آموزشی

آشنایی با انواع دستگاه وکیوم مردانه و تاثیر آن ها بر روی درمان اختلال نعوظ

آشنایی با انواع دستگاه وکیوم مردانه و تاثیر آن ها بر روی درمان اختلال نعوظ

دستگاه وکیوم مردانه، یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند با کمک به رفع اختلال نعوظ در آقایان مورد استفاده قرار گیرد. شاید تا با حال نام این دستگاه وکیوم را به عنوان بزرگ‌کننده آلت تناسلی شنیده اید. اما واقعیت این است که این دستگاه فقط برای درمان اختلال نعوظ قابل استفاده است و نمی تواند برای بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان استفاده شود. انواع دستگاه وکیوم مردانه می توانند با توجه به نیاز شما در فروشگاه های مختلف خریداری شوند. انواع وکیوم مردانه برقی، شارژی و دستی هر کدام برای بهبود شرایط شما و رفع مشکلات جنسی موثر هستند. البته باید در نظر داشت که هر یک از دستگاه های وکیوم مردانه، می توانند با هم تفاوت هایی نیز داشته باشند به همین خاطر در ادامه این مقاله قصد داریم بیشتر در مورد انواع وکیوم مردانه، تاثیر هر کدام روی رفع اختلال نعوظ و مزیت های این دستگاه صحبت کنیم.

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

وکیوم به معنای ایجاد خلاء است. بنابراین، دستگاه وکیوم مردانه می تواند با نام دستگاه خلاء نیز شناخته شود. این دستگاه سال هاست که برای درمان مشکلات جنسی آقایان مورد استفاده قرار می گیرد. حتی بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که افراد اقدام به استفاده از این دستگاه برای درمان مشکلات جنسی خودشان کنند.

انواع دستگاه وکیوم مردانه، می توانند برای ایجاد خلاء در محیط شیشه اي خودشان مورد استفاده قرار گيرند. اين محيط شيشه اي که شبيه به يک استوانه توخالي است، محلي  است که آلت تناسلي درون آن قرار مي گيرد. زماني که خلاء در استوانه شيشه اي ايجاد مي شود، آلت تناسلي رفته رفته به درون محفظه شيشه اي مکش مي شود. اين مکش باعث ايجاد فشار به بافت اسفنجي آلت تناسلي مي گردد و آن را تحريک مي کند.

اساس کار دستگاه وکيوم مردانه، افزايش جريان خون در آلت تناسلي است. زماني که آقايان از اين دستگاه استفاده مي کنند، شاهد ورود جريان خون بيشتر به آلت تناسلي اند. بديهي است که هر چقدر جريان خون بيشتري به آلت تناسلي وارد شود، نعوظ بهتري اتفاق مي افتد.

با کمک انواع وکيوم مردانه، مي توان شاهد بهبود اختلال نعوظ براي آقايان بود. به همين خاطر، حتي برخي از پزشکان توصیه می کنند که آقایان جهت رفع مشکلات خودشان از این دستگاه استفاده کنند. بدیهی است که این دستگاه می تواند تاثیر زیادی روی رفع مشکلات جنسی داشته باشد. اما مصرف مناسب آن نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

دستگاه وکیوم مردانه چیست؟

 

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

مشکلات جنسی در آقایان به غیر از اینکه می توانند نشان دهنده یک سری مشکلات و بیماری های دیگر باشند، قطعا تاثیر زیادی روی زندگی زناشویی و اعتماد به نفس آقایان دارند. اختلال نعوظ که به دلیل مشکلات مختلفی به وجود می آید، می تواند بسیار بر روی اعتماد به نفس آقایان موثر باشد. متاسفانه، آقایانی که این اختلال را تجربه می کنند، نمی توانند به راحتی یک رابطه جنسی خوب داشته باشند. چون به‌هرحال، نعوظ آن ها به صورت کامل اتفاق نمی افتد.

دستگاه وکیوم مردانه، یکی از انواع دستگاه هایی است که می تواند برای رفع این مشکل مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین، از جمله مزایای استفاده از انواع دستگاه وکیوم مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افزایش اعتماد به نفس در آقایان

بسیاری از آقایان به دلیل داشتن اختلال نعوظ نمی توانند یک رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند. این موضوع هم باعث ناراحتی خودشان و هم شریک جنسی آن ها می شود. اما با کمک دستگاه وکیوم مردانه، می توان کیفیت رابطه جنسی را به طور ایمن افزایش داد.

  • کمک به درمان اختلال نعوظ

اختلال نعوظ که می تواند یک اختلال روحی و یا جسمی باشد، تاثیر بسیار زیادی روی زندگی آقایان دارد. با کمک استفاده منظم از دستگاه وکیوم مردانه، می توان تا حد زیادی اختلال نعوظ را درمان کرد.

  • موثر در بهبود کیفیت روابط جنسی

با توجه به اینکه نعوظ یکی از مهم ترین شروط داشتن یک رابطه جنسی ایده آل است، افراد می توانند با کمک دستگاه وکیوم مردانه کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهند. این دستگاه می تواند قبل از رابطه جنسی مورد استفاده قرار گیرد تا باعث ایجاد نعوظ شود.

انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار

زمانی که به دنبال خرید دستگاه وکیوم مردانه هستید، قطعا اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می کند این است که کدام دستگاه وکیوم مردانه را خریداری کنم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال باید ابتدا بدانید که انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار کشور ایران کدام اند. با اطلاع از این موضوع می توانید اقدام به خرید دستگاه وکیوم مردانه مناسب خود کنید.

 

انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار

 

دستگاه اول؛ دستگاه وکیوم مردانه دستی

دستگاه وکیوم مردانه دستی یکی از انواع وکیوم مردانه است که با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به آقایان ارائه خواهد شد. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، با دست کار می کند و لازم است که فرد پمپ دستگاه را برای ایجاد خلاء به صورت دستی حرکت دهد. دستگاه وکیوم مردانه دستی کیفیت خوبی دارد و حتی می تواند به صورت منظم برای درمان اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گیرد. اما شاید افرادی که تمایلی به پمپ کردن دستی این دستگاه نداشته باشند، بهتر باشد که اقدام به خرید انواع دستگاه وکیوم برقی مردانه کنند.

 

دستگاه دوم؛ دستگاه وکیوم مردانه برقی

یکی از انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار، دستگاه های برقی هستند. این دستگاه ها به واسطه اینکه به راحتی به سیستم برق متصل می شوند، می توانند برای پمپ کردن آلت تناسلی به درون شیشه خلاء به صورت اتوماتیک و بدون نیاز به صرف نیروی زیاد با دست، مورد استفاده قرار گیرند.

دستگاه وکیوم مردانه برقی دارای اجزای مختلفی مانند دستگاه وکیوم مردانه دستی است. فقط با این تفاوت که پمپ این دستگاه به صورت برقی کار می کند و پمپ دستگاه وکیوم مردانه دستی، به صورت دستی. معمولا دستگاه انواع دستگاه وکیوم مردانه برقی در چند حالت مختلف تنظیم می شوند.

 

دستگاه سوم؛ دستگاه وکیوم مردانه شارژی

دستگاه وکیوم مردانه شارژی که بسیاری با نام دستگاه وکیوم مردانه برقی شارژی می شناسند، نوع دیگری از دستگاه های وکیوم موجود در بازارند. همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، می توان آن را برای استفاده شارژ کرد و در زمان مورد نیاز، استفاده نمود. این دستگاه با کمک برق شارژ می شود و به واسطه داشتن باتری، شارژ را درون خودش نگه می دارد.

به راحتی می توان این دستگاه را برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار داد. از مزیت های این دستگاه این است که با کمک آن دیگر نیازی به پریز برق ندارید. می توانید در جایی دور از پریز برق از دستگاه استفاده کنید. اما از لحاظ عملکرد، این دستگاه تقریبا مشابه با انواع وکیوم مردانه برقی است.

 

اجزای اصلی دستگاه وکیوم مردانه

اگرچه دستگاه وکیوم مردانه عملکرد خوبی روی درمان اختلال نعوظ در آقایان دارد؛ اما فارغ از این موضوع باید در مورد اینکه دستگاه وکیوم مردانه چه تاثیری روی اختلال نعوظ دارد، باید در مورد اجزای اصلی این دستگاه نیز اطلاعات کسب کنید.

انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار کشور ایران دارای بخش های مختلفی اند که البته در کنار سادگی، می توانند بسیار موثر باشند. از جمله اجزای اصلی دستگاه وکیوم مردانه، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پمپ

یکی از مهم ترین اجزای اصلی انواع دستگاه وکیوم مردانه، پمپ است. پمپ که وظیفه ایجاد خلاء را در استوانه های شیشه ای دارد، می تواند به صورت دستی و یا اتوماتیک باشد. پمپ دستی که در انواع دستگاه وکیوم مردانه دستی وجود دارد، می تواند با کمک نیروی دست مورد استفاده قرار گیرد. پمپ اتوماتیک نیز با نیروی برق و یا باتری کار می کند و شاهد از این لحاظ عملکرد بهتری نسبت به پمپ های برقی داشته باشد.

  • شیشه خلاء

شیشه خلاء یک شیشه استوانه ای شکل با قطرهای مختلف است که آلت تناسلی در هنگام کار با دستگاه درون آن قرار می گیرد و با کمک پمپ به داخل آن مکش می شود. این شیشه باید مقاومت خوبی داشته باشد و در عین حال باعث ایجاد حساسیت در پوست آقایان نشود. به همین خاطر، دستگاه های وکیوم مردانه تولید شده باید دارای شیشه های خلاء قابل اطمینانی باشند.

  • واشر وکیوم

واشر وکیوم مردانه یکی از اجزای دیگر این دستگاه شناخته می شود. این واشر با قرار گرفتن در دستگاه وکیوم مردانه، می تواند باعث حفظ بیشتر مکش و افزایش تاثیر دستگاه وکیوم مردانه شود. تقریبا انواع دستگاه وکیوم مردانه موجود در بازار دارای واشر وکیوم هستند.

 

اجزای اصلی دستگاه وکیوم مردانه

 

معرفی بهترین دستگاه های وکیوم مردانه

در حال حاضر امکان خرید انواع دستگاه وکیوم مردانه در بازار کشور ایران وجود دارد. دستگاه های مختلفی از جمله گلدن و آلوارس در گروه بهترین دستگاه های وکیوم مردانه دستی قرار می گیرند. دستگاه وکیوم مردانه Mixfun نیز در گروه دستگاه های وکیوم مردانه برقی قرار می گیرد که تاثیر خوبی روی درمان اختلال نعوظ دارد.

 

آیا دستگاه وکیوم موثر است؟

این سوالی است که برای بسیاری از آقایان دارای اختلال نعوظ پیش می آید. عملکرد انواع دستگاه وکیوم مردانه بسیار ساده است و اگر با کمی دقت به آن توجه کنید، می بینید که تاثیر این دستگاه نیز به دلیل وجود این عملکرد ساده درون آن است. واقعیت این است که به دلیل ایجاد خلاء و فشار روی آلت تناسلی در این دستگاه ها، می توان جریان خون را در آلت تناسلی افزایش داد.

با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، بافت اسفنجی آلت متورم شده و می تواند به نعوظ برسد. از مزیت های این دستگاه این است که به غیر از داشتن تاثیر موقتی روی درمان اختلال نعوظ، تاثیر دائم نیز دارد. فقط کافیست که افراد به صورت منظم و مطابق با توصیه پزشک خودشان از این دستگاه استفاده کنند.

 

کدام نوع دستگاه وکیوم تاثیر بیشتری دارد؟

همه دستگاه های وکیوم مردانه به واسطه داشتن عملکرد مطلوب، می توانند برای رفع اختلال نعوظ مورد استفاده قرار گیرند. اما دستگاه های وکیوم مردانه برقی و شارژی به دلیل داشتن عملکرد اتوماتیک برای پمپ کردن آلت تناسلی، احتمالا تاثیر بیشتری روی درمان داشته باشند. به ویژه اینکه این دستگاه ها دارای عملکردهای مختلفی اند و ممکن است بتوان آن ها را با سرعت های مختلف پمپ مورد استفاده قرار داد.

 

کدام نوع دستگاه وکیوم تاثیر بیشتری دارد؟

 

جمع بندی

با توجه به توضیحات داده شده در این مقاله، دستگاه وکیوم مردانه می تواند برای رفع اختلال نعوظ یکی از بهترین گزینه ها باشد. اختلال نعوظ به غیر از اینکه یک اختلال جنسی شناخته می شود، می تواند روی اعتماد به نفس آقایان در رابطه جنسی تاثیر گذار باشد. اما با کمک انواع دستگاه وکیوم مردانه می توان تا حد زیادی این اختلال را برطرف کرد. انواع وکیوم مردانه می توانند برای تحریک آلت تناسلی برای داشتن نعوظ بهتر، مورد استفاده قرار گیرند. البته نباید فراموش کرد که شاید انواع وکیوم مردانه برقی، قدرت بیشتری برای مکش آلت تناسلی به درون خودشان داشته باشند. اما تقریبا می توان گفت که هر سه مدل از انواع دستگاه وکیوم مردانه برای ایجاد مکش و نعوظ در آلت تناسلی اقایان، موثر هستند. بنابراین، آقایان می توانند همین حالا اقدام به خرید یکی از انواع دستگاه های وکیوم مردانه کنند و از آن به صورت منظم استفاده نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *