آموزشی

برای درمان نعوظ چه بخوریم؟ غذاهای نعوظ آور کدامند؟

برای درمان نعوظ چه بخوریم؟ غذاهای نعوظ آور کدامند؟

برای درمان نعوظ چه بخوریم پرسشی است که ممکن است ذهن بسیاری از مردان را درگیر خود کرده باشد. برای دست یافتن به پاسخی که بتواند افراد را در این زمینه به درستی راهنمایی کند، باید اطلاعات دقیقی درباره اندام های داخلی خود به دست آورید. همان طور که همه ما برای سلامت بدن خود در فکر خوردن مواد غذایی مفید هستیم، باید به این بخش از وجودمان نیز اهمیت بدهیم. شاید مهم ترین چیزی که درباره مواد غذایی باید به آن توجه شود این است که بدن ما به چه موادی نیاز دارد. این که به طور اختصاصی بتوان ماده غذایی را مصرف کرد که تنها روی یکی از اعضای بدن تأثیر داشته باشد، کمی بعید به نظر می رسد. اما به طور حتم مواد غذایی هم وجود دارند که با خوردن آنها بتوان به عملکرد نعوظ کمک بیشتری کرد.

تغییر سبک زندگی، سیگار نکشیدن، داشتن فعالیت بدنی و همچنین کاهش مصرف نوشیدنی های الکلی می تواند در این زمینه مؤثر واقع شود. به همین دلیل تنها پیدا کردن پاسخ برای برای درمان نعوظ چه بخوریم کافی نیست.

نعوظ به چه معناست؟

شاید لازم است پیش از این که به دنبال پاسخ این پرسش باشیم که برای درمان نعوظ چه بخوریم درباره نعوظ و اختلال های آن اطلاعات بیشتری به دست آوریم. اختلال در نعوظ یکی از رایج ترین اختلال ها در بین مردان است. این اختلال به معنی ناتوانی در به وجود آوردن یا ثابت نگه داشتن نعوظ در روابط جنسی است. جریان خون در آلت تناسلی مردی که از نظر جنسی تحریک شده بالا است و ماهیچه های آن منقبض می شوند. انقباض در این ماهیچه ها موجب می شود که جریان خون از راه شریان آلت تناسلی افزایش پیدا کند که موجب نعوظ می شود. وقتی نعوظ تمام می شود که خون در رگ های آلت تناسلی از راه سیاهرگ های آن به طرف بیرون جریان پیدا کند.

اختلال در این کارکرد به شکل های مختلفی است و با بالا رفتن سن ممکن است کاهش بیابد. البته عدم نعوظ در مردان جوان هم دیده می شود که ممکن است آنها را در روابط جنسی شان دچار مشکل کند. مردان بسیاری برای پیدا کردن راه حل از درمان های شیمیایی استفاده می کنند و برخی دیگر نیز دنبال گشتن پاسخ برای این پرسش هستند که برای درمان نعوظ چه بخوریم.

نعوظ به چه معناست؟

اختلال در نعوظ به چه معناست؟

پیش از این که بدانیم برای درمان نعوظ چه بخوریم باید بدانیم که اختلالات مربوط به آن به چه معناست. از آنجا که تحریک جنسی در آقایان عملکردی پیچیده است و اعضای گوناگونی مانند ماهیچه ها، اعصاب، هورمون ها، رگ های خونی و مغز و حتی احساسات در آن درگیر می شوند، اختلال در این عملکرد می تواند در اثر اختلال در هر یک از این اعضا باشد. حتی استرس و اضطراب هم می تواند این عملکرد را مختل کند. بیماری های قلبی عروقی، دیابت، کلسترول و فشار خون بالا و چاقی از جمله مشکلاتی هستند که می توانند در این فرآیند مشکل ساز باشند.

افسردگی و مشکل در روابط احساسی و مصرف دخانیات نیز می توانند در این فرآیند مؤثر باشند و آن را دچار اختلال کنند. برای تشخیص این اختلال پزشکان از طریق معاینه بدنی و سابقه پزشکی بیمار اقدام می کنند. برای رفع این اختلال از درمان های مختلفی استفاده می شود که جواب دادن به این سؤال که برای درمان نعوظ چه بخوریم و همچنین تغییر سبک زندگی می تواند در آن اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: درمان صددرصد نعوظ ✅ ( درمان قطعی سستی و شلی نعوظ 🍌 )

غذاهای نعوظ آور 

غذاهای نعوظ آور و مواد خوراکی که می توان با آنها قوای جنسی را تقویت کرد کم نیستند. شاید بتوان گفت که یکی از کم خطرترین روش های بهبود نعوظ پناه بردن به خوراکی های حاوی مواد غنی باشد. در واقع، راه های درمانی دیگری مانند استفاده از داروهای شیمیایی یا گیاهی هم وجود دارد. اما بسیاری از این مشکلات با استفاده از خوراکی ها قابل حل هستند. در مواردی که مشکل حاد باشد، شاید لازم باشد که با پزشک متخصص در این باره مشورت شود. در ادامه فهرستی از این مواد غذایی آورده شده است:

  • بوقلمون و مرغ از جمله غذاهایی هستند که در آنها آرژنین وجود دارد؛ ماده غذایی که برای بهبود نعوظ خفیف بسیار مؤثر واقع می شود.
  • کدو تنبل به علت داشتن سیترولین بالا می تواند درمان کننده نعوظ در آقایان باشد.
  • اسفناج و کرفس هم به دلیل داشتن اکسید نیتریک می توانند در عملکرد نعوظ اثرگذار باشند. این مواد جریان خون به اندام تناسلی مردان را بالا می برند.
  • اگر کسی بپرسد که برای درمان نعوظ چه بخوریم می توان به او در پاسخ به سالمون و و زرده تخم مرغ اشاره کرد. وقتی ویتامین D به اندازه کافی در بدن وجود نداشته باشد، رادیکال های آزاد به وجود می آید که در نهایت منجر به کم شدن اکسید نیتریک در بدن می شوند. این ترکیب به کارکرد رگ های خونی در بدن کمک بسیاری می کند.
  • حبوبات و غلات کامل را نیز می توان در این فهرست قرار داد که با مصرف آنها می توان کارکرد جنسی طبیعی را از نو به دست آورد.

بهترین دمنوش برای نعوظ

بهترین دمنوش برای نعوظ کدام است؟ دمنوش ها هم می توانند در فهرست خوراکی های درمان نعوظ قرار بگیرند. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارچین، هل و زنجبیل ترکیبی است که می تواند در درمان نعوظ مؤثر واقع شود. می توان به تناسبی مشخص آنها را به صورت دمنوش مصرف کرد.
  • ترکیب چوب دارچین، هل و جینسینگ قرمز هم به صورت دمنوش می تواند برای درمان این مشکل مورد استفاده قرار گیرد.
  • دمنوش گزنه را هم در این مورد دست کم نگیرید. مصرف روزانه این دمنوش در طولانی مدت بسیار اثرگذار باشد. این دمنوش پیش از مصرف باید صاف شود.
  • شاید بتوان در پاسخ به این پرسش که برای درمان نعوظ چه بخوریم یا چه بنوشیم بتوان به دمنوش گل شقایق و دارچین هم اشاره کرد.
  • دمنوش گل گاوزبان و لیمو عمانی با مقداری عسل یا نبات می تواند یکی دیگر از دمنوش مؤثر در درمان نعوظ باشد.

بهترین دمنوش برای نعوظ

معجون تقویت نعوظ

شاید معجون تقویت نعوظ همان چیزی که مردان دچار اختلال دنبال آن هستند. مردان زیادی هستند که ممکن است برای رفع مشکل نعوظ خود نیاز به اقدام هایی داشته باشند. از آنجا که عملکرد جنسی تحت عوامل مختلفی قرار دارد، کمتر مردی است که در زندگی خود با مشکلی در این باره مواجه نشود. سیگار کشیدن، نداشتن فعالیت بدنی و مصرف بالای الکل می توانند این فرآیند را مختل کنند. در عوض، سبک زندگی سالم می تواند این روند را لذت بخش تر کند.

ترکیب زنجبیل و عسل در شیر از جمله معجون های اثرگذار در نعوظ است. اضافه کردن یک زرده تخم مرغ این معجون را کامل می کند. البته به طور قطع به این نکته توجه دارید که یک بار مصرف این معجون اثرگذاری لازم را ندارد. مخلوط گردو و بادام در ترکیب شیر و عسل هم از معجون های مؤثر در این فرآیند محسوب می شود. می توان در جواب این که برای درمان نعوظ چه بخوریم به معجون روغن زیتون و عسل نیز اشاره کرد. ترکیب عسل و لیموترش را نیز می توان به این معجون ها اضافه کرد. مصرف این معجون به خانم ها نیز توصیه می شود.

چه ویتامینی باعث افزایش نعوظ می شود؟

برای درمان نعوظ چه بخوریم؟ ویتامین هایی هستند که می توان برای بالا بردن نعوظ از آنها استفاده کرد. از جمله این ویتامین ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

  • بین مشکل نعوظ و ویتامین D ارتباط وجود دارد. مردانی که با کمبود این ویتامین در بدنشان مواجه هستند، عملکرد خوبی در نعوظ ندارند. این ویتامین می تواند موجب کاهش التهاب شود و جریان خون را بهبود بدهد. همچنین می تواند تولید اکسید نیتریک را بالا ببرد که در نعوظ مؤثر است. سرچشمه مهم این ویتامین نور خورشید است و البته در خوراکی هایی مثل غلات، زرده تخم مرغ و شیر و همچنین برخی از انواع ماهی ها نیز یافت می شود.
  • می توان برای کاهش اختلال نعوظ از ویتامین B9 هم استفاده کرد. این ویتامین در درمان اختلال مردانی مؤثر واقع می شود که دچار کمبود اسید فولیک شده باشند. این ویتامین به صورت مصنوعی و در مواد طبیعی در دسترس است. تخم مرغ، مرکبات، موز، اسفناج و انواع کلم و حبوبات دارای این نوع ویتامین هستند.
  • می توان در پاسخ به پرسش برای درمان نعوظ چه بخوریم مواد غذایی حاوی ویتامین B3 را معرفی کرد. این ویتامین علائم این اختلال را در مردان کاهش می دهد. گوشت قرمز و مرغ، برنج قهوه ای، بادام زمینی و قارچ از جمله خوراکی های حاوی این ویتامین هستند.
  • مصرف ویتامین C افزایش هورمون تستوسترون در بدن را به دنبال دارد و به بهبود جریان خون منجر می شود. هر دو اینها برای فرآیند جنسی اهمیت دارند. سیب زمینی، انواع سبزیجات و میوه ها و همچنین مرکبات و گوجه فرنگی از جمله مواد حاوی ویتامین C هستند.

غذاهای مضر برای نعوظ

برای درمان نعوظ چه بخوریم یا چه نخوریم؟ همان طور که بعضی از خوراکی ها برای این فرآیند مفید هستند، برخی دیگر نیز می توانند به طور قطع بر آن تأثیر منفی داشته باشند. قندهای ساده می توانند در این فهرست قرار بگیرند که این کار موجب بالا بردن وزن و مقدار استروژن و در نهایت کاهش تستوسترون می شود. غذاهای کنسروی نیز همان قدر که برای سلامتی خوب نیستند می توانند میزان سدیم را در بدن بالا ببرند که با افزایش فشار خون همراه خواهد بود. نوشابه های طعم دار را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. گوشت های فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس هم به دلیل داشتن مقدار زیادی کلسترول و چربی های اشباع شده می توانند شریان های آلت تناسلی را ببندند و کاهش مصرف آنها به مردان توصیه می شود. پیتزا حاوی پنیر پیتزا است که می تواند عملکرد نعوظ را مختل کند.

غذاهای مضر برای نعوظ

دستگاه وکیوم مردانه جهت رفع مشکلات نعوظ

علاوه بر استفاده از غذاهای نعوظ آور یکی دیگر از روشهای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده از دستگاه وکیوم مردانه می باشد. دستگاه وکیوم در دو نوع دستگاه وکیوم دستی و دستگاه وکیوم برقی در بازار موجود می باشد که می توانند مشکلات نعوظ را به صورت فوری حل کنند. این دستگاه ها از وزارت بهداشت تاییدیه دارند و عوارض خاصی هم به دنبال ندارند. در برخی مواقع که مشکلات نعوظ حاد باشد پزشکان نیز توصیه به استفاده از دستگاه های وکیوم می کنند. دستگاه وکیوم یک روش موقت اما سریع جهت رفع مشکلات نعوظ می باشد که در مواقع اضطراری می توانید از این دستگاه بهره برد.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری استفاده از دستگاه وکیوم مردانه

بیشتر بخوانید: تاثیر دستگاه وکیوم مردانه در رفع مشکلات نعوظ

در زیر لیست قیمت و انواع دستگاه وکیوم مردانه آورده شده است که جهت بررسی هر کدام از این دستگاه ها می توانید روی محصولات کلیک کنید.

 

سخن پایانی

برای درمان نعوظ چه بخوریم سؤال آقایانی است که ممکن است در این زمینه دچار مشکلاتی شده باشند. در بالا اشاره شد که نعوظ چیست و چه عواملی ممکن است این فرآیند را با اختلال مواجه کند. بعد از آن درباره مواد غذایی و خوراکی هایی صحبت شد که می توانند در درمان این اختلال مؤثر واقع شوند و معجون هایی که مصرف روزانه آنها می تواند در درمان اثرگذار باشند. البته که سبک زندگی نیز در این فرآیند بی تأثیر نیست. به دلیل این که اعضای مختلفی در این فرآیند کار می کنند، عوامل گوناگونی نیز می توانند آن را تغییر دهند. بسته به این که چه عواملی توانسته اند تغییراتی در آن ایجاد کنند می توان درمان های مختلف را امتحان کرد.   

برخی از مردان حتی اگر بتوانند برای این سؤال مهم که برای درمان نعوظ چه بخوریم جوابی پیدا کنند، اما باز هم باید به پزشک مراجعه کنند و از او کمک بگیرند. البته پیش از استفاده از خوراکی ها، دمنوش ها و معجون های گیاهی یا غیر گیاهی هم بهتر است از افراد متخصص در این زمینه مشاوره گرفته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *