آموزشی

معرفی بهترین داروی گیاهی برای نعوظ مردان

معرفی بهترین داروی گیاهی برای نعوظ مردان

اختلال نعوظ در آقایان، یکی از مشکلات رایج جنسی است که متاسفانه بسیاری از آقایان با آن مواجه هستند. اگرچه دلایل بسیار متنوعی می توانند باعث بروز اختلال نعوظ در آقایان شوند، اما آن چیزی که در مورد این مشکل حائز اهمیت است، نحوه درمان اختلال نعوظ در آقایان است. متاسفانه بسیاری از آقایان به دلیل داشتن مشکل نعوظ، اعتماد به نفس کمتری در حین رابطه جنسی دارند. این موضوع اهمیت درمان اختلال نعوظ در آقایان را افزایش می دهد. درمان این مشکل در آقایان با روش های مختلفی امکان پذیر است؛ اما یکی از ساده ترین و ایمن ترین روش ها، استفاده از گیاهان دارویی مناسب می باشد. گیاهان نعوظ آور یکی از انواع گیاهانی هستند که می توانند برای ایجاد نعوظ در آقایان مورد استفاده قرار گیرند. این گیاهان به دلیل داشتن اثر تحریک کننده، در تقویت قوای جنسی آقایان نیز موثر هستند. با توجه به اهمیت درمان اختلال نعوظ در آقایان، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با روش های درمانی و گیاهان نعوظ آور آشنا کنیم. بنابراین، اگر به سلامت جسمی خودتان اهمیت می دهید و می خواهید رابطه جنسی موفقی داشته باشید، در ادامه این مقاله از سایت تجهیزات پزشکی درمان مدیکال با ما همراه باشید. مطمئن باشید که با خواندن این مقاله، متوجه می شوید که چگونه می توانید مشکل نعوظ را در خودتان درمان کنید.

علت اختلال نعوظ در آقایان چیست

اختلال نعوظ در آقایان می تواند به دلایل بسیار متنوعی به وجود بیاید. گاهی اوقات مشکل نعوظ در آقایان، جنبه روانی دارد. به طوری که آقایان به دلیل داشتن شرایط روحی نامناسب، با این مشکل مواجه می شوند. اما گاهی یک بیماری زمینه ای مانند اضافه وزن و چای، فشار خون بالا و … عاملی برای بروز اختلال نعوظ برای آقایان محسوب می شوند.

جالب است بدانید برخی از داروها می توانند میل جنسی آقایان را کاهش دهند. در این صورت احتمال اینکه آقایان با مصرف این داروها، شاهد کاهش میل جنسی در خودشان باشند؛ بسیار افزایش پیدا خواهد کرد. بهترین روش برای تشخیص علت اختلال نعوظ در آقایان، مراجعه به پزشک و انجام آزمایشات و بررسی های لازم است.

روش های درمانی اختلال نعوظ

به منظور درمان اختلال نعوظ، لازم است که ابتدا دلیل بروز این مشکل مشخص شود. پس از انجام بررسی های لازم می توان اختلال نعوظ را با مصرف دارو، گیاهان دارویی، روان درمانی و یا حتی استفاده از دستگاه وکیوم مردانه، درمان کرد. در مواردی که هیچ یک از این روش های درمانی اختلال نعوظ جوابگو نبودند، می توان از روش عمل جراحی برای درمان اختلال نعوظ استفاده کرد.

روش های درمانی اختلال نعوظ

 

 

محصولات درمان مدیکال جهت رفع مشکلات نعوظ آقایان

دستگاه وکیوم مردانه راه حل فوری جهت رفع مشکلات نعوظ آقایان

بهترین داروی گیاهی برای نعوظ و روش استفاده از آن ها (معرفی 15 گیاه نعوظ آور)

داروهای گیاهی که برای درمان نعوظ مورد استفاده قرار می گیرند، ممکن است به رفع این مشکل کمک کنند. اما قطعا نمی توانند تنها راه درمانی برای این مشکل محسوب شوند. در ادامه 15 گیاه نعوظ آور را به شما پیشنهاد می کنیم که مصرف آن ها به تقویت جنسی شما کمک می کند. ولی اگر می خواهید اختلال نعوظ خود را به صورت اصولی درمان کنید، باید در اولین قدم با پزشک مشورت کنید و علت اختلال نعوظ را شناسایی کنید.

1.جینسینگ

اولین گیاهی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، گیاه جینسینگ است. این گیاه جزء گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود. مصرف جینسینگ باعث تقویت جنسی آقایان می شود و تاثیر زیادی روی افزایش میل جنسی آقایان خواهد داشت. به همین خاطر، آقایانی که به مشکل کمبود میل جنسی مواجه هستند، می توانند از این گیاه دارویی برای درمان اختلال نعوظ خودشان استفاده کنند. مصرف جینسینگ بسیار ساده است و می توانید گیاه آن را برای میل کردن تهیه کنید. ولی اگر می خواهید از بروز مشکلات مختلف در اثر مصرف بیش از حد جینسینگ جلوگیری کنید، توصیه می کنیم که از مکمل های حاوی جینسینگ استفاده کنید. البته فراموش نکنید که جینسینگ مانند بسیاری از گیاهان دارویی دیگر، باید با احتیاط مصرف شود. چون این گیاه ممکن است با برخی از داروها و مواد غذایی تداخل داشته باشد.

2.لوبیای قرمز

یکی دیگر از انواع گیاهان دارویی برای درمان اختلال نعوظ در آقایان، لوبیای قرمز است. شاید در ابتدا بگویید که لوبیا، یک نوع حبوبات است و اصلا ربطی به گیاه دارویی ندارد. ولی باز هم میل کردن لوبیای قرمز برای تقویت نعوظ در آقایان بی تاثیر نیست. شما می توانید لوبیای قرمز را در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید و روزانه آن را میل نمایید.

3.باقلا

شاید برای شما عجیب باشد؛ اما باقلا نیز یکی از انواع گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود. اگر با مشکل نعوظ مواجه هستید، می توانید باقلا را در وعده های روزانه خودتان قرار دهید. البته باقلا جزء گیاهان دارویی سرد است که مصرف آن می تواند باعث ایجاد مشکلات زیادی در شما شود. پس سعی کنید که در مصرف باقلا برای درمان نعوظ زیاده روی نکنید.

باقلا

4.ماکا

ماکا یکی از انواع گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود که حاوی ترکیبات بسیار مفید مانند ید، آهن، منیزیم و … است. این گیاه که در سه نوع قرمز، سیاه و زرد در جهان وجود دارد می تواند باعث کنترل مشکلات نعوظ در آقایان شود. با این حال ماکا سیاه جزء بهترین گیاهان دارویی برای درمان نعوظ در آقایان محسوب می شود که قطعا مصرف آن، می تواند فواید زیادی را به همراه داشته باشد. گیاه دارویی ماکا را می توانید به صورت هفتگی و طی چند وعده مختلف مصرف کنید. اما توجه داشته باشید که مصرف این گیاه ممکن است باعث افزایش فشار خون در افراد شود. به همین خاطر، بهتر است برای کنترل مصرف این گیاه دارویی، از مکمل های حاوی این گیاه دارویی استفاده کنید.

5.یوهیمبین

یوهیمبین یکی از انواع گیاهان دارویی تقویت کننده میل جنسی است که در بسیاری از نقاط جهان به عنوان یک گیاه دارویی نعوظ آور شناخته می شود. این گیاه دارویی می تواند برای فعال کردن سیستم اعصاب آلت تناسلی مورد استفاده قرار گیرد. رگ های خونی با کمک مصرف این گیاه گشاد می شوند و این موضوع میل جنسی را افزایش می دهد. همچنین، این گیاه می تواند با تحریک اعصاب ناحیه لگن، باعث افزایش تولید آدرنالین شود.

این گیاه نیز می تواند در مکمل های مختلف یافت شود. به همین خاطر، بهتر است که برای مصرف این گیاه مفید، به دنبال مصرف مکمل های حاوی آن باشید. البته قبل از مصرف این دارو حتما با پزشک مشورت کنید. به خصوص اگر از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنید.

6.موندیا وایتی

زنجبیل سفید که با نام موندیا وایتی شناخته می شود، می تواند برای درمان اختلال نعوظ در آقایان مورد استفاده قرار گیرد. این گیاه در درمان اختلالات جنسی دیگر و افزایش میل جنسی بسیار موثر است. در صورتی که تعداد اسپرم های آقایان کم باشد، می توان از این گیاه برای کنترل مشکل نعوظ در آقایان و افزایش تعداد اسپرم استفاده کرد.

با کمک موندیا وایتی می توان میل جنسی را افزایش داد. این گیاه باعث افزایش سطح تستوسترون شده و در افزایش نعوظ آقایان و نگه داشتن طولانی مدت آن موثر است. شما می توانید گیاه زنجبیل سفید را در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. همچنین بسیاری از مکمل های تقویت کننده میل جنسی آقایان حاوی این گیاه هستند.

7.جینکو بیلوبا

گیاه جینکو یکی از معروف ترین گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود. این گیاه می تواند باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی آقایان شود. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که این گیاه می تواند برای بازگرداندن نعوظ به حالت طبیعی پس از جراحی سرطان پروستات بسیار مفید باشد. برخی از مطالعات نشان می دهند که این گیاه نعوظ آور می تواند عملکرد جنسی آقایانی که از داروهای ضد افسردگی استفاده می کنند را بهبود ببخشد.

البته برخی از مطالعات نیز نشان می دهند که گیاه جینکو تاثیر چندانی روی تقویت جنسی آقایان ندارد. توصیه می شود که افراد از مکمل های حاوی جینکو برای تقویت میل جنسی خودشان استفاده کنند. البته بهتر است در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون، با احتیاط بیشتری از جینکو استفاده کنید.

جینکو بیلوبا

8.علف هرز بز شاخی یا اپیمدیوم

یکی دیگر از انواع گیاهان دارویی برای درمان نعوظ در آقایان، علف هرز بز شاخصی است. این علف می تواند جریان خون را در ناحیه آلت تناسلی افزایش دهد و باعث افزایش احتمال نعوظ در آقایان شود. مصرف این علف باید با احتیاط بیشتری صورت بگیرد تا شاهد عوارض آن نباشیم. ولی اگر به درستی از این گیاه دارویی استفاده کنید، می توانید از دیگر خواص این گیاه نیز بهره مند شوید.

9.زعفران

زعفران یکی از انواع گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود که نحوه مصرف بسیار ساده ای دارد. زعفران یک گیاه تقویت کننده میل جنسی است که باعث کاهش استرس نیز می شود. افرادی که به سلامت خودشان اهمیت می دهند، می توانند هر روز یک لیوان شربت زعفران میل کنند. ریختن زعفران در غذاهای مختلف و یا اضافه کردن زعفران به چایی، می تواند کم کم باعث رفع اختلال نعوظ در آقایان شود.

10.کلم بروکلی

کلم بروکلی از جمله ترکیبات گیاهی برای درمان اختلال نعوظ در آقایان است. این گیاه سرشار از مواد آنتی اکسیدانی بوده و از بروز بیماری های مختلف جلوگیری می کند. شما می توانید با مصرف کلم بروکلی اختلال نعوظ را کنترل کنید. برای این کار حتما در کنار وعده های غذایی خودتان چند تکه کلم بروکلی مصرف کنید. مطمئن باشید ضرر نمی کنید؛ چون این گیاه فواید بسیار زیادی برای بدن دارد.

11.سیر سیاه

سیر سیاه یکی از ترکیبات بسیار مفید برای درمان اختلال نعوظ در آقایان است. مصرف سیر می تواند باعث تقویت میل جنسی شود و خونرسانی در آلت تناسلی را چندین برابر کند. اگر می خواهید از بروز اختلال نعوظ در خودتان جلوگیری کنید، می توانید اقدام به خرید سیر سیاه کنید. میل کردن سیر سیاه در کنار غذا یا اضافه کردن آن به غذا، می تواند باعث شود تا شاهد رفع مشکل نعوظ در خودتان باشید.

سیر سیاه

12.دارچین

دارچین یکی از ترکیبات مقوی برای درمان اختلال نعوظ در آقایان است. دارچین دارای طبع گرمی است و می تواند باعث تقویت میل جنسی آقایان شود. اگر به طعم و بوی دارچین علاقه مند هستید، می توانید آن را به وعده های غذایی خودتان اضافه کنید. درست کردن یک چای دارچین و هل، هم استرس شما را کاهش می دهد، هم باعث تقویت میل جنسی شما خواهد شد.

13.ختمی صحرایی

ختمی صحرایی یکی دیگر از انواع گیاهان نعوظ آور برای آقایان محسوب می شود. این گیاه می تواند به دلیل داشتن ترکیبات خاص، باعث بی قراری آقایان شود. بنابراین، آقایان با مصرف ختمی صحرایی، یک احساس برانگیختگی جنسی خواهند داشت که باعث بهبود نعوظ آن ها می شود. مصرف ختمی صحرایی با کمک درست کردن یک دمنوش ساده، به شما برای درمان اختلال نعوظ کمک می کند.

14.جو دوسر

برخی از مطالعات نشان می دهند که اگر افراد هر روز از جو دوسر استفاده کنند، از نظر جنسی سرحال تر هستند. بنابراین، تا جایی که می توانید برای درمان اختلال نعوظ هم که شده، جو دوسر میل کنید. استفاده از جو دوسر در پخت غذا و یا درست کردن دسر، بسیار توصیه می شود.

15.هل

هل یکی از ترکیبات آرامش بخش و کاهنده استرس است که می تواند باعث تقویت نعوظ در آقایان نیز شود. شما می توانید برای دیدن اثربخشی هل، آن را به همراه مواد غذایی مختلف مانند حلوا، چای و … استفاده کنید.

هل

 

بیشتر بخوانید: روشهای درمان نعوظ در طب سنتی

 

جمع بندی

با توجه به اهمیت درمان اختلال نعوظ در آقایان، این روزها روش های درمانی بسیار متنوعی برای رفع این مشکل روی کار آمده اند. در صورتی که اختلال نعوظ به دلیل کاهش میل جنسی و یا استرس رخ داده باشد، می توان تا حد زیادی این مشکل را با مصرف گیاهان درمانی اختلال نعوظ برطرف کرد. در حال حاضر، بسیاری از افرادی که در حوزه طب سنتی و اسلامی فعالیت می کنند، داروهای گیاهی ایمنی را تحت عنوان گیاهان دارویی نعوظ آور به آقایان پیشنهاد می کنند. مصرف مکمل های گیاهی حاوی این گیاهان و داشتن رژیم غذایی مناسب، تا حد زیادی می تواند قدرت جنسی آقایان را افزایش دهد. از طرفی اگر گیاهان دارویی به درستی مورد استفاده قرار گیرند، احتمال اینکه شاهد عوارض آن ها باشیم، بسیار کاهش پیدا می کند. طبق توضیحاتی که در این مقاله دادیم، هر یک از گیاهان دارویی می توانند تاثیر زیادی بر روی درمان اختلال نعوظ در آقایان داشته باشند. پس اگر به سلامت جنسی خودتان اهمیت می دهید، می توانید هر یک از این داروهای گیاهی را مصرف کنید. ولی قبل از مصرف هر یک از این گیاهان دارویی، با پزشک خودتان مشورت کنید. چون ممکن است برخی از افراد به مصرف این گیاهان حساسیت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *