آموزشی

انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی

انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی

خانم ها عاشق زیبایی و بهتر دیده شدن هستند. به همین خاطر دوست دارند خوش اندام، زیبا و جذاب به نظر برسند. با این وجود، گاهی اوقات بر سر راه آن ها موانع نسبتاً بزرگی قرار می گیرند که خوشبختانه قابل حل هستند. خانم هایی که اضافه وزن دارند، برای خرید لباس مجلسی به زحمت می افتند. انتخاب بهترین گن برای زیر لباس مجلسی یک راه حل ساده اما کاربردی برای خوش اندام شدن و نزدیک شدن به استایل دلخواه در مهمانی و مجالس مختلف است. به طور کلی خانم ها، استایل و اندام بسیار متفاوتی نسبت به آقایان دارند. البته این موضوع بخشی از جذابیت ظاهری آن هاست. متاسفانه این تصور غلط در مورد گن ها وجود دارند که آن ها فقط برای لاغری استفاده می شوند. در حالی که گن ها کمک می کنند ما به فرم دلخواه بدن مان نزدیک شویم. در این مطلب بهترین نوع گن برای لباس مجلسی را به شما معرفی می کنیم.

 

اهمیت استفاده از گن زیر لباس مجلسی

گن ها با توجه به اینکه به شکل فشرده و مستحکم تولید می شوند، ابتدا برای استفاده های درمانی مورد توجه قرار می گرفتند. افرادی که جراحی هایی مثل باسن، سینه و… انجام داده بودند، نیاز به ثابت نگه داشتن اندام جراحی شده داشتند. در نتیجه این گن ها می توانستند عضو جراحی شده را به خوبی ثابت نگه دارند. همین موضوع به بهبود زخم جراحی و جلوگیری از التهاب آن کمک می کرد.

امروزه، خانم‌ها از انواع گن زنانه استفاده می کنند تا اندام های خود را به شکل منحصر به فرد نشان دهند. برخی از گن ها به طور خاص برای نیم تنه طراحی شده‌اند، در حالی که گزینه‌های دیگر بر روی برجسته کردن نواحی مانند سینه، باسن و بازوها تمرکز دارند. برخی از گن ها، به بهبودی بیماران پس از جراحی کمک می‌کنند و بعضی از آن ها به سادگی به خانم‌ها کمک می‌کنند تا احساس زیبایی و اعتماد به نفس داشته باشند.

گن زیر لباس مجلسی می تواند یک انتخاب دلهره آور باشد. چون این گن، ظاهر و استایل شما را در لباس مجلسی تحت تاثیر قرار می دهد. با این حال انتخاب گن مناسب، شما را به خواسته مورد نظرتان نزدیک می کند. خانم های باردار برای حضور در مهمانی و مجالس نیاز به فرم دهی به بدن دارند. انواع گن زیر لباس مجلسی می توانند آن ها را به فرم دلخواه نزدیک کنند. همچنین خانم هایی که شکم بزرگی دارند، به استفاده از گن برای لباس مجلسی نیاز دارند.

 

اهمیت استفاده از گن زیر لباس مجلسی

 

انواع گن زیر لباس مجلسی

برای اینکه بتوانید بهترین گن برای زیر لباس مجلسی را انتخاب کنید، بهتر است ابتدا انواع گن زیر لباس مجلسی را بشناسید.

انواع گن زیر لباس مجلسی به شکل زیپ دار یا قزن دار تولید شوند و فری سایز هستند. الیاف تولید این گن ها، به گونه ای انتخاب می شوند که افراد در زمان استفاده، احساس راحتی داشته باشند.

  •  گن لاغری شکم و پهلو

این نوع گن ها بیشتر بر روی فرم دهی قسمت بالاتنه متمرکز می شوند. البته در برخی از مدل ها نیز نواحی زیر سینه یا پهلوها را نیز پوشش می دهند.

نمونه دیگر از گن های لاغری شکم و پهلو ممکن است روی سینه را باز گذاشته یا پوشش دهند. بند گن های تاپی به شکل حلقه ای است و مثل سوتین تنظیم می شود. این نوع گن ها را با نام گن بالاتنه یا گن لاغری نیم تنه نیز می شناسند.

  • گن لاغری بازو

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی می تواند گن لاغری بازو باشد. افتادگی و شل شدن بازوها معمولاً بر اثر کاهش وزن اتفاق می افتد. با این وجود، این مسئله در مهمانی ها و مجالس و به خصوص در زمان پوشیدن لباس مجلسی بسیار آزار دهنده است. در این حالت، گن بازو می تواند بهترین گن برای زیر لباس مجلسی باشد. این گن ها را با نام گن آستین دار نیز می شناسند. آن ها قسمت بازو را پوشش می دهند. البته ممکن است در مدل های خاصی از این گن، پوشش دهی قسمت بالاتنه نیز مورد توجه باشد.

  • گن لاغری برای ران

گن های لاغری ران برای پوشش ران تا قسمت زانو، شکم و پهلو استفاده می شوند. این گن نیز با توجه به نوع لباس مجلسی، می تواند بهترین نوع گن برای لباس مجلسی باشد.

  • گن لاغری یکسره

گن های لاغری در مدل های یکسره هم تولید می شوند. در واقع بهترین گن برای زیر لباس مجلسی می تواند در مدل های سراسری انتخاب شود. این مدل گن ها صرفاً می توانند برای لباس هایی که تمام قد هستند و بر روی باز بودن ناحیه سینه متمرکز می باشند، انتخاب شوند. این گن ها رنگ بدن هستند و در قسمت فاق باز می شوند. بنابراین هیچ گونه مشکلی در مورد استفاده از آن ها برای مجالس وجود ندارد.

 

 

انواع مدل های گن لاغری در فروشگاه درمان مدیکال

آتل گن ساعت شنی

11,000 تومان

سوتین گنی جلو بازشو اِما مدل 3651

249,000 تومان

سوتین گنی و شورت Dream Luna

255,000 تومان

گن اسلیپ جلو قزن دار و فاق غزن دار ژله ای بعد از سزارین آرتان مدل 3018

610,000 تومان

گن اسلیپ قزن دار بند دار آرتان مدل 3023

770,000 تومان

گن پادار بعد از زایمان آرتان مدل 3017

610,000 تومان

گن ساعت شنی 6 قزن 9 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,200,000 تومان

گن ساعت شنی 6 قزن آنشری

570,000 تومان

گن ساعت شنی آناماری 6 قزن 13 فنر

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 25 فنر آناماری

1,435,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 25 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,400,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 27 فنر لیدی کلمبیا

1,800,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 7 قزن 15 فنر اصل آناماری

1,650,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 7 قزن 27 فنر اصل آناماری

1,800,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 25 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,150,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 27 فنر لیدی کلمبیا

1,500,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 9 فنر آناماری

1,000,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 9 فنر اصل کلمبیا آنچری

890,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 7 قزن 15 فنر اصل آناماری

1,500,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 7 قزن 27 فنر اصل آناماری

1,500,000 تومان

گن کامل قزن دار آرتان مدل 3013

770,000 تومان

گن لاغری ساعت شنی

115,000 تومان

گن لاغری مردانه آرتان مدل 2072

580,000 تومان

آشنایی با نکات مهم هنگام خرید گن برای زیر لباس مجلسی

  • برای خرید گن لاغری زیر لباس مجلسی چند نکته مهم را مورد توجه قرار دهید تا خرید بهتری داشته باشید.
  • اول اینکه سایز گن لاغری زیر لباس مجلسی باید کاملاً چسب و فیت بدن باشد. تنگ بودن آن باعث می شود قسمت های مختلف بدن دچار چین و چروک شوند. بهتر است این خرید را با راهنمای اندازه به خصوص توجه به اندازه دور کمر انجام دهید.
  • گن لاغری زیر لباس مجلسی باید قابل شستشو باشد. گن ها در معرض تعریق بالایی هستند و باید مرتب شسته شوند.
  • رنگ مناسب برای گن لاغری می تواند کرم یا مشکی باشد. رنگ سفید، کثیفی های گن را بسیار نمایان می کند. همچنین این گن با توجه به رنگی که دارد، می تواند از زیر لباس مجلسی مشخص باشد.
  • گن های انتخابی شما می توانند در مدل کمری یا سوتین دار باشند. گن های سوتین دار برای جمع و جور کردن کمر و سینه ها استفاده می شوند اما گن های کمری برای پوشش کمر و پهلوها مناسب هستند. خانم هایی که سینه های کوچکی دارند، بهتر است از گن های سوتین دار استفاده نکنند.
  • جنس گن نیز در هنگام خرید گن اهمیت زیادی دارد. برای تهیه و تولید گن های لاغری از اسپاندکس یا پارچه هایی نظیر لیکرا استفاده می شود. با این وجود، پارچه لاتکس برای تهیه گن ها بهترین نوع پارچه می باشد.

آشنایی با نکات مهم هنگام خرید گن برای زیر لباس مجلسی

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی را بشناسیم

فرم ساعت شنی یکی از فرم های مورد علاقه خانم هاست. بنابراین گن ساعت شنی می تواند بهترین گن برای زیر لباس مجلسی باشد. این گن از عضلات بدن در ناحیه کمر محافظت کرده و باعث زیبایی اندام ها می شود. چرا که انحنای بدن را در ناحیه پهلوها افزایش می دهد. گن های ساعت شنی معمولاً در متریال لاتکس تولید می شوند. این لاتکس از صمغ گیاهی تولید شده و شرایط برای خارج شدن گرما از بدن را فراهم می کند.

گن ساعت شنی مانند دیگر گن ها باعث فشرده سازی سلول های چربی شده و تعریق بدن را بالاتر می برد. بنابراین می تواند باعث فرم گیری بدن و کاهش وزن شود. اگر چه استفاده از گن های ساعت شنی یا دیگر گن ها به تنهایی نمی تواند عامل چربی سوزی باشد اما اگر این گن ها به همراه رژیم مطلوب، ورزش های هوازی و… استفاده شوند، چربی سوزی بدن را افزایش می دهند.

همان طور که از نام این گن پیداست، این گن به شکل یک ساعت است. یعنی در ناحیه کمر باریک و در قسمت بالا و پایین، برجستگی های بدن را نمایان می کند. گن ساعت شنی، شکم شما را صاف و یک دست نشان می دهد. به همین خاطر باعث می شود شما بیش از اندازه کمر باریک به نظر برسید.

آیا گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی مناسب است؟

گن ساعت شنی با یک ساختار منحصر به فرد مورد استفاده قرار می گیرد. این گن دارای لایه ابری نرم داخلی و سه لایه اکسپرس می باشد. دور تا دور گن دارای فنر بوده که این نوع طراحی باعث فرم دهی بهتر به عضلات و اندام ها می شود. در داخل گن نیز فنرهای منعطف استیل قرار دارند که مانع لوله شدن گن ساعت شنی می شوند.

انواع گن ساعت شنی

گن ساعت شنی در مدل های مختلفی تولید می شود و سایزهای متفاوتی نیز دارد.

  • گن ساعت شنی مدل تاپی

افرادی که در زیر بغل و پشت کمر چربی اضافه دارند، می توانند از مدل تاپی گن ساعت شنی استفاده کنند. این گن ها، بند قابل تنظیم دارند و این بندها باعث می شوند حجم کمتری از کمر را پوشش دهند.

بهترین نوع گن برای لباس مجلسی می تواند گن ساعت شنی با مدل تاپی باشد. این گن ها با توجه به بندهای قابل تنظیمی که دارند، برای لباس مجلسی هایی که پشت بازی دارند، مناسب هستند.

  • گن ساعت شنی جلیقه ای

گن ساعت شنی جلیقه ای مانند مدل تاپی می باشد. با این تفاوت که قسمت بیشتری از کمر را پوشش می دهد. چون نمی توان آن ها را از نظر قدی تنظیم کرد.

  •  گن ساعت شنی کمری بدون بند

خانم هایی که سایز متوسط هستند و تنها می خواهند یک یا 2 سایز جمع و جورتر شوند، از این گن استقبال می کنند. برای انجام کارهای روزانه، محیط کار یا ورزش های سبک می توان از گن کمری بدون بند کمک گرفت. خانم هایی که زیر بغل یا پشت کمر، چربی زیادی دارند، بهتر است از مدل گن کمری بدون بند استفاده نکنند.

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله تعیین سایز گن لاغری را مطالعه کنید.

آیا گن ساعت شنی برای زیر لباس مجلسی مناسب است؟

گن ساعت شنی برای چه مواردی استفاده می شود؟

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی با توجه به ساختار مناسبی که دارد، می تواند برای فعالیت های مختلف مثل پیاده روی، محیط کار، ورزش و مهمانی ها مناسب باشد. نکته قابل توجه در مورد گن های ساعت شنی این است که می توان آن ها را زیر لباس های مختلف پوشید.

بهترین گن برای زیر لباس مجلسی با توجه به ارگونومی و اندام های بدن طراحی شده است. خانم ها برای جمع و جور کردن چربی های جمع شده در قسمت های باسن، پهلو و شکم از گن استفاده می کنند. بنابراین بهترین گن برای زیر لباس مجلسی باید استانداردهای لازم را برای بدن خانم ها داشته باشد.

فواید استفاده از گن ساعت شنی

  • این گن می تواند در کاهش سایز بدن تاثیر داشته باشد و به چربی سوزی بدن کمک کند.
  • کاهش اشتها از دیگر نتایج پوشیدن گن ساعت شنی است. این گن ها به شکم و پهلو فشار می آورند و فضای کمتری در ناحیه معده باقی می گذارند. به همین خاطر باعث کم اشتهایی می شوند.
  • دمای بدن در محل استفاده از گن ساعت شنی بالا می رود. این موضوع باعث افزایش تعریق و سوخت و ساز بدن می شود.
  • گن ساعت شنی می تواند کتف، ستون فقرات و شانه را در وضعیت ثابتی قرار دهد. به همین خاطر برای تسکین دردهای خفیف عضلانی مناسب است. بعضی از خانم ها برای تسکین درد زمان قاعدگی هم از این نوع گن استفاده می کنند.

چه افرادی می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند؟

  • ورزشکارانی که به دنبال فرم دهی یا لاغری عضلات به ویژه در قسمت شکم و پهلو هستند، می توانند گن ساعت شنی استفاده کنند.
  • افرادی که در ناحیه شکم یا پهلو چربی مازاد دارند، می توانند گن ساعت شنی را استفاده کنند.
  • اگر به تازگی در ناحیه شکم یا پهلو عمل زیبایی انجام داده اید، این نوع گن می تواند برای شما مناسب باشد.
  • خانم هایی که بعد از زایمان دچار افتادگی شکم شده اند و می خواهند در ناحیه شکم و پهلو به حالت قبل برگردند، بهتر است از گن ساعت شنی استفاده کنند.
  • گن ساعت شنی می تواند برای تسکین دردهای خفیف عضلانی مثل کمردرد نیز مناسب باشد.

چه افرادی می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند؟

آیا تمام افراد می توانند از گن لاغری زیر لباس مجلسی استفاده کنند؟

تمامی افراد در هر رده سنی و با هر نوع اندامی می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند. البته بهتر است افرادی که هنوز به بلوغ نرسیده اند، از این نوع گن استفاده نکنند.

جمع بندی

در این مطلب، درباره انواع گن زیر لباس مجلسی توضیح داده شد. همچنین بهترین نوع گن برای لباس مجلسی معرفی شد. گن ساعت شنی با توجه به ویژگی هایی که دارد، می تواند بهترین گن برای زیر لباس مجلسی باشد. در این مطلب در رابطه با استفاده از گن ساعت شنی، انواع گن ساعت شنی و… توضیح داده شد. گن های ساعت شنی مدل های مختلفی دارند. آن ها بخش قابل توجهی از بدن را در بر می گیرند. شما می توانید با توجه به مدل لباس مجلسی خود، یک مدل گن ساعت شنی را انتخاب کنید. البته نوع چربی و فرم بدن شما نیز می تواند در انتخاب گن ساعت شنی و همچنین نوع لباس مجلسی تاثیر داشته باشد. در نهایت نیز سوالات متداول در مورد بهترین گن برای زیر لباس مجلسی جمع آوری شد. ضمن اینکه نکات مهم برای خرید گن لاغری مناسب نیز ذکر شد. نتایج این مقاله نشان می دهد که تمامی افراد می توانند از گن ساعت شنی استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *