه تمام بخش های بدن را پوشش می دهد. به همین دلیل این نوع گن بیشتر مورد توجه مردانی است که چاقی در کل بدن آن ها به یک صورت پخش شده است. در یک کلام برای افرادی مفید و کاربردی است که از هیکلی یکدست چاق برخوردار هستند.

  • گن شلوارکی

این مدل یکی از پرفروش ترین گن لاغری مردانه موجود در بازار است که علاوه بر پوشاندن ناحیه شکم بخش کامل ران ها را نیز به طور کامل پوشش می دهد. وظیفه اصلی این گن فشار آوردن به چربی های ناحیه شکم، پهلو و باسن است. به گونه ای که با پنهان کردن چربی های این نواحی جلوه زیبایی به ظاهر آقایان می دهد.

  • مدل رکابی:

مدل رکابی را می توان بهترین گن لاغری مردانه معرفی کرد. زیرا به دلیل پوشش قسمت پهلوها، پشت، شکم و قفسه سینه بسیار مورد پسند آقایان قرار گرفته است. در واقع قسمت های ذکر شده دارای بیشترین تجمع چربی در بدن آقایان هستند.

  • مدل جلیقه ای:

گن مردانه از نوع جلیقه ای در حد بسیار مطلوب و مناسبی بخش شکم و پهلو را فشرده می کند. همچنین طراحی آن به شکلی است که زیر ناف تا قسمت‌های سینه و شکم را به خوبی پوشش می دهد. بنابراین آقایان با پوشیدن آن می توانند اندامی زیبا و جذاب را در خود مشاهده کنند.

  • گن سراسری

این لباس قسمت های بالا تنه بدن (سینه، پهلو و شکم) را پوشش می دهد. این لباس نسبت به نوع اول خود بسیار تأثیرگذارتر است. همچنین تمام استیل بدن را خوش فرم و یک دست نشان می دهد. اما مردان کمتری تمایل به پوشیدن آن دارند. چرا که پوشیدن طولانی آن نفس‌گیر است.

    • ویژگی های بهترین گن لاغری مردانه سراسری

بهترین گن لاغری مردانه از نوع سراسری تمام قابلیت های نوع کمری را دارا است. همچنین سبب تقویت عضلات شانه و کتف می شود. افرادی که از قوس کمر رنج می برند به جرات می توان گفت بهترین گزینه برای درمان آن است.

  • گن شورتی:

گن شورتی بر خلاف آن چیزی که از آن متصور هستیم برای فشرده کردن قسمت شکم و پهلوی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل خود در طرح های مختلفی تولید می شود. پا دار و بدون پا دو مدل گن شورتی هستند که آقایان می توانند از آن ها استفاده کنند.

    • مشخصات گن لاغری مردانه شورتی

گن لاغری مردانه شورتی یک محصول بسیار راحت و انعطاف پذیر است که قابل استفاده برای تمامی سایزها است. از متریال های باکیفیت، ضد حساسیت و آنتی باکتریال ساخته می شود. به جرات می توان گفت استفاده از این گن به همراه یک رژیم غذایی سالم می تواند یک گزینه ایده آل برای لاغر شدن باشد.

  • گن کمری

این لباس تمام ناحیه پهلوها و شکم بدن را در بر می گیرد. این لباس برای مردانی مناسب است که می خواهند شکمی جم و جور داشته باشند. با پوشیدن این محصول می توان به استیل مناسب خود رسید. قابل توجه است در بین مدل های متنوع، این مدل بهترین گن لاغری مردانه است و طرفداران زیادی دارد.

    • قابلیت های بهترین گن لاغری مردانه کمری

ویژگی های بهترین گن لاغری مردانه از نوع کمری را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • آنچه بیشتر مردان را وادار می کند از این محصول استفاده کنند پیدا کردن یک فرم ایده آل در زمانی بسیار کم است. این محصول با فشاری که به چربی های شکم و پهلو وارد می کند سایزی فوری را حاصل می کند.
  • پوشیدن گن لاغری مردانه کمری سبب می شود چربی های شکم به اندام داخلی بدن از جمله معده فشار وارد کنند. در نتیجه حجم معده فشرده می شود و جای کمتری برای غذا خواهد داشت.
  • با پوشیدن گن لاغری مردانه کمری میزان سوخت و ساز بدن در ناحیه شکم و پهلو افزایش می یابد. در هنگام انجام ورزش های هوازی این محصول می تواند سرعت چربی سوزی ناحیه شکم و پهلو را افزایش دهد.
  • در تولید این محصول به نحوه قرار گرفتن ستون فقرات و بودن در فرم و حالت خود بسیار توجه شده است. به نحوی که با پوشیدن این محصول دردهای خفیف کمر کاهش خواهند یافت.
  • به دلیل تولید این محصول در اندازه های متنوع همه مردان با هر سایزی می توانند از آن استفاده کنند. اما باید دقت شود مردان نوجوان که هنوز به سن بلوغ نرسیده اند بهتر است که از آن استفاده نکنند.
  • این محصول از ساختار منحصر به فردی برخوردار است. این محصول از سه بخش اکسپرس تولید شده است. ابر نرمی که در ساخت آن استفاده شده است سبب می شود در هنگام پوشیدن فرد اذیت نشوید.
  • گن لاغری مردانه کمری را می توان در تمام شرایط و موقعیت ها استفاده کرد. پیاده روی، بعد از انجام جراحی در ناحیه شکم، در دفتر کار، انجام ورزش دو و غیره موقعیت هایی هستند که می توان از فرم دهنده کمری استفاده کرد.

 

انواع گن لاغری مردانه

 

چگونه یک گن لاغری مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین گن لاغری مردانه لازم است موارد بسیاری را مد نظر قرار داد. پیش از هر چیز باید هدف خود از خرید گن و پوشیدن آن را مشخص کرد. آیا عمل جراحی سنگین انجام داده اید و می خواهید روند بهبودیتان سریع تر شود؟ آیا در قسمت های مختلف بدنتان تجمع چربی وجود دارد و می خواهید آن را با استفاده از گن فشرده کنید و به بدنتان فرم دهید؟ و یا این که برای برطرف کردن درد بخشی از بدن قصد پوشیدن آن را دارید؟ در هر صورت برای انتخاب یک گن ایده ال باید به این سؤالات جواب دهید. زیرا گن های مورد استفاده برای هر کدام از اهداف یاد شده گن های خاص با ویژگی های منحصر به فرد هستند. در مرحله بعد باید به جنس و متریال به کار رفته در این نوع لباس توجه کرد. زیرا مناسب ترین مارک گن لاغری مردانه را از متریال نخ و کش تولید کرده و تا حد زیادی ضد تعریق و ضد حساسیت است.

 

موارد مهم در انتخاب بهترین گن لاغری مردانه

برای انتخاب بهترین گن لاغری مردانه باید به سراغ محصولاتی رفت که از الیاف طبیعی تولید شده و حتی‌المقدور از الیاف مصنوعی مانند. پلی‌استر و لاتکس در آن ها استفاده نشده باشد. نکته بسیار جالب در رابطه با انتخاب گن بخصوص مدل های مردانه آن است که برخلاف باور عموم گن هایی که سبب ایجاد تعریق زیاد در بدن می شوند به هیچ عنوان مناسب پوشیدن نیستند. زیرا هرگز چربی های انباشته شده در بدن به آسانی و از راه عرق کردن از بدن خارج نمی شوند.

بنابراین تا حد ممکن باید از گن هایی استفاده کرد که از متریال قابل تنفس تولید شده و با پوشیدن آن ها پوست بدن مجال تنفس و دریافت اکسیژن مورد نیاز را پیدا خواهد کرد. مسئله مهم بعدی در انتخاب بهترین و مناسب ترین گن آن است که گن انتخابی شما نباید کوچک ترین فشاری به اندام های داخلی بدن شما وارد کند. به طور حتم پوشیدن چنین محصولاتی نه تنها هیچ سودی عاید بدن نمی کنند. بلکه سبب بروز بسیاری ناراحتی ها و بیماری های آزار دهنده در بدن می شوند.

 

نکته مهم در خرید بهترین گن لاغری مردانه

معمولاً بهترین گن لاغری مردانه را در رنگ‌ های کرم، مشکی و سفید تولید می کنند. بنابراین اگر به دنبال بهترین گن لاغری مردانه هستید بهتر است گن خود را به رنگ کرم انتخاب کنید. زیرا رنگ کرم به دلیل هم رنگ بودن با پوست بدن هنگام پوشیدن ایجاد سایه نمی کند.

 

نکته مهم در خرید بهترین گن لاغری مردانه

 

معرفی تعدادی از بهترین گن های لاغری موجود در بازار

محصولات معرفی شده در ادامه متن را می توان بهترین گن لاغری مردانه ای معرفی کرد که در میان آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

  • گن اسلیم اند لیفت کد 3312:

این نوع گن مردانه را از جنس مبکرو فیبر ۸۵ در صد و الاستیک ضد حساسیت تولید کرده که به شکل بسیار ساده ای بسته می شود. این مدل گن مخصوص کمر و شکم آقایان طراحی شده و به خوبی نواحی مربوطه را فشرده می کند.

  • گن آرتان مدل 2070:

گن مردانه آرتان نیز در دسته پرطرفدار ترین گن ها قرار دارد که آن را از جنس پلی آمید تولید کرده اند.

  • گن تنه آقایان آرتان مدل 2072:

این نوع گن مناسب برای استفاده در قسمت شکم و کمر است که کاربرد اصلی آن لاغر کردن بخش های ذکر شده است. این محصول کاملاً ضد حساسیت بوده که به صورت پوشیدنی می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

  • گن لاغری شکم و پهلو اکسلنت کلمبیا مدل آرون کد 998:

این محصول نیز از برترین متریال ها تولید شده و از خاصیت ضد حساسیت برخوردار است.

  • گن لاغری اسکالپتینگ کلتس مدل Waist abdomen:

این نوع گن یکی از سازگارترین مدل ها با پوست بدن آقایان است که به محض پوشیدن می توان شاهد کاهش بک الی دو سایز در اندام شد. همچنین بعد از پوشیدن این محصول کمر به خوبی فرم خواهد گرفت.

  • گن لاغری مردانه فریم تایم

یکی دیگر از مدل های پرفروش گن های لاغری مردانه، گن مردانه فریم تایم است که در جنس های پلی استر و الاستین موجود می باشد. این محصول دارای کمر کششی و جذب است قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی دارد. قابلیت تنفس پذیری این گن نیز بسیار بالا است.

  • گن لاغری مردانه فرم ایزی مدل 3000

گن لاغری مردانه فرم ایزی مدل 3000 از جنس پلی آمید و الاستین است. متریال بکار رفته از جنس این محصول باعث شده تا قابلیت کشسانی و ارتجاعی آن بسیار بالا باشد. از مشخصات ظاهری آن می توان به حالت یقه گرد و آستین حلقه ای گن اشاره کرد. همچنین دارای نوارهای لاستیکی در ناحیه داخل کمر است که این باعث می شود حالت بدن ثابت نگه داشته شود.

 

 

مدل های گن لاغری مردانه در فروشگاه درمان مدیکال

بهترین مارک گن لاغری مردانه

بهترین گن لاغری مردانه تولید شده از شرکت معتبر و نام آشنای فرم‌ ایزی است. هر چند مارک های متعددی در بازار وجود دارند که انواع گن های مردانه را به مشتریان عرضه می کنند. اما مارک فرم ایزی جزو معتبر ترین مارک ها بوده که آقایان ایرانی علاقه خاصی به خرید محصولات آن دارند. گن های لاغری فرم ایزی از لحاظ ظاهری بسیار زیبا هستند و در زمان پوشیدن حس راحتی و آسایش را در افراد تداعی می کند. محصولات فرم ایزی از قدرت فشردگی بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل به راحتی قادر به فشرده کردن چربی بدن آقایان هستند. همچنین با قدرت بالایی دارند به راحتی باعث کاهش سایز و کاهش حجم شکم و پهلوهای مردان می شوند.

علاوه بر آن به دلیل استفاده از پارچه بسیار مرغوب در تولید گن مردانه فرم ایزی این محصول باعث شکل دهی به ستون فقرات و قسمت پشت آقایان می شود. به نحوی که مشکلات ایجاد شده به دلیل ایستادن نادرست را در اندام آنان مرتفع می کند. نکته قابل توجه درباره گن های مارک فرم ایزی وارد کردن فشار مناسبی به ناحیه شکم آقایان است که سبب کاهش اشتهای آنان و در نتیجه کاهش وزن و سایز در آنان می شود. علاوه بر آن آقایان با پوشیدن این گن می توانند از داشتن اندامی ورزشکارانه بهره‌مند شوند و تمام قسمت ها اعم از شکم، پهلو، پشت و سینه حالتی طبیعی و نرمال به خود می گیرند.

بیشتر بخوانید: چگونه چربی شکم را آب کنیم؟

بهترین گن لاغری مردانه اصل

بهترین گن لاغری مردانه اصل را می توان از فروشگاه های معتبر به صورت اینترنتی و با حضوری خریداری کرد. همیشه محصولات اصل دارای ویژگی های خاصی هستند که با اندکی دقت و توجه می توان این مشخصه ها را در محصول ارائه شده تشخیص داد. یکی از مشخصه های اصلی بودن گن های مردانه حک و چاپ شدن نام شرکت و برند تولید کننده بر روی بخشی از پارچه محصول است. همچنین گن های اصلی همیشه از لحاظ قیمت گران تر از سایر محصولات مشابه هستند.

 

بهترین گن لاغری مردانه اصل

 

قیمت بهترین گن لاغری مردانه

قیمت بهترین گن لاغری مردانه به عوامل متعدد و البته مهمی بستگی دارد. جنس، مدل، برند تولید کننده از جمله موارد تعیین کننده در قیمت این کالا هستند. یقیناً گنی که از جنس با کیفیتی تولید شده باشد و از لحاظ کارایی و اثر بخشی مورد آزمایش های متنوع قرار گرفته و سپس به بازار عرضه شود از قیمت بالاتری برخوردار است. البته نباید از وجود محصولات فیک و تقلبی که توسط افراد سودجو با عنوان محصول اصل وارد بازار شده اند غافل شد. بنابراین در صورتی که تجربه و سر رشته ای در خصوص خرید گن لاغری ندارید حتماً از راهنمایی شخصی مطلع و آگاه در زمان خرید استفاده کنید.

اهمیت قابل شست و شو بودن گن مردانه

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین گن لاغری مردانه قابل شست و شو بودن آن است. زیرا این محصول به دلیل تماس نزدیک با پوست آلودگی هایی از جمله عرق و سلول های مرده را به خود جذب می کند. در نتیجه بعد از چند بار استفاده بوی نامطبوعی از آن ساطع خواهد شد که این امر نشان دهنده آلوده بودن گن و نیاز مبرم به شست و شوی آن است. بنابراین لازم است در زمان مراجعه جهت خرید گن به داشتن قابلیت شستشو آن توجه ویژه کرد.

 

نکات مهم در رابطه با استفاده از بهترین گن لاغری مردانه

بعد از انتخاب و خرید بهترین گن لاغری مردانه باید به نکات حائز اهمیتی در خصوص پوشیدن و استفاده از آن توجه ویژه کرد. هر چند اهمیت و مثمر ثمر بودن گن لاغری برای فرم دهی به بدن افراد بخصوص آقایان امری اثبات شده است اما بازهم بهتر است قبل از استفاده از آن با یک پزشک حاذق مشورت کرد.

نکته مهم بعدی در این باره، خودداری از استفاده طولانی مدت از این نوع پوشش است. زیرا استفاده مداوم و مستمر از گن ممکن است سبب ایجاد مشکلات پوستی و همچنین ضعف عضلانی شود. مسئله مهم دیگری که لازم است به آن اشاره شود احتیاط آقایان در پوشیدن گن در صورت داشتن مشکلات گوارشی است. زیرا آقایانی که با مشکلات گوارشی روبه رو هستند ممکن است به دلیل استفاده از این پوشش اندام های داخلی آنان از جمله معده تحت فشار تحریک شوند. در نتیجه مشکلات موجود به صورت بیماری جدی نمایان شوند.

 

نکات مهم در رابطه با استفاده از بهترین گن لاغری مردانه

 

نتیجه گیری

ما در مطالب بالا به معرفی بهترین گن لاغری مردانه و برندهای موجود در بازار پرداختیم. سایر مطالبی که در این مطلب به آن ها پرداخته ایم عبارتنداز:

  • گن لاغری چیست و چه کاربردی دارد؟
  • انواع گن لاغری مردانه
  • موارد مهم در انتخاب بهترین گن لاغری مردانه
  • چگونه یک گن لاغری مناسب انتخاب کنیم؟
  • موارد مهم در انتخاب بهترین گن لاغری مردانه
  • بهترین مارک گن لاغری مردانه
  • بهترین گن لاغری مردانه اصل
  • قیمت بهترین گن لاغری مردانه
  • اهمیت قابل شست و شو بودن گن مردانه
  • نکات مهم در رابطه با استفاده از بهترین گن لاغری مردانه
  • و…

باتوجه به مطالب گفته شده تصور این که گن لاغری تنها جهت لاغری و فرم دادن به بدن استفاده می شود کاملاً اشتباه است. زیرا از بهترین گن لاغری مردانه با هدف دیگری نیز استفاده می شود. مهم ترین استفاده گن های مردانه بعد از انجام اعمال جراحی، تسریع در روند سلامتی و ترمیم زخم ها و برش های جراحی است. یکی دیگر از کاربردهای بهترین گن مردانه کاهش تورم و رفع تدریجی بافت های بدن است. گاهی اوقات به دلیل بروز برخی بیماری ها بخش هایی از بدن دچار تورم می شوند. در این صورت استفاده از گن بهترین راه برای کنترل آن است. علاوه بر موارد ذکر شده گن مردانه دارای کاربردهای شگفت انگیز دیگری نیز است که عبارت‌اند از:

  • بالا بردن گرما و حرارت بدن.
  • تقویت عضله های شکم و پشت.
  • استفاده به عنوان یک مکمل قدرتمند و مؤثر برای رژیم های لاغری.
  • رفع دردهای شکمی، میگرن و سردرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *