آموزشی

روش استفاده از وکیوم زنانه ❤️ (تصویری 🖼️ و بدون سانسور 😏)

آموزش استفاده از دستگاه وکیوم زنانه

 

چگونه از دستگاه وکیوم زنانه استفاده کنیم؟ دستگاه وکیوم سینه که به دستگاه بادکش سینه نیز شهرت دارد، دستگاهی برای حجم دادن و بزرگ کردن سینه است که برای استفاده بانوان در اندازه های مختلف طراحی و به بازار عرضه شده است. طرز کار این دستگاه مانند یک بادکش یا مکنده می باشد و با مکش باعث تحریک نمودن سینه ها می شود. تحریک شدن سینه ها در فرایند انبساط و انقباض باعث فعال شدن چربی و مایعات موجود در بافت سینه شده و این عمل حجم سینه را در دراز مدت افزایش می دهد. در این مطلب درباره آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم زنانه بدون سانسور و طرز استفاده از دستگاه وکیوم سینه به صورت کامل صحبت خواهیم کرد و با نحوه عملکرد، ویژگی ها و کلیه نکات مهم درباره نحوه کار با دستگاه وکیوم سینه آشنا خواهید شد.با روش صحیح استفاده از دستگاه وکیوم زنانه به آسانی و با صرف هزینه ای کم سایز سینه هایتان را افزایش دهید و اندام خوش فرمی داشته باشید.

 

در این مطلب به موارد زیر خواهیم پرداخت:

 

  • آموزش استفاده از دستگاه وکیوم سینه
  • اجزای دستگاه وکیوم سینه
  • نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه وکیوم سینه
  • عملکرد دستگاه وکیوم سینه چگونه است
  • مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم زنانه
  • چند بار در هفته می توان از دستگاه وکیوم زنانه استفاده کرد
  • سوالات متداول در مورد استفاده از دستگاه وکیوم سینه

 

آموزش استفاده از دستگاه وکیوم سینه

در زیر آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم زنانه توضیح داده شده است:

  1. تمیز کردن سینه ها

برای استفاده از دستگاه وکیوم سینه باید سینه هایتان کاملا تمیز باشند. بنابراین توصیه می شود، پس از استحمام از این دستگاه استفاده نمایید. همچنین می توانید برای تمیز کردن سینه های خود از یک دستمال مرطوب استفاده کنید.

  1. ماساژ با روغن خراطین

پس از تمیز کردن سینه ها، آن ها را با مقداری روغن خراطین آغشته نمایید و سینه هایتان را به خوبی ماساژ دهید. به این صورت که پس از قرار دادن دستان خود بر روی سینه، انگشتان خود را روی سینه هایتان باز کنید. ابتدا به طور دورانی و در جهت ساعتگرد سینه ها را به طرف داخل به مدت ۳۰ ثانیه ماساژ دهید. سپس این کار را در خلاف جهت عقربه های ساعت انجام دهید و سینه هایتان را به طرف بیرون ماساژ دهید.

این کار را در هر نوبت به مدت 30 ثانیه انجام دهید و مجددا همان حرکت را به مدت ۳۰ ثانیه برعکس انجام دهید. مجموعا 5 دقیقه سینه های خود را به روش گفته شده ماساژ دهید تا سینه هایتان به صورت کامل گرم شوند.

 

آموزش استفاده از دستگاه وکیوم سینه

 

  1. وصل کردن اجزای دستگاه وکیوم سینه

اجزای مختلف دستگاه را به هم وصل کنید. همچنین یک طرف لوله های دستگاه وکیوم سینه را به کاپ سینه و طرف دیگر آن را به درستی به پمپ تفنگی متصل نمایید. در انتها از اتصال درست و اصولی لوله ها به کاپ سینه و پمپ تفنگی دستگاه وکیوم زنانه اطمینان حاصل کنید.

  1. قرار دادن کاپ بر روی سینه

کاپ دستگاه وکیوم را با قرار دادن بر روی سینه خود تست نمایید. چند مرتبه تفنگی را فشار دهید و چک کنید که آیا به درستی عمل مکش انجام می شود. مطمئن شوید که تمام سینه شما به صورت کامل زیر کاپ قرار گرفته باشد. همینطور به هیچ وجه هوا از اطراف به داخل کاپ وارد نشود. توجه داشته باشید که وارد شدن هوا به داخل کاپ باعث بی اثر شدن کل فرایند مکش خواهد شد.

  1. چک کردن ورود هوا به داخل کاپ

پس از اینکه مطمئن شدید دستگاه به درستی کار می کند، هر دو کاپ را بر روی سینه هایتان قرار دهید و بعد از مطمئن شدن از این موضوع که کاپ بر روی سینه ها به درستی قرار گرفته است و هیچ هوایی به داخل کاپ وارد نمی شود، شروع به پمپ زدن به وسیله تفنگی دستگاه کنید.

  1. مطمئن شدن از درستی مکش دستگاه وکیوم سینه

برای مطمئن شدن از اینکه دستگاه به درستی فرایند مکش را انجام می دهد، ببینید آیا وضعیت سینه شما بعد از انجام دادن مکش مثل اول می باشد و یا سینه انقباض پیدا کرده است. در صورتی که سینه شما منقبض شده باشد، یعنی دستگاه وکیوم تراپی سینه به درستی کار می کند.

  1. مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم سینه

توجه داشته باشید که بیش از ۳ دقیقه متوالی برای هر سینه از دستگاه مکش استفاده نکنید. همچنین مکش را با فشار زیاد برای سینه های خود انجام ندهید. به این دلیل که ممکن است، باعث کبودی یا درد سینه شود. سعی کنید بعد از انجام هر 3 دقیقه مکش توسط دستگاه وکیوم، حدود 2 دقیقه استراحت کنید. سپس مجددا با دستگاه وکیوم سینه مکش را انجام دهید. همچنین در هر روز حداکثر ۲۰ دقیقه عمل مکش را با دستگاه وکیوم سینه انجام دهید.

  1. مکش اصولی

توجه داشته باشید در هنگام مکش، بیشتر از 2 ثانیه دسته تفنگی دستگاه را نفشارید. کافی است، ضامن دستگاه وکیوم سینه را 2 ثانیه نگه دارید، سپس آن را رها کنید. به همین سادگی عمل مکش سینه ها به طور اصولی انجام می شود.

  1. استفاده مداوم از دستگاه

استفاده مداوم از این دستگاه در مدت زمان طولانی باعث سفت شدن، گرد شدن، دادن حجم و افزایش سایز سینه هایتان می شود. اما نکته ای که حائز اهمیت می باشد، این است که روش استفاده از وکیوم زنانه مداوم می باشد. به عنوان مثال ممکن است‌، هر روز به مدت 20 دقیقه در یک ماه از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنید و نتیجه ملموسی از کار خود نگیرید. در این شرایط امکان دارد که ناامید شوید و کارتان را ادامه ندهید. اما اگر هفته ای 3 الی 4 مرتبه به مدت 20 دقیقه و به مدت ۶ ماه از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنید، شاهد نتایج اعجاب آور این دستگاه خواهید بود.

  1. تاثیر نداشتن وضعیت فیزیکی در نتیجه کار

شما می توانید به صورت نشسته یا دراز کشیده از دستگاه وکیوم سینه استفاده نمایید. وضعیت فیزیکی شما در نتیجه کار تاثیر گذار نمی باشد. البته توجه داشته باشید که حالت قرار گیری شما فشار مضاعفی به سینه هایتان وارد نکند. همچنین کاپ سینه به صورت کامل روی سینه ها قرار گرفته باشد.

 

اجزای دستگاه وکیوم سینه

این دستگاه، معمولا برای مصارف خانگی استفاده می شود و متشکل از دو کاپ برای قرار دادن بر روی سینه ها و یک پمپ دستی می باشد. پمپ دستی دستگاه وکیوم سینه که به صورت تفنگی است به وسیله ۲ لوله پلاستیکی به کاپ وصل شده است.

 

اجزای دستگاه وکیوم سینه

 

نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه وکیوم سینه

در زیر به نکات مهم هنگام استفاده از دستگاه وکیوم سینه اشاره شده است:

  • پیش از استفاده این دستگاه از مصرف محصولات شیمیایی از قبیل شامپو، کرم و … که باعث تحریک پوست سینه می شوند، خودداری کنید.
  • به منظور جلوگیری از داغ شدن و تحریک پوست سینه، باید دستگاه وکیوم سینه را به آرامی بر روی سینه های خود حرکت دهید.
  • هرگز بیشتر از 15 دقیقه از این دستگاه به طور مداوم استفاده نکنید. به این دلیل که امکان دارد باعث ضعیف شدن بافت های پوست سینه شوند.
  • می‌توانید هنگام استفاده از دستگاه وکیوم سینه از روش‌های ماساژ و محصولات پوستی نیز استفاده نمایید.
  • به منظور جلوگیری از به وجود آمدن عوارض جانبی توصیه می شود، پیش از استفاده نمودن از این دستگاه با پزشک خود مشورت نمایید.
  • اگر در زمان استفاده از دستگاه وکیوم سینه احساس داغی یا درد در پوست خود کردید، بلافاصله دستگاه را متوقف نمایید.
  • باید به صورت منظم از دستگاه وکیوم سینه در یک دوره زمانی استفاده نمایید. در صورت مشاهده هرگونه تغییر در وضعیت سینه موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

 

عملکرد دستگاه وکیوم سینه چگونه است؟

روش استفاده از وکیوم زنانه مانند یک بادکش یا مکنده است. این دستگاه به وسیله مکش باعث تحریک شدن سینه ها می شود. تحریک شدن سینه ها باعث می شود، تا چربی های درون بافت سینه طی انبساط و انقباض فعال شوند. بنابراین در دراز مدت سایز سینه ها افزایش می یابد.

 

مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم زنانه

استفاده از دستگاه وکیوم سینه نباید بیشتر از ۱۵ یا ۲۰ دقیقه در روز انجام شود. به این دليل که استفاده از این دستگاه بیشتر از زمان تعیین شده امکان دارد، باعث آسیب رسیدن به بافت پوست شود.

مدت زمان تاثیرگذاری دستگاه وکیوم سینه به عوامل مختلفی از جمله موارد زیر بستگی دارد:

  • مشکلات سینه
  • تعداد لایه های بافتی سینه
  • ضخامت لایه‌ های بافتی سینه
  • سن فرد
  • وضعیت هورمونی
  • دوره قاعدگی و …

 

مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم زنانه

 

چند بار در هفته می توان از دستگاه وکیوم زنانه استفاده کرد؟

توصیه می شود، 3 الی 4 بار در هفته به مدت 20 دقیقه از این دستگاه استفاده نمایید.

 

سوالات متداول در مورد استفاده از دستگاه وکیوم سینه

✔️دستگاه وکیوم زنانه چگونه عمل می کند؟

این دستگاه یکی از تجهیزات پزشکی است که باعث حجم دهی و افزایش سایز سینه در بانوان می شود.

✔️کار دستگاه وکیوم سینه چیست؟

این دستگاه با وارد کردن فشار منفی وکیوم بافت سینه را جمع کرده و باعث افزایش سایز آن می شود.

✔️مزیت استفاده از دستگاه وکیوم سینه نسبت به سایر روش ها چیست؟

در سایر روش ها برای افزایش دادن حجم سینه از پروتزهای سینه استفاده می‌شود، مزیت این دستگاه این است که باعث تغییر شکل سینه به صورت نافرم نمی شود. همچنین خطر ابتلا به عفونت در روش استفاده از وکیوم زنانه نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است.

 

 

انواع محصولات وکیوم سینه بانوان در فروشگاه درمان مدیکال

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم، طرز استفاده از دستگاه وکیوم سینه و نکات مهم درباره این دستگاه را بیان نماییم. اکنون که با این دستگاه فوق العاده آشنا شدید می توانید، با تهیه این دستگاه سایز سینه های خود را افزایش دهید و اندامی زیباتر داشته باشید. برای به دست آوردن نتیجه دلخواه، باید از دستگاه وکیوم سینه به صورت منظم و طبق دستورالعمل های تولید کننده استفاده کنید. استفاده مداوم از دستگاه وکیوم سینه در فاصله زمانی معین باعث افزایش هورمون های زنانه و رشد سینه ها می شود. این دستگاه یکی از موثرترین، کم خطر ترین و ارزان ترین روش افزایش حجم و اندازه سینه است. نکته ای که در استفاده از دستگاه وکیوم دارای اهمیت بسیار زیادی است، وارد نشدن هوا به کاپ سینه است. سعی کنید از فنجانی که مطابق با سایز سینه هایتان می باشد، استفاده نمایید تا از وارد شدن هوا به داخل کاپ هنگام مکش جلوگیری شود. امیدواریم که این مطلب از سایت ما برایتان مفید باشد و با طرز کار و روش استفاده از وکیوم زنانه آشنا شده باشید و به راحتی بتوانید، یکی از انواع مختلف این دستگاه را مطابق با نیاز خود استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *