آموزشی

نحوه استفاده از وکیوم مردانه ✅ + مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم 🍌

نحوه استفاده از وکیوم مردانه + مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

آیا مشکل نعوظ دارید؟ آیا طریقه استفاده از دستگاه وکیوم را نمی دانید؟ و از این ناتوانی خسته شده اید؟ شما با خواندن این مقاله، نحوه استفاده از وکیوم مردانه و مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم را بصورت کامل با تمامی نکات جانبی آموزش خواهید دید و در صورت استفاده صحیح تاثیر دستگاه وکیوم مردانه بر زندگی زناشویی شما بسیار مثبت خواهد بود. براحتی مشکل نعوظ با استفاده از وکیوم حل می شود. این وسیله بدون هیچگونه درد و نیاز به عمل جراحی، براحتی در خانه قابل استفاده است. اختلال نعوظ امروزه بدلیل سبک زندگی و عدم تحرک زیاد، بسیار شایع است و با افزایش سن نیز خطر ابتلا به این بیماری افزایش می یابد. طبق مقاله ای که در مجله بین المللی غدد  به چاپ رسیده است، حدود 5 درصد از مردان بالای 40 سال و حدود 15 درصد از مردان بالای 70 سال مشکل نعوظ دارند. اختلال نعوظ می تواند در هر سنی و حتی در اثر یک بیماری دیگر رخ دهد. در این مقاله، آموزش طرز استفاده از دستگاه وکیوم بصورت کامل و با جزئیات آورده شده است، پس با مجله درمان مدیکال همراه باشید.

 

وکیوم مردانه چیست؟

دستگاه وکیوم مردانه از یک لوله پلاستیکی به همراه پمپ دستی، لوله رابط و واشر برای نگه داشتن جریان خون در آلت تناسلی تشکیل شده است. کار با این دستگاه بسیار آسان است و جایگزین ایمن و موثری برای داروها و عمل های جراحی می باشد. در هنگام استفاده از این وسیله مهم است که نکاتی احتیاطی را انجام دهید تا عوارض جانبی ناشی از استفاده را به حداقل برسانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره دستگاه وکیوم می توانید به مقاله دستگاه وکیوم چیست مراجعه نمایید.

 

 

وکیوم مردانه چیست؟

 

 

انواع دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه، به عنوان یک دستگاه برای درمان اختلال نعوظ عمل می کند که در اکثر موارد نیز نتیجه بخش است. این دستگاه در چندین مدل مختلف در بازار وجود دارد که شما می توانید بر اساس بودجه و نیاز خودتان، یکی از انواع دستگاه وکیوم مردانه را خریداری کنید.

·       ✔دستگاه وکیوم مردانه دستی

دستگاه وکیوم مردانه دستی، یکی از ساده ترین و ارزان قیمت ترین دستگاه های وکیوم است. این دستگاه دارای یک پمپ ساده بوده که با کمک دست کار ایجاد خلاء در شیشه را انجام می دهد.

·       ✔دستگاه وکیوم برقی مردانه

دستگاه وکیوم مردانه برقی، یکی از انواع دستگاه هایی است که پمپ آن با کمک نیروی برق حرکت می کند. بنابراین، دیگر نیازی به پمپاژ کردن دستگاه وکیوم به صورت دستی نیست و دستگاه به راحتی و با قدرت کافی، وکیوم را انجام می دهد.

·       ✔دستگاه وکیوم شارژی مردانه

این دستگاه نیز مشابه با دستگاه وکیوم برقی مردانه است. فقط با این تفاوت که دارای یک باتری بوده و امکان شارژ آن نیز فراهم شده است. بنابراین، با کمک دستگاه وکیوم شارژی مردانه، دیگر نیازی نیست که دستگاه را به برق متصل کنید.

 

 

 

 

انواع مدل های دستگاه وکیوم برقی ، دستی و شارژی در فروشگاه درمان مدیکال

چه افرادی می توانند از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنند؟

دستگاه وکیوم مردانه، در گروه دستگاه های پزشکی قرار دارد و بهتر است که حتما افراد برای استفاده از این دستگاه با پزشک مشورت نمایند. به طور کلی، اگرچه در بسیاری از منابع ذکر شده است که دستگاه وکیوم می تواند باعث بزرگ شدن آلت تناسلی شود، اما این دستگاه برای درمان اختلال نعوظ آقایان موثر است.

بنابراین، تمامی افرادی که دارای اختلال نعوظ و بی میلی جنسی در حین رابطه جنسی هستند، می توانند از دستگاه وکیوم مردانه قبل از رابطه جنسی خودشان استفاده کنند. اگرچه این دستگاه دارای عارضه جانبی جدی نیست. اما افرادی که دارای بیماری های خونی هستند، بهتر است که حتما با پزشک برای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان مشورت کنند.

اجزای دستگاه وکیوم مردانه

یک دستگاه وکیوم مردانه از بخش های بسیار ساده ای تشکیل شده است. اما وجود هر یک از این بخش ها برای عملکرد دستگاه وکیوم، ضروری به نظر می رسد. همچنین، کیفیت هر یک از اجزای دستگاه وکیوم مردانه تاثیر بسیاری بر روی عملکرد آن خواهد داشت. از جمله اجزای دستگاه وکیوم آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

·       ✔پمپ دستگاه

دستگاه وکیوم مردانه، دارای یک پمپ است که تمامی هوای درون شیشه را تخلیه می کند. این پمپ در مدل های شارژی و برقی به صورت اتوماتیک و غیردستی کار می کند. اما در در دستگاه وکیوم مردانه دستی، به صورت دستی کار می کند.

·       لوله اتصال دهنده پمپ به شیشه

لوله اتصال دهنده پمپ به شیشه، یک لوله رابط است. این لوله وظیفه دارد که هوای درون شیشه را با کمک پمپ دستگاه وکیوم آقایان تخلیه کند.

·       شیشه تحت خلاء دستگاه

شیشه تخت خلاء دستگاه که یک شیشه لوله ای شکل است، محلی برای قرارگیری آلت تناسلی آقایان محسوب می شود. آقایان باید آلت تناسلی خود را درون شیشه قرار دهند و سپس با کمک پمپ دستگاه، آلت را به درون شیشه مکش کنند.

·       واشر روی شیشه دستگاه

واشر وکیوم مردانه در برخی از مدل های دستگاه وکیوم آقایان وجود دارد. این واشر وظیفه نگه داشتن خون در آلت تناسلی هنگام پمپ شدن آن داخل شیشه را برعهده دارد که در قسمت بیرونی شیشه قرار می گیرد.

اجزای دستگاه وکیوم مردانه

نحوه عملکرد دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه دارای عملکرد بسیار ساده ای است. اما این عملکرد می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کیفیت رابطه جنسی داشته باشد. به همین خاطر، بسیاری از آقایانی که اختلال نعوظ را تجربه می کنند، از دستگاه وکیوم مردانه استفاده می کنند.

عملکرد دستگاه وکیوم مردانه به گونه ای است که آلت تناسلی درون شیشه وکیوم مکیده می شود. این مکیده شدن، باعث می شود که به رگ های روی آلت تناسلی فشار وارد شود و جریان خون بیشتری به آلت تناسلی وارد شود. همانطور که می دانید، زمانی نعوظ در آلت تناسلی اتفاق می افتد که آلت پر از خون شود. به همین خاطر، دستگاه وکیوم مردانه با تجمع خون در آلت تناسلی، می تواند باعث ایجاد نعوظ گردد. عملکرد دستگاه وکیوم مردانه در هر یک از انواع این دستگاه ها، برقی، شارژی و دستی، بدین صورت است که توضیح دادیم. فقط در نمونه برقی و شارژی، چون خود دستگاه کار مکش را انجام می دهد، شاید نعوظ زودتر اتفاق بیفتد.

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه نسبت به دیگر روش ها

شاید تا به امروز روش های مختلفی را برای درمان اختلال نعوظ انجام داده باشید و یا قصد انجام آن ها را داشته باشید. اما دستگاه وکیوم مردانه به دلیل مزیت هایی که نسبت به دیگر روش ها دارد، بیشتر از دیگر روش ها مورد توجه آقایان و پزشکان قرار گرفته است.

با دستگاه وکیوم مردانه، می توانید به صورت غیرتهاجمی و بدون عوارض جانبی، کار درمان اختلال نعوظ را انجام دهید. این روش، می تواند باعث درمان اختلال نعوظ گردد. البته اگر به صورت مداوم و منظم مورد استفاده قرار گیرد. از جمله مزیت های دیگر استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کمک به رفع اختلال نعوظ در آقایان
  • فراهم کردن امکان داشتن یک رابطه جنسی فوق العاده برای افراد دارای اختلال نعوظ
  • کمک به ایجاد صمیمیت بیشتر میان زوجین دارای مشکلات جنسی
  • کمک به افزایش اعتماد به نفس آقایان در رابطه جنسی
  • کاهش نیاز به مصرف قرص و یا داروهای دیگر
  • موثر در درمان دائمی اختلال نعوظ در صورت استفاده زیر نظر پزشک
  • یک روش ارزان قیمت و بدون دردسر
  • قابل استفاده قبل از رابطه جنسی برای افزایش کیفیت رابطه
  • بدون درد و یا عارضه جانبی خاص

نحوه استفاده از وکیوم مردانه

وکیوم مردانه می تواند به مشکل نعوظ کمک کرده و باعث شود آلت تناسلی در هنگام مقاربت (آمیزش جنسی) به عملکرد مناسبی برسد و شریک جنسی شما را از ایجاد رابطه خشنود کند. این وسیله با ایجاد مکش در اطراف آلت تناسلی، باعث می شود خون به داخل آلت جریان یابد. پس از وارد شدن خون در اثر مکش و ایجاد خلاء، یک حلقه یا واشر پلاستیکی نرم در انتهای آلت تناسلی قرار می گیرد و موجب می شود که خون در آلت باقی مانده و به حفظ نعوظ کمک کند.

استفاده از وکیوم بسیار آسان است و در ادامه روش استفاده از دستگاه وکیوم برای شما توضیح داده شده است:

  1. بهتر است قبل از استفاده از دستگاه، موهای زائد اطراف آلت تناسلی خود را بتراشند. (این کار الزامی نیست، اما برای جلوگیری از گیر کردن واشر در مو موثر است.)
  2. آلت تناسلی را بخوبی بشویید و خشک کنید.
  3. ابتدا دسته وکیوم را بصورت مستقیم یا با استفاده از لوله رابط به دستگاه وصل کنید.
  4. همراه دستگاه معمولا سه سایز مختلف واشر وکیوم مردانه وجود دارد و حتما واشر اندازه آلت تناسلی خود را انتخاب کنید.
  5. واشر را بصورت کامل به طوری که لبه های لوله را در بر بگیرد بر روی ورودی لوله قرار دهید.
  6. می توانید آلت تناسلی خود را برای استفاده راحت تر با ژل روان کننده یا همان ژل لوبریکانت آغشته نمایید.
  7. اینک آلت تناسلی را داخل واشر که بر روی لوله پلاستیکی وجود دارد قرار دهید.
  8. حال به آرامی بوسیله پمپ دستی برای ایجاد خلاء، عمل پمپ کردن را انجام دهید. (پمپ می تواند دستی یا برقی باشد)
  9. بهتر است بین هر بار پمپ کردن 3 ثانیه مکث نمایید. مکش و خلاء باعث می شود، خون در آلت تناسلی وارد شده و نعوظ ایجاد شود.
  10. زمانی که نعوظ کامل ایجاد شد، واشر را در انتهای پایه آلت تناسلی قرار دهید. این کار با نگهداشتن خون در داخل آلت تناسلی به حفظ نعوظ کمک می کند.
  11. حال می توانید آلت تناسلی را از لوله خارج کنید.
  12. می توانید رابطه جنسی را شروع نمایید.
  13. دقت کنید از زمان قرار دادن واشر تا پایان رابطه بیشتر از 15 دقیقه طول نکشد.

توجه نمایید که برخلاف تصوری که توسط تبلیغات انجام شده است، هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد استفاده از وکیوم مردانه می تواند اندازه آلت تناسلی را بزرگ کند و این موضوع بصورت علمی ثابت نشده است. حتی استفاده از آن برای این منظور می تواند به آلت تناسلی آسیب برساند.

جهت مشاهده آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم مردانه به لینک فیلم استفاده از دستگاه وکیوم مردانه مراجعه کنید.

نحوه استفاده از وکیوم مردانه

مدت زمان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که در بالا گفته شد مدت استفاده از دستگاه وکیوم مردانه از زمان قرار دادن واشر تا پایان رابطه بیشتر از 15 دقیقه طول نکشد. همچنین برای تعداد دفعات استفاده در یک روز، این مورد می تواند بسته به توانایی فرد که چند دفعه بتواند آن را در طول روز تحمل کند، متغیر باشد. برای برخی افراد، ممکن است یک بار در روز باشد، در حالی که برای برخی دیگر، ممکن است چندین بار در روز باشد. اما طبق تحقیقات بهتر است بیشتر از 2 بار در روز از وکیوم استفاده نشود.

مدت زمان لازم برای رسیدن به نعوظ کامل با دستگاه وکیوم مردانه

برخی از آقایان تصور می کنند که می توانند با دستگاه وکیوم مردانه، خیلی سریع به نعوظ برسند. مدت زمان رسیدن به نعوظ کامل در آقایان با کمک دستگاه وکیوم مردانه بر اساس شرایط هر یک از آقایان می تواند متفاوت باشد. حتی شرایط روحی و روانی آقایان روی مدت زمان رسیدن به نعوظ آن ها تاثیر بسیار زیادی می گذارد.

معمولا آقایان با کمک دستگاه وکیوم مردانه در کمتر از 20 دقیقه، می توانند به نعوظ کامل برسند. با این حال، مدت زمان رسیدن به نعوظ در هر یک از آقایان متفاوت است. توصیه می شود که آقایان شرایط روحی مورد نیاز برای نعوظ را فراهم کنند و سپس صبور باشند. به هر حال چون رفع اختلال نعوظ، کاری زمان بر است؛ ممکن است مدت زمان رسیدن به نعوظ کامل در آقایان نیز کمی طولانی باشد.

نگهداری و تمیز کردن دستگاه وکیوم مردانه

تمیز کردن و نگهداری از دستگاه وکیوم مردانه، قطعا تاثیر زیادی بر روی سلامت این دستگاه و عملکرد آن خواهد داشت. توصیه می شود که پس از هر بار استفاده، شیشه تحت خلاء دستگاه را با یک شوینده ملایم و غیر اسیدی بشویید. سپس، می توانید محفظه را با کمک یک دستمال نرم، تمیز و خشک کنید. دقت داشته باشید که هرگز آب به داخل پمپ یا لوله پمپ نفوذ نکند. چون باعث خرابی دستگاه می گردد. حتما پس از تمیز کردن و شستشوی دستگاه، آن را خشک کنید تا آب به صورت غیرعمدی به داخل پمپ نفوذ پیدا نکند.

پس از هر بار استفاده از دستگاه وکیوم مردانه نیز آن را درون یک جعبه تمیز و به دور از رطوبت قرار دهید. هر زمان که نیاز داشتید، می توانید مجددا از دستگاه وکیوم مردانه استفاده کنید و به راحتی شاهد بهبود رابطه جنسی خودتان باشید.

نگهداری و تمیز کردن دستگاه وکیوم مردانه

خطرات و عوارض دستگاه وکیوم مردانه

اکثر متخصصان، استفاده از وکیوم مردانه را درمانی ایمن و موثر می دانند و توسط پزشکان در نسخه بجای دارو تجویز می شود (مخصوصا در بیماران قلبی). با این حال، برخی از خطرات و معایب در هنگام و بعد از استفاده وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید که شامل موارد زیر می باشد:

  • کبودی یا درد
  • پاره شدن رگ های خونی
  • بی حسی، تغییر رنگ یا سوزن سوزن شدن پوست
  • احساس غیر طبیعی نعوظ
  • عدم استحکام
  • احساس گیر افتادن منی یا انزال دردناک
  • اثرات روانی

برای دریافت اطلاعات کامل درباره عوارض استفاده به مقاله عوارض دستگاه وکیوم مردانه مراجعه نمایید.

نکاتی برای انتخاب و نحوه استفاده از دستگاه وکیوم

  • استفاده از واشری که برای آلت شما خیلی تنگ است می تواند ناراحت کننده باشد و همچنین استفاده از واشری که خیلی گشاد است بی تاثیر خواهد بود. پس اندازه مناسب را انتخاب کنید تا تاثیر دستگاه وکیوم مردانه بیشتر شود.
  • در کنار استفاده از وکیوم در مواردی که توسط پزشک تجویز شده است ، مصرف دارو برای کمک به نعوظ می تواند اثر بخش باشد.
  • هرگز از وکیوم برای افزایش سایز آلت تناسلی استفاده نکنید، می تواند منجر به آسیب به آلت تناسلی شده و بی اثر خواهد بود.
  • اگر برخی داروها را در زمان استفاده از وکیوم مصرف می کنید، حتما زیر نظر پزشک باشد زیرا ممکن است در هنگام استفاده از پمپ آلت تناسلی مرد را مستعد خونریزی داخلی کند.
  • یکی از مزایای وکیوم این است که مردان می توانند در کنار آن از داروهای نعوظ نیز استفاده کنند.

سایر گزینه های درمانی برای اختلال نعوظ

اگرچه این دستگاه ها به طور کلی ایمن و مؤثر هستند، اما می توانید درمان های دیگری برای مشکل نعوط را انتخاب کنید، اما درمان های دیگر می تواند کمی سخت تر باشد. این گزینه ها شامل موارد زیر می باشد:

  • کاشت آلت تناسلی: با قرار دادن لوله هایی در آلت تناسلی، باعث می شود مقدار کمی نمک را به آلت تناسلی تزریق کند و باعث ایجاد نعوظ شود.
  • داروهای نعوظ: داروهایی مانند ویاگرا و سیالیس می توانند به نعوظ کمک کنند.
  • شیاف یا تزریق آلت تناسلی: مردان می توانند این شیاف ها را در قاعده آلت تناسلی خود قرار دهند تا باعث نعوظ شود.

سایر گزینه های درمانی برای اختلال نعوظ

کلام آخر

در این مقاله به موضوع نحوه استفاده از وکیوم مردانه پرداختیم. دستگاه وکیوم مردانه برای درمان مشکل نعوظ بسیار محبوب است و بدلیل بی خطر بودن آن خیلی مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته را در نظر بگیرید اگر بیماری خاصی دارید و داروی خاصی مصرف می کنید حتما قبل از استفاده از وکیوم باید با پزشک خود در مورد وضعیت خود صحبت و مشورت کنید تا مشخص شود این وسیله برای شما مناسب است یا خیر. برای تهیه این وسیله می توانید آن را از تجهیزات پزشکی، داروخانه ها و همچنین فروشگاه های اینترنتی بدون داشتن نسخه پزشک تهیه نمایید. همچنین می توانید برای بررسی و خرید این محصول کاربردی به صفحه وکیوم مردانه مراجعه نمایید. امیدواریم که مقاله نحوه استفاده از وکیوم مردانه، آموزش خوبی در این زمینه به شما ارائه داده باشد. خوشحال می شویم که نظرات و پیشنهادات خود را در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاهها با ما و سایر خوانندگان در میان بگذارید.

https://www.medicalnewstoday.com/articles/326394

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *