آموزشی

عوارض دستگاه وکیوم سینه چیست؟

عوارض دستگاه وکیوم سینه چیست؟

عوارض دستگاه وکیوم سینه چیست؟ دستگاه وکیوم سینه که با نام بادکش سینه هم شناخته می شود، یک وسیله کاربردی و موثر پزشکی است که به طور ویژه برای افزایش سایز سینه ها و خوش فرم کردن آنها طراحی شده است. این روزها بسیاری از خانم ها به دنبال راه حلی بی خطر و آسان برای خوش فرم کردن سینه های خود هستند. استفاده از راهکارهایی مانند قرص ها، پمادها یا عمل های جراحی زیبایی علاوه بر اینکه خطرناکند، عوارض جانبی زیادی هم دارند. اما بادکش سینه کاملا طبیعی، سالم و بی خطر است.

پس اگر به دنبال راهکاری آسان، امن و بی خطر برای افزایش جذابیت سینه های خود هستید و تمایلی به انجام عمل های جراحی یا استفاده از داروهای شیمیایی مختلف ندارید، دستگاه وکیوم سینه بهترین گزینه برای شماست. با استفاده منظم و مداوم از این دستگاه، به خوبی شاهد افزوده شدن یک تا دو سایز به سایز سینه های خود خواهید بود. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه عملکرد دستگاه وکیوم سینه، عوارض دستگاه وکیوم سینه و مهم ترین نکات پیرامون این دستگاه آشنا کنیم.

عملکرد دستگاه وکیوم سینه به چه شکل است؟

دستگاه وکیوم سینه دستی از دو لیوان، یک پمپ دستی و یک لوله برای وصل کردن لیوان ها به پمپ دستی تشکیل شده است. برای استفاده از این دستگاه، لیوان ها باید روی سینه ها قرار بگیرند. سپس یک سمت لوله به لیوان ها و سمت دیگر به پمپ دستی متصل می شود. دستگاه بادکش سینه با استفاده از این پمپ، هوای داخل محفظه لیوان ها را خالی کرده و نوعی خلا ایجاد می کند. در نتیجه این فرایند، بافت سینه ها تحریک شده و بسط بافتی به وجود می آید.

در واقع دستگاه وکیوم سینه با به وجود آوردن فشار ملایم و کشش و مکش روی سینه ها، خونرسانی این ناحیه را افزایش داده و به رشد بیشتر سلول ها و در نتیجه گسترش بافت سینه کمک می کند. افزایش پیدا کردن سلول های بافت سینه، حجم آن را بیشتر می کند. به طور کلی تاثیرات این دستگاه، افزایش سایز سینه ها، سفت تر و گردتر کردن و درمان شل شدگی یا افتادگی آنها می باشد. جالب است بدانید استفاده کردن از این دستگاه، علاوه بر اینکه سایز سینه ها را افزایش داده و در خوش فرم شدن آنها موثر است، از ابتلای فرد به سرطان سینه هم جلوگیری می کند.

عملکرد دستگاه وکیوم سینه به چه شکل است؟

عوارض دستگاه وکیوم سینه چیست؟

دستگاه بادکش سینه یک دستگاه مکانیکی کاملا طبیعی است. برای استفاده از این دستگاه، احتیاج به تزریق یا مصرف دارویی خاص نخواهد بود. تاکنون هیچ عارضه جدی و مهم از دستگاه وکیوم سینه گزارش نشده است. با این حال، برخی عوارض دستگاه وکیوم سینه که موقتی هستند و در برخی موارد ممکن است پیش بیایند، در ادامه مورد اشاره قرار می گیرند:

– حلقه های قرمز رنگ: دور لیوان های دستگاه بادکش سینه، یک نوار لاستیکی قرار گرفته است. ممکن است بعد از استفاده از دستگاه، یک سری حلقه های قرمز رنگ دورتادور سینه به وجود بیاید. البته اصلا جای نگرانی وجود ندارد. چون این حلقه ها حدود 20 دقیقه بعد از اتمام استفاده، از بین می روند.

– کبودی یا قرمزی سینه ها: اگر شدت پمپ زدن زیاد باشد، سینه ها قرمز و کبود می شوند.

– خون مردگی در بافت سینه ها: اگر به صورت افراطی از بادکش سینه استفاده شود، می تواند باعث ایجاد خون مردگی در بافت سینه ها شود.

البته این عوارض ماندگار نیستند و پس از مدت کوتاهی رفع می شوند.

چگونه از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنیم تا دچار عوارض نشویم؟

استفاده صحیح و اصولی از دستگاه وکیوم زنانه که در ادامه مورد اشاره قرار می گیرند، جلوی بروز تمام عوارض موقتی آن را می گیرد.

– ملایمت هنگام استفاده: برای استفاده از دستگاه وکیوم سینه دستی، خودتان باید فشاری که توسط پمپ به سینه ها وارد می شود را کنترل کنید. توجه داشته باشید که شدید بودن پمپ زدن، نه تنها شما را زودتر به نتیجه نمی رساند، بلکه می تواند باعث قرمزی، کبودی و در نتیجه آسیب دیدن بافت سینه ها شود. پس عمل پمپ زدن را با ملایمت و به آرامی انجام دهید. پس از هر بار پمپ زدن، چند ثانیه صبر کنید و به بافت سینه ها استراحت بدهید. مداومت در استفاده، بیشتر از شدت استفاده در نتیجه موثر خواهد بود. پس به جای فشار آوردن به بافت این ناحیه حساس با پمپ زدن شدید، در بازه زمانی طولانی تری از دستگاه استفاده کنید.

– استفاده اصولی: در استفاده از دستگاه وکیوم سینه، افراط نکنید. استفاده بیش از اندازه از این دستگاه، می تواند باعث به وجود آمدن خون مردگی در بافت سینه و آسیب دیدن آن شود. در ادامه مقاله، دفعات استفاده از دستگاه را ذکر خواهیم کرد. در صورتی که هنگام استفاده از دستگاه بادکش سینه متوجه احساس درد در سینه ها شدید، بهتر است کار را متوقف کنید تا از بروز آسیب جلوگیری شود.


بیشتر بخوانید: روش استفاده از وکیوم زنانه


چگونه از دستگاه وکیوم سینه استفاده کنیم تا دچار عوارض نشویم؟

قبل از خرید دستگاه وکیوم سینه به چه نکاتی توجه کنیم؟

– مداومت و صبر: گرفتن نتیجه از دستگاه بادکش سینه، مستلزم استفاده منظم و مداوم از آن است. پس قبل از خرید این دستگاه، باید ببینید امکان استفاده منظم از آن را در طولانی مدت دارید یا خیر.

– کیفیت دستگاه: هنگام خرید بادکش سینه، باید به کیفیت آن توجه کافی داشته باشید. چون خرید یک دستگاه بی کیفیت و استفاده از آن، می تواند به بافت سینه ها آسیب زده و حتی باعث پاره شدن رگ های این ناحیه شود.

– سایز کاپ ها: یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید دستگاه وکیوم سینه مورد توجه قرار بگیرد، سایز لیوان های آن است. باید کاپ هایی را سفارش دهید که دقیقا سایز سینه های شما باشد. در صورتی که اندازه کاپ ها از سایز سینه های شما بیشتر باشد، هنگام استفاده از کناره های کاپ ها هوا به داخل نفوذ می کند. این مسئله تاثیر دستگاه را به کل از بین می برد. اگر اندازه کاپ ها از سایز سینه های شما کمتر باشد، امکان آسیب دیدگی و فشار وارد شدن به سینه ها وجود دارد.

– بارداری یا شیردهی: توصیه می شود در دوران بارداری و شیردهی از دستگاه وکیوم سینه استفاده نکنید. چون این کار می تواند باعث وارد شدن فشار زیاد به بافت سینه ها و آسیب دیدن آنها شود.

 

انواع دستگاه های وکیوم زنانه جهت بزرگ کردن و سفت کردن سینه در فروشگاه درمان مدیکال

مدت زمان لازم برای رسیدن به نتیجه با دستگاه وکیوم سینه چقدر است؟

استفاده از بادکش سینه باید به صورت مداوم و منظم صورت بگیرد. دو مرتبه استفاده از دستگاه در طول روز کافی است و استفاده بیشتر توصیه نمی شود. بهتر است یک بار در صبح و یک بار در شب و هر مرتبه به مدت 10 دقیقه از این دستگاه استفاده کنید. بهتر است مقدار استفاده از دستگاه، بیشتر از 20 دقیقه در طول روز نباشد.

بعد از حدود 2 تا 3 ماه استفاده از دستگاه وکیوم سینه می توانید شاهد افزایش سایز و سفت شدن سینه های خود باشید. البته پیشنهاد می شود برای کسب نتیجه بهتر و کامل تر، بین 6 ماه تا 1 سال از دستگاه استفاده کنید. این مداومت باعث می شود سینه ها به اوج خوش فرمی و زیبایی خود برسند. علاوه بر این، خوش فرمی و افزایش سایز که در نتیجه استفاده از دستگاه به وجود می آید، با مداومت بیشتر، ماندگارتر خواهد بود.

تاثیر دستگاه وکیوم سینه در بزرگ کردن و سفت کردن سینه

برخی از تاثیرات فوق العاده ای که استفاده از دستگاه وکیوم سینه دارد، موارد زیر را شامل می شوند:

– افزایش سایز سینه ها: استفاده مداوم از این دستگاه، یک تا دو سایز به سایز سینه ها اضافه خواهد کرد.

– سفت کردن بافت سینه ها: استفاده از دستگاه بادکش سینه باعث تولید شدن کلاژن و به وجود آمدن یک بافت جدید پستانی می شود که در سفت شدن سینه ها تاثیرگذار است.

– خوش فرم و گرد کردن سینه ها

– درمان شل شدگی یا افتادگی سینه ها

علاوه بر این، تاثیری که استفاده از دستگاه وکیوم سینه باقی می گذارد، در مقایسه با دیگر روش های افزایش سایز سینه، ماندگارتر است. این طور نیست که پس از اتمام استفاده از دستگاه، تاثیرات آن از بین برود. اگر می خواهید اثرگذاری این دستگاه را بیشتر کنید، پیشنهاد می کنیم از ورزش هایی که برای سفت کردن سینه توصیه می شود استفاده کنید.

تاثیر دستگاه وکیوم سینه در بزرگ کردن و سفت کردن سینه

بیشتر بخوانید: برای بزرگ کردن سینه چه باید کرد؟

سخن پایانی

عواملی مانند بالا رفتن سن، بارداری و شیردهی باعث می شوند که سلول های بافت اسفنجی سینه از بین بروند. این مسئله منجر به شل شدن و افتادگی سینه ها خواهد شد. کوچک بودن سایز سینه ها از دیگر مشکلاتی است که خانم های زیادی از آن گله دارند. در حال حاضر بهترین و سالم ترین روش برای افزایش سایز سینه ها و درمان شل شدگی یا افتادگی آنها، استفاده از دستگاه وکیوم سینه است. این دستگاه با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز دنیا ساخته شده است و دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و سلامت می باشد.

دستگاه بادکش سینه مدت زیادی است که وارد بازار شده و تابحال به خوبی توانسته است قابلیت ها و تاثیرات خود را به اثبات برساند. استفاده از این دستگاه، مانند ورزش کردن است و باعث تقویت شدن بافت سینه ها می شود. در این مقاله نحوه عملکرد و تاثیرگذاری دستگاه بادکش سینه، عوارض دستگاه وکیوم سینه و همچنین مهم ترین نکات قبل از خرید آن را بررسی کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *