آموزشی

لارجر باکس بهتر است یا وکیوم؟!!!! از شایعه تا واقعیت

لارجر باکس بهتر است یا وکیوم؟!!!! شایعه یا واقعیت

 

لارجر باکس بهتر است یا وکیوم؟ این سوال یکی از رایج ترین سوالاتی است که کاربران تا کنون با آن مواجه شده اند. متاسفانه به علت اشتباه در تبلیغات خیلی از افراد فکر می کنند که این دو دستگاه یکسان بوده و یک کاربرد واحد را در خود جای داده اند. همین مسئله هم می تواند مشکلات خاصی را برای شما ایجاد کند. پاسخ به سوال لارجر باکس بهتر است یا وکیوم یک واحدی ندارد، چرا که این دو دستگاه در واقع کاربرد های متنوعی دارند. توجه داشته باشید که شما باید بسته به نیاز های خود یکی از دستگاه های لارجر باکس یا وکیوم را تهیه کنید. امروز ما قصد داریم تا به لارجر باکس بهتر است یا وکیوم پاسخ دهیم و مهم ترین دلایل تفاوت این محصولات را با هم بررسی کنیم. پس اگر شما هم به دنبال یک ابزار در جهت رفع نیاز های خود هستید، در ادامه با درمان مدیکال همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم.

 

برای مشخص شدن موضوع باید بگوییم که این دو دستگاه کاربردهای متفاوتی با هم دارند و بسیاری از تبلیغات غلط باعث شده که مردم فکر کنند دستگاه وکیوم به عنوان یک دستگاه بزرگ کننده آلت می باشد. در حالی که به این صورت نیست و فروشندگان دستگاه وکیوم مردانه وقتی متوجه شدند که این دستگاه رسالت اول خود که همانا رفع اختلال نعوظ به صورت فوری بود به خوبی انجام داده است بر آن شدند که تبلیغ کنند و بگویند که دستگاه وکیوم که مورد تایید بسیاری از افراد نیز هست باعث بزرگ کردن الت تناسلی نیز می شود. در ادامه ما در مورد این دو دستگاه، کاربردشان، نحوه استفاده و عوارض آنها خواهیم پرداخت تا خودتان بتوانید برای رفع نیاز خود اطلاعات کافی در مورد این دو دستگاه داشته باشید. قبل از ادامه مطالب اجازه دهید در مورد اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه و اختلال نعوظ و علت آن صحبت نماییم.

 

اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه

قبل از بررسی پاسخ به سوال لارجر باکس بهتر است یا وکیوم، بیایید تا نگاهی به اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه بیندازیم. تا کنون تحقیقات زیادی صورت گرفته است تا اندازه دقیق و تایید شده آلت تناسلی آقایان را به صورت دقیق محاسبه کند. ولی هر سری تحقیقات نتایج متنوعی را در اختیار دانشمندان قرار داده اند. همین مسئله هم باعث شده تا دانشمندان به جای اعلام یک عدد دقیق، یک بازه را به عنوان اندازه طبیعی آلت تناسلی آقایان معرفی کنند. به صورت کلی آلت تناسلی یک فرد بالغ می تواند بین 10 تا 16 سانتی متر باشد. این عدد بسته به نژاد، محیط پرورش، ساختار بدنی و دیگر فاکتور ها تحت تاثیر قرار گیرد. جالب است بدانید که اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه معمولا بر اساس ژنتیک تعیین می شود.

 

البته که راه های زیاد و متنوعی برای افزایش این اندازه وجود دارد. امروزه دستگاه های زیادی تولید شده اند که می توانند اندازه آلت تناسلی مردانه را افزایش دهند. استفاده از آنها می تواند تاثیرات مثبتی را برای بدن شما به همراه داشته باشد. از جمله این دستگاه ها می توان به لارجر باکس اشاره کرد. لارجر باکس به ابزاری گفته می شود که با استفاده از آن شما می توانید به صورت کامل اندازه آلت تناسلی مردانه خود را افزایش دهید.

 

 

اندازه نرمال آلت تناسلی مردانه

 

 

اختلال نعوظ چیست و علت آن چیست؟

اختلال نعوظ مشکلی است که ممکن است بسیاری از افراد در سنین بالا و یا به علت بیماریهای خاصی با آن روبرو شوند. هنگامی که افراد برای سفت کردن و سفت نگه داشتن آلت تناسلی خود با مشکل مواجه می شوند، اختلال نعوظ رخ داده است. جالب است بدانید که این اختلال می تواند قسمت های مختلفی از بدن و سلامتی افراد را تحت تاثیر خود قرار دهد. دلایل مختلفی را می توان برای ایجاد این مشکل مطرح کرد. به صورت کلی دلایل ایجاد این مشکل را می توان در دو دسته اصلی یعنی دلایل فیزیکی و دلایل روانی تقسیم کرد.

 

هنگامی که فرد تحت استرس یا ناراحتی یا ناتوانی جسمی قرار گیرد، با این مشکل مواجه می شود. استفاده از دستگاه ها و ابزار های مختلف می تواند این اختلال را بهبود ببخشد. دستگاه وکیوم از جمله ابزار هایی است که با استفاده از آن شما می توانید اختلال نعوظ را به صورت کامل از بین ببرید. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که استفاده از آن می تواند رابطه جنسی مطلوبی را به شما هدیه دهد.

 

لارجر باکس چیست؟

حال که با اندازه طبیعی آلت تناسلی مردانه آشنا شدیم، بیایید تا به سراغ تعریف لارجر باکس برویم. همانطور که گفته شد لارجر باکس ابزاری مهم و کاربردی به حساب می آید که با استفاده از آن شما می توانید اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهید. این محصول یک ابزار کششی است که بر روی قطر آلت تناسلی آقایان هم تاثیر گذار است. جالب است بدانید که از بین بردن انحرافات آلت و زود انزالی هم به عنوان دیگر کاربرد های این دستگاه شناخته شده اند. استفاده از این دستگاه می تواند برای برخی از افراد دشوار باشد. چرا که دستور العمل نصب و استفاده از آن می تواند بسته به مدل دستگاه متغیر باشد. ولی به صورت استفاده از لارجر باکس مشکلی را برای شما ایجاد نمی کند.

 

البته که امروزه برند ها و شرکت های تولید کننده بسیار زیادی در سراسر ایران در زمینه تولید لارجر باکس فعالیت کرده و محصولاتشان را با تعرفه های متنوعی در اختیار مشتریان قرار می دهند. همین مسئله هم باعث شده تا انتخاب کمی سخت شود. بهتر است که شما به دنبال خرید لارجر باکس از مراکز عرضه کننده معتبر باشید تا با هیچ مشکل خاصی در این زمینه مواجه نشوید. یک دستور العمل کلی برای استفاده از لارجر باکس طراحی شده است که اکثر افراد با پیروی از آن می توانند اندازه آلت تناسلی مردانه خود را افزایش دهند.

جهت استعلام قیمت و مشاهده نمونه های دستگاه لارجر باکس به لینک خرید لارجر باکس مراجعه کنید.

 

لارجر باکس چیست؟

 

 

نحوه استفاده از لارجر باکس

استفاده از لارجر باکس پروسه دشواری ندارد. این دستگاه اندازه کوچکی داشته و شما به راحتی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید. پروسه نصب آن نیز کوتاه می باشد. برای استفاده از لارجر باکس فقط شما باید آلت تناسلی خود را از حلقه وسطی آن عبور دهید تسمه قرار گرفته درون دستگاه را بر روی پشت کلاهک بگذارید. در مرحله بعد شما باید تسمه لارجر باکس را کمی سفت تر بکنید. لازم به ذکر است که این ابزار از روی شلوار اصلا مشخص نمی شود. پروسه نصب همینجا به اتمام می رسد. فقط کافی است که آن را بر روی آلت تناسلی خود قرار دهید و تسمه را سفت کنید. شما می توانید آن را در هر موقعیت زمانی و هر جایی که دوست داشتید مورد استفاده قرار دهید. به علت استفاده از مکانیزم های کششی، این دستگاه می تواند اندازه آلت تناسلی شما را افزایش دهد.

 

عوارض لارجر باکس

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که مهم ترین عوارض استفاده از لارجر باکس چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تا کنون هیچ عوارض خاصی برای استفاده از لارجر باکس گزارش نشده است. این دستگاه قدرت عملکردی بالایی داشته و می تواند نیاز های شما را رفع کند. در ضمن، این محصول از محور های مکانیکی استفاده می کند و به همین علت هم احتمال خرابی آن کم است.

 

اگر شما خون رسانی به آلت خود را متوقف نکنید یا اینکه دستگاه را به صورت اشتباه مورد استفاده قرار ندهید. به کار گیری لارجر باکس هیچ مشکل خاصی را برای شما به همراه نخواهد داشت. توجه داشته باشید که استفاده نادرست از لارجر باعث می تواند مشکلات متعددی را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله این مشکل ها می توان به آسیب های جدی اشاره کرد. حال که با تعریف لارجر باکس آشنا شدیم، پاسخ به سوال لارجر باکس بهتر است یا وکیوم نسبتا راحت تر می شود. ولی قبل از پرداخت به این مسئله بیایید تا دستگاه وکیوم را نیز بررسی کنیم.

 

دستگاه وکیوم چیست؟

تا کنون متوجه شده اید که هر کدام از این دستگاه ها کاربرد های خاص  خودشان  را دارند. لارجر باکس برای بزرگ کردن آلت تناسلی به کار می رود و دستگاه وکیوم برای از بین بردن اختلال نعوظ. پس در پاسخ به سوال لارجر باکس بهتره یا وکیوم، باید بگوییم که هیچکدام! هر کدام از این دستگاه ها یک سری کاربرد های خاص داشته و به نحوی ویژه بر روی قسمت های مختلف بدن شما تاثیر گذار هستند. پس مقایسه این دو دستگاه امکان پذیر نیست! و شما باید بسته به نیازتان از یکی از این دستگاه ها استفاده کنید و فریب تبلیغات گسترده را نخورید. دستگاه وکیوم در انواع مدل های وکیوم دستی، وکیوم برقی یا وکیوم شارژی در بازار موجود می باشد.

 

 

دستگاه وکیوم چیست؟

 

 

نحوه استفاده از دستگاه وکیوم

برای استفاده از دستگاه وکیوم در ابتدا شما باید حلقه های لاستیکی هم اندازه با آلت تناسلی خود را انتخاب کنید و آن را بر روی دهانه محفظه بکشید. توجه داشته باشید که هوا نباید وارد محفظه شیشه ای بشود. در مرحله بعد شما باید سر آلت تناسلی خود را با استفاده از روان کننده به دستگاه وارد نمایید. سپس شما باید پمپ زدن را شروع کنید. توجه داشته باشید که پمپ زدن نباید باعث ایجاد فشار یا درد شود. البته که بسته به شرایط فیزیکی شما، نحوه استفاده از این محصول متغیر است. بهتر است که شما این ابزار را در مواقع درست مورد استفاده قرار دهید تا با هیچ مشکلی مواجه نشوید. برای مشخص کردن بازه زمانی استفاده، شما می توانید با یک پزشک متخصص مشورت کنید.

 

 

عوارض دستگاه وکیوم

استفاده از دستگاه وکیوم می تواند با یک سری عوارض خاص برای بدن همراه باشد. خیلی از افراد این دستگاه را به صورت اشتباه به عنوان لارجر باکس مورد استفاده قرار می دهند. این مسئله می تواند سلامت کلی و جامع دستگاه را تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر خود قرار دهد. در ضمن، استفاده نا درست از این ابزار می تواند سیستم عصبی آلت تناسلی شما را با مشکلات خاصی مواجه کند. جالب است بدانید که اختلال نعوظ دائمی هم به عنوان یکی از مهم ترین عوارض این دستگاه شناخته شده است. حال که با همه این موارد آشنا شدیم، پاسخ به سوال لارجر باکس بهتر است یا وکیوم مطمئنا برای شما روشن شده است.

 

کلام پایانی

در این مقاله از فروشگاه درمان مدیکال سعی کردیم به صورت کاملا روشن در مورد سوال لارجر باکس بهتر است یا وکیوم  پاسخ دهیم. بنا به مواردی که ذکر شد هر کدام از این دستگاه ها کاربرد های متفاوتی دارند و برای مواردی متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیاری از افراد از سایز آلت تناسلی خود ناراضی هستند و این افراد می توانند برای رفع نیاز خود دستگاه لارجر باکس را امتحان نمایند و بسیاری از افراد دچار مشکل اختلال نعوظ هستند و این افراد می توانند با خرید وکیوم مردانه مشکل خود را برطرف نمایند. به دلیل تبلیغات اشتباهی که صورت گرفته بسیاری از افراد فریب تبلیغات را می خورند و مدتها خود را درگیر تبلیغات اشتباه و عوارض آن می کنند به همین خاطر در این مقاله بر آن شدیم به این سوال مهم به صورت واضح و روشن جواب دهیم. امیدوارم این مقاله بتواند به شما در انتخاب یک محصول مناسب جهت رفع نیازتان کمک کننده بوده باشد. در پایان اگر سوال، نظر و تجربه ای دارید با ما و دیگران خوانندگان این مقاله در میان بگذارید.

 

یک فکر در مورد “لارجر باکس بهتر است یا وکیوم؟!!!! از شایعه تا واقعیت

  1. وحید گفت:

    سلام برام لاستیک یدک یه دست بزارید یعنی دو دست باشه اگه ژل

    1. مدیر گفت:

      درود برای سفارش محصول لطفا از منو بالا قسمت وکیوم را انتخاب نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *