برای پیگیری سفارشات ثبت شده ابتدا باید وارد حساب کاربری شده تا بتوانیم به آخرین وضعیت سفارش ثبت شده و یا کد پیگیری پست دسترسی داشته باشیم. برای این منظور از طریق گزینه “ورود / فرم ثبت نام” که در بالا سمت چپ صفحه وجود دارد (مانند عکس زیر) ، وارد صفحه ورود میشویم.

 

نحوه پیگیری سفارشات 1

 

در صفحه ورود باید “نام کاربری یا ایمیل” و “کلمه عبور” که در زمان ثبت نام یا ثبت سفارش ،ثبت کرده ایم را وارد کنیم و سپس دکمه ورود را بزنیم (مانند عکس زیر).

 

نحوه پیگیری سفارشات 2

 

اگر اطلاعات را درست وارد کرده باشید وارد حساب کاربری خود شده و در این قسمت باید از سمت راست صفحه گزینه “سفارش ها” را انتخاب نمایید (مانند عکس زیر).

 

نحوه پیگیری سفارشات 3

 

بعد از ورود به صفحه “سفارش ها” میتوانید لیست تمام سفارش های خود را مشاهده نمایید ، و در ستون “وضعیت” از آخرین وضعیت سفارش مطلع شوید (مانند عکس زیر) :

  • اگر وضعیت در حالت “در انتظار پرداخت” باشد به این معنی است که سفارش شما به صورت موقت ثبت شده است ولی عملیات پرداخت را انجام نداده اید یا پرداخت ناموفق بوده است و باید پرداخت را مجدد انجام دهید. برای پرداخت میتوانید از دکمه “پرداخت” که در ردیف سفارش وجود دارد استفاده نمایید تا به درگاه بانک متصل شوید.
  • اگر در وضعیت “در حال انجام” باشد به این معنی است که پرداخت شما موفق بوده است و سفارش شما در حال آماده سازی جهت ارسال می باشد.
  • اگر در وضعیت “در انتظار بررسی” باشد به این معنی است که سفارش شما در حال بررسی می باشد و اگر نیاز باشد قبل از ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد.
  • اگر در وضعیت “تکمیل شده” باشد به این معنی است که سفارش شما ارسال شده است و از طریق حساب کاربری و سپس قسمت “سفارش ها” میتوانید کد پیگیری پست پیشتاز یا تیپاکس را مشاهده نمایید.

 

نحوه پیگیری سفارشات 4

 

در این قسمت برروی دکمه نمایش روبروی هر کدام از سفارش ها که میخواهید جزئیات و کد پیگیری پست را مشاهده نمایید کلیک کنید (مانند عکس زیر).

 

نحوه پیگیری سفارشات 5

 

پس از کلیک برروی دکمه “نمایش” میتوانید جزئیات سفارش و کد پیگیری پست پیشتاز یا تیپاکس را مشاهده نمایید (مانند عکس زیر).

 

نحوه پیگیری سفارشات 6