آموزشی

آموزش تصویری 🖼️ استفاده از دستگاه وکیوم مردانه 🍌 بدون سانسور ‼️😮

آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم مردانه
 
در این مقاله از سایت تجهیزات پزشکی درمان مدیکال فیلم آموزش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه برای انواع دستگاه های وکیوم اعم از دستگاه وکیوم با پمپ برقی و دستگاه وکیوم با پمپ دستی را آماده کرده ایم که روش رفع مشکل نعوظ در 4 دستگاه را به شما همراهان درمان مدیکال توضیح داده ایم. بسیاری از افرادی که دستگاه وکیوم مردانه از ما خریداری می کنند یا به طریق دیگر دستگاه وکیوم مردانه را تهیه می کنند معمولا با مشکل نحوه استفاده از دستگاه وکیوم روبرو می شوند. آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بدون سانسور به شما کمک خواهد کرد که روش صحیح استفاده از این دستگاه را برای نعوظ بهتر بیاموزید. بنابراین ما سعی کردیم که آموزش تصویری 4 مدل مختلف دستگاه وکیوم پر کاربرد را به شما آموزش دهیم تا مشکلی با هر نوع دستگاه دیگر نداشته باشید. در ادامه با درمان مدیکال همراه باشید.
 
 
 
 

معرفی و آموزش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه آلوارس

 
 
 
 

معرفی و آموزش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه کرگدن

 

معرفی و آموزش استفاده از دستگاه وکیوم برقی مردانه شارژی MixFun

 
 
 

لینک محصولات وکیوم موجود در سایت درمان مدیکال

دستگاه گلدن وکیوم

دستگاه وکیوم GTR

دستگاه وکیوم آلوارس

دستگاه وکیوم برقی MixFun

 

انواع مدل های دستگاه وکیوم مردانه در فروشگاه درمان مدیکال

دستگاه وکیوم مردانه چیست و چه کاربردی دارد؟

وکیوم به معنای ایجاد خلاء است. بنابراین، دستگاه وکیوم مردانه می تواند با نام دستگاه خلاء نیز شناخته شود. این دستگاه سال هاست که برای درمان مشکلات جنسی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. حتی بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که افراد اقدام به استفاده از این دستگاه برای درمان مشکلات جنسی خودشان کنند.

انواع دستگاه وکیوم مردانه، می توانند برای ایجاد خلاء در محیط شیشه اي خودشان مورد استفاده قرار گيرند. اين محيط شيشه اي که شبيه به يک استوانه توخالي است، محلي  است که آلت تناسلي درون آن قرار مي گيرد. زماني که خلاء در استوانه شيشه اي ايجاد مي شود، آلت تناسلي رفته رفته به درون محفظه شيشه اي مکش مي شود. اين مکش باعث ايجاد فشار به بافت اسفنجي آلت تناسلي مي گردد و آن را تحريک مي کند.

اساس کار دستگاه وکيوم مردانه، افزايش جريان خون در آلت تناسلي است. زماني که آقايان از اين دستگاه استفاده مي کنند، شاهد ورود جريان خون بيشتر به آلت تناسلي اند. بديهي است که هر چقدر جريان خون بيشتري به آلت تناسلي وارد شود، نعوظ بهتري اتفاق مي افتد.

با کمک انواع وکيوم مردانه، مي توان شاهد بهبود اختلال نعوظ براي آقايان بود. به همين خاطر، حتي برخي از پزشکان توصیه می کنند که آقایان جهت رفع مشکلات خودشان از این دستگاه استفاده کنند. بدیهی است که این دستگاه می تواند تاثیر زیادی روی رفع مشکلات جنسی داشته باشد. اما مصرف مناسب آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

انواع مدل های دستگاه وکیوم مردانه

دستگاه وکیوم مردانه ، یک دستگاه پزشکی است که با کمک افزایش جریان خون در آلت تناسلی، باعث کمک به ایجاد نعوظ و یا حفظ آن شود. این دستگاه زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان دادن دارو به بیمار وجود نداشته باشد. با این حال باید برای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه با پزشک مشورت کرد. به طور کلی، سه نوع دستگاه وکیوم مردانه وجود دارند که عبارتند از:

 

  • دستگاه وکیوم مردانه معمولی

دستگاه وکیوم مردانه معمولی یک دستگاه ساده است که با کمک پمپ دستی کار می کند. این دستگاه بدون نیاز به اتصال به برق یا باتری کار خواهد کرد.

  • دستگاه وکیوم برقی مردانه

دستگاه وکیوم برقی مردانه، از جمله دستگاه هایی است که می تواند با قدرت بیشتری مشکل نعوظ آقایان را برطرف کند. این دستگاه به صورت برقی و بدون نیاز به دخالت دست، کار پمپاژ آلت تناسلی را انجام می دهد. با کمک این دستگاه احتمالا نعوظ زودتر اتفاق می افتد.

  • دستگاه وکیوم شارژی مردانه

یکی از انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار این دستگاه وکیوم است که به صورت شارژی کار می کند. این دستگاه دارای باتری قوی است که می تواند شارژ را به مدت طولانی در خودش نگه دارد. عملکرد دستگاه وکیوم مردانه شارژی مانند دستگاه وکیوم برقی مردانه است، ولی با این تفاوت که این دستگاه نیاز به اتصال به برق ندارد.

 

انواع مدل های دستگاه وکیوم مردانه

 

تاثیر دستگاه وکیوم مردانه چگونه است؟

تاثیر وکیوم مردانه بیشتر بر روی درمان اختلال نعوظ در مردان می باشد در بسیاری از تبلیغات این دستگاه را به عنوان یک دستگاه افزایش سایز آلت تناسلی مردانه معرفی می کنند که تبلیغاتی بیش نیست و این دستگاه تاثیری در بزرگ شدن الت تناسلی مردانه ندارد. به صورت کلی علل اختلال نعوظ شامل موارد زیر می باشد:

 

  • جریان خون ضعیف به آلت تناسلی مرد.
  • جریان خون بیش از حد از آلت تناسلی در هنگام نعوظ خارج می شود.
  • آسیب به اعصاب که رفلاکس نعوظ را کنترل می کنند.

 

این شرایط ممکن است بر اثر بالا رفتن سن و یا بیماری های خاص رخ دهد و فرد را دچار مشکل در نعوظ نماید. در چنین مواردی معمولا پزشکان استفاه از دستگاه وکیوم مردانه را پیشنهاد می کنند. مواردی که ممکن است در مردان اختلال نعوظ را به وجود آورد شامل موارد زیر می باشد.

 

  • برخی بیماری ها می توانند باعث کاهش جریان خون یا مشکلات عصبی شوند، از جمله دیابت، بیماری قلبی یا اختلالات سیستم عصبی.
  • داروهایی مانند داروهای ضد افسردگی یا داروهای فشار خون که می توانند باعث اختلال نعوظ شوند.
  • علل فیزیکی مانند آسیب عصبی ناشی از جراحی پروستات یا آسیب نخاعی.
  • مشکلات عاطفی یا رابطه ای مانند افسردگی، اضطراب یا ارتباط ضعیف با شریک زندگی .

 

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هنگام استفاده از این دستگاه در موارد زیر باید با پزشک مشورت نمایید و احتیاط های لازم را در نظر داشته باشید.

 

  1. اگر از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید و یا سابقه اختلالات خونریزی دارید.
  2. کاهش احساس در آلت تناسلی دارید.
  3. انحنای قابل توجه در آلت تناسلی دارید.
  4. سابقه پریاپیسم (طولانی مدت) دارید.

در موارد فوق سعی کنید به صورت خود سرانه از دستگاه وکیوم مردانه استفاده نکنید.

در فیلم های آموزش استفاده از دستگاه وکیوم مردانه بیان کردیم که انتخاب سایز واشر دستگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورتی که واشر انتخابی، متناسب با سایز آلت تناسلی نباشد احتمال در استفاده از دستگاه به مشکل خواهید خورد. مشکلاتی که انتخاب سایز نامناسب  ممکن است به دنبال داشته باشد شامل عدم نعوظ کافی، کبودی پایه آلت تناسلی، شل شدن پایه آلت تناسلی، احساس بی حسی، احساس درد و … می باشد. در صورتی که به درستی از دستگاه وکیوم استفاده نمایید و واشر آن را متناسب انتخاب نمایید این دستگاه ها عوارضی را در پی نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *