نحوه بازگشت کالا

  • اگر پس از تحویل کالا، هرگونه مغایرت یا نقصی در کالای ثبت شده توسط مشتری وجود داشته باشد؛ درمان مدیکال بدون قید و شرط، کالا را از مشتری مرجوع می کند.
  • لطفاً قبل از ارسال کالا با پشتیبانی درمان مدیکال ( شماره تلفن 32360565-071 یا شماره موبایل 09176193509) تماس بگیرید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی درمان مدیکال جداً خودداری نمایید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی و غیره به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • اگر نیاز به ارائه توضیحاتی جهت بازگرداندن کالا دارید ، توضیحات را برروی قطعه کاغذ جداگانه ای نوشته و همراه کالا ارسال نماید و از زدن برچسب‌ یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن خودداری کرده و این کار ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید و در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز پس کرایه را نمی پذیرند ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس [email protected] ایمیل و یا به شماره همراه 09176193509 واتس اپ کنید.
  • اگر ساکن شیراز هستید میتوانید با هماهنگی با پشتیبانی از طریق پیک موتوری کالا را مرجوع نمایید.
  • پس از بررسی کالای مرجوعی توسط بخش فنی، اگر کالا از نظر عملکرد دچار اختلال اساسی باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال می‌شود و در صورتی که نقص گزارش شده اساسی نباشد، با برطرف کردن نقص مذکور، کالا برای مشتری ارسال می‌شود. در صورتی که مشتری بدون هماهنگی کالا را مرجوع کند یا اینکه کالای بازگردانده شده بدون مشکل و سالم باشد، هزینه‌ی ارسال رفت و برگشت بر عهده‌ی مشتری خواهد بود.
  • مشتریان عزیز می‌توانند تا 7 روز پس از دریافت کالا، کالای خود را به هر دلیل، حتی بدون داشتن نقص فنی یا مشکل اساسی بازگردانند که در این صورت نیز هزینه ارسال و دریافت بر عهده مشتری می باشد.
  • مرجوعی کالای سالم، در صورتی که کالا توسط مشتری استفاده شده باشد، حتی در زمان 7 روز بعد از دریافت کالا، به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.
  • در مورد اندازه، مدل، رنگ، جنس و… ویژگی های کالای درخواستی، قبل از خرید دقت لازم را به عمل آورید و هنگام تحویل کالا نیز به دقت کالای خود را بدون باز کردن پلمپ بررسی کنید.
  • برگشت کالا پس از 7 روز بعد از دریافت کالا امکان پذیر نیست (حتی اگر کالا سالم و استفاده نشده باشد)
  • برگشت کالاهای بهداشتی و مصرفی مانند جوراب، ساپورت، گن، بالش طبی، زیرنشیمنی و… به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.