آموزشی

دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند✅شایعه❌ یا واقعیت ✅

دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند و عملکرد آن چگونه است؟

 

اگر شما هم به دنبال پاسخ به این پرسش هستید که “ دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند؟” بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. این روزها همواره تبلیغات گسترده ای درباره دستگاه وکیوم می شود. همچنین ادعا می شود که این دستگاه می تواند سایز اندام تناسلی آقایان را تغییر داده و بزرگ تر کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی صحت این ادعا بپردازیم. با درمان مدیکال همراه باشید تا نکات مهمی را در این باره در اختیارتان قرار دهیم تا فریب تبلیغات را نخورید و با واقعیت ماجرا آشنا شوید. همین ابتدای امر بگوییم که دستگاه های وکیوم تاثیر چشمگیری در افزایش طول آلت مردانه ندارند، برای پی بردن به این حقیقت تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد اندازه نرمال آلت مرادانه، سن رشد آلت تناسلی، عوامل تاثیر گذار در رشد آلت تناسلی، وکیوم چیست و انواع دستگاه وکیوم و اینکه دستگاه وکیوم تاثیری در رشد آلت تناسلی دارد یا خیر صحبت خواهیم کرد.

 

اندازه نرمال آلت مردانه

اندازه نرمال آلت مردانه چقدر است و دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند؟ سایز آلت تناسلی آقایان در فرهنگ های مختلف از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و تأثیر بسزایی در میزان رضایت از رابطه جنسی دارد. همچنین سایز آن در میزان اعتماد به نفس آقایان تأثیر گذاشته و موجبات رضایت پارتنر (شریک) را در رابطه جنسی فراهم می کند.

 

داشتن آلت جنسی با سایز نامناسب می تواند مردان را به انزوای جنسی و نارضایتی از رابطه بکشاند. البته این نکته بسیار حائز اهمیت است که سایز اندام جنسی بسیاری از آقایان در محدوده نرمال قرار دارد. اما به دلیل فرهنگ سازی نادرست و ایجاد الگویی غیر واقعی در دنیای مجازی، بسیاری از این افراد احساس نارضایتی داشته و به دنبال راهی برای افزایش سایز اندام جنسی خود هستند.

 

دستگاه وکیوم یکی از وسایلی است که آقایان برای افزایش سایز اندام جنسی خود به خرید آن روی آورده اند. اما دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند و آیا تأثیری در اندازه اندام جنسی آقایان دارد؟ قبل از پاسخ به این پرسش قصد داریم اطلاعاتی درباره اندازه نرمال آلت مردانه در اختیار شما قرار دهیم.

 

آلت جنسی مردانه تنها عضوی از بدن انسان ها است که به هنگام تحریک جنسی دچار تغییر سایز شده و بزرگ می شود. این افزایش سایز به دلیل افزایش جریان خون و خاصیت ارتجاع پذیری قسمت های مختلف آلت مردانه است. بر اساس مطالعات انجام شده، اندازه نرمال آلت جنسی مردانه در حالت نعوظ به طور متوسط بین 5.1 تا 5.6 اینچ ( 12.9 تا 14.2 سانتی متر) است. همچنین محیط آلت نیز در حالت نعوظ چیزی حدود 12.2 سانتی متر است. هر چند اندازه آلت مردانه در حالت غیر نعوظ از اهمیت بسیار کمتری برخوردار است، اما برابر با 8.8 سانتی متر است.

 

 

 

اندازه نرمال آلت مردانه

 

 

آلت تناسلی مردانه تا چه سنی رشد می کند؟

قبل از پاسخ به این پرسش که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند ، بهتر است روند رشد آلت جنسی مردانه را بررسی کنیم. روند رشد و افزایش سایز آلت تناسلی مردانه بر اساس افزایش سن در جدول زیر آورده شده است. این اندازه گیری در حالت های مختلف از جمله نعوظ، بدون نعوظ و کشیده انجام گرفته است.

 

سنمیانگین طول آلت مردانه (cm)حداقل اندازه قابل قبول آلت مردانه (cm)
بدو تولد تا 5 ماهگی3-4.71.9
6 ماه تا یک سالگی3.5 تا 5.12.3
1 تا 2 سالگی3.9 تا 5.52.6
2 تا 3 سالگی4.2 تا 62.9
3 تا 4 سالگی4.4 تا 6.33.3
4 تا 5 سالگی4.8 تا 6.63.5
5 تا 6 سالگی5.1 تا 6.93.8
6 تا 7 سالگی5.2 تا 73.9
7 تا 8 سالگی5.2 تا 7.23.7
8 تا 9 سالگی5.3 تا 7.33.8
9 تا 10 سالگی5.3 تا 7.33.8
10 تا 11 سالگی5.3 تا 7.53.7
افراد بالغ11.7 تا 14.99.3

 

 

همانطور که مشاهده می کنید حداقل اندازه قابل قبول و نرمال برای آلت جنسی مردانه در سن بلوغ 9.3 سانتی متر است. بر اساس آنچه در جدول بالا آمده است حداکثر رشد آلت جنسی آقایان در سنین 12 تا 16 سالگی رخ می دهد. لازم به ذکر است که این تغییر سایز ابتدا در طول و سپس در قطر آلت جنسی مردانه رخ می دهد. رشد آلت جنسی مردانه معمولاً تا سن 18 یا 19 سالگی و در برخی از افراد تا 20 سالگی ادامه دارد.

 

عوامل تاثیر گذار در رشد آلت تناسلی

قبل از پاسخ به این پرسش که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند ، بهتر است ابتدا امکان افزایش سایز اندام جنسی آقایان را بررسی کرده و با عوامل تأثیرگذار بر رشد آلت تناسلی مردانه آشنا شوید. اندازه آلت مردانه به عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، هورمون ها، نوع تغذیه و سن ربط دارد. ترشح هورمون جنسی مردانه یا تستوسترون عامل اصلی در رشد آلت جنسی آقایان است. ترشح این هورمون در سن بلوغ به شدت افزایش یافته و سایز آلت را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

عامل وراثت نیز می تواند در زمان رسیدن به بلوغ و رشد آلت مردانه تأثیر گذار باشد. در برخی از موارد جهش های ژنتیکی می تواند بر ابعاد و شکل اندام جنسی آقایان تأثیر بگذارد. بنابراین تغییرات هورمونی در دوران بارداری نیز بر شکل گیری آلت تناسلی جنین پسر تأثیرگذار است.

 

امروزه ادعا می شود که روش های مختلفی برای افزایش سایز آلت جنسی مردانه وجود دارد. از این جمله می توان به روش های بدون جراحی، مکانیکی و کششی از جمله اکستندر، وکیوم، پنیمور و لارجر باکس اشاره کرد. اما دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند ؟ تأثیر این روش ها موقت بوده و حداکثر تا 48 ساعت پایدار است. همچنین در بسیاری از موارد استفاده از دستگاه های غیر استاندارد می تواند منجر به ایجاد درد، تورم و آسیب دیدگی عروق خونی در آلت مردانه شود.

 

روش های جراحی نیز تنها قادر به افزایش طولی برابر با 1 الی 2 سانتی متر هستند. همچنین داروهایی که بدین منظور به فروش می رسند تنها جنبه تبلیغاتی داشته و مورد تأیید وزارت بهداشت نیستند. ورزش نیز تنها می تواند به بهبود فرآیند نعوظ کمک کرده و تأثیری در سایز آلت تناسلی ندارد. همان طور که قبلاً اشاره شد سایز آلت جنسی مردانه مانند سایر اندام بدن تابع ژنتیک و وراثت بوده و هیچ روشی نمی تواند تأثیر چشمگیری روی سایز آلت جنسی مردانه داشته باشد.

 

 

 

عوامل تاثیر گذار در رشد آلت تناسلی

 

 

دستگاه وکیوم چیست و چگونه کار می کند؟

قبل از آنکه بدانید دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند ، بهتر است با کاربرد آن آشنا شوید. اختلال نعوظ یکی از مشکلات جنسی است که بسیاری از آقایان با آن دست و پنجه نرم می کنند. این اختلال با استرس، اضطراب و مشکلات عاطفی تشدید شده و بر کیفیت روابط جنسی تأثیر منفی می گذارد. یکی از دستگاه هایی که می تواند به افزایش سرعت نعوظ در آقایان کمک کند دستگاه وکیوم است.

 

همانطور که از نام دستگاه مشخص است، آلت تناسلی درون آن قرار گرفته و وکیوم یا بادکش می شود. با روشن کردن یا فشردن پمپ دستگاه به صورت دستی، هوای داخل آن خارج شده و خلأ ایجاد می شود. این کار به افزایش خونرسانی و پمپاژ خون در آلت مردانه کمک می کند تا نعوظ هر چه سریع تر رخ دهد. در این حالت می توانید دستگاه را ثابت نگه داشته و حرکت رفت و برگشتی (خودارضایی) را به صورت آهسته انجام دهید تا نعوظ بهتر صورت گیرد. این فرآیند تنها چند دقیقه به طول انجامیده و پس از نعوظ باید با فشردن سوپاپ اطمینان دستگاه را جدا کرده و رابطه جنسی را آغاز کرد. حال باید ببینیم دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند؟

 

هر چند در تبلیغات گفته می شود که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند ، اما لازم به ذکر است که استفاده از این دستگاه در طولانی مدت نمی تواند منجر به افزایش سایز آلت تناسلی مردانه شود. بنابراین تأثیر این دستگاه موقت بوده و تنها محدود به زمان استفاده از آن است.

 

نحوه صحیح استفاده از این دستگاه می تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از استفاده به طور کامل دستورالعمل استفاده از آن را مطالعه کرده و با نحوه عملکرد آن آشنا شوید. ایجاد کبودی و درد خفیف به دنبال استفاده از این دستگاه در روزهای اول طبیعی است. اما در صورت شدید بودن علائم باید به پزشک مراجعه کنید. بهتر است در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون یا ابتلا به کم خونی از مصرف خودسرانه این دستگاه خودداری کنید.

 

مقالات پیشنهادی:

 

بهترین نوع دستگاه وکیوم مردانه

 

عوارض دستگاه وکیوم آقایان

 

انواع دستگاه وکیوم و تاثیر آنها

فارغ از اینکه در نهایت دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند باید گفت، نمی توان تأثیر این دستگاه بر فرآیند نعوظ را نادیده گرفت. دستگاه وکیوم انواع مختلفی دارد و در بازار با برند های مختلفی شناخته می شود. بسیاری از این برند ها فاقد تأییدیه وزارت بهداشت هستند. بنابراین بهتر است از شرکت ها و فروشگاه های معتبر و شناخته شده خریداری گردد.

 

به طور کلی دو نوع دستگاه وکیوم در بازار وجود دارد. دسته اول که رایج ترین نوع آن هستند با پمپ خلأ کار می کنند. نوع دوم با پمپ آب کار می کنند. در این دستگاه پمپ با آب پر شده و به ایجاد مکش کمک می کند. استفاده از این نوع به دلیل امکان شیوع بیماری های مقاربتی و انتقال آلودگی و عوامل بیماری زا بسیار کمتر است.

 

وکیوم خلأ در انواع برقی، دستی و شارژی تولید شده است. وکیوم دستی ساده ترین نوع آن بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. اما قدرت مکش دستگاه وکیوم برقی بالاتر از نوع دستی است. در نهایت پر فروش ترین وکیوم نمونه شارژی آن است که تنها با دو باطری قلمی کار می کند.

 

شما می توانید جهت خرید انواع دستگاه وکیوم مرادانه و مشاهده قیمت و مقایسه محصولات به صفحه وکیوم مراجعه نمایید. لازم است ذکر کنیم محصولات وکیوم فروشگاه به صورت محرمانه برای مشتریان فروشگاه در کمترین زمان ممکن ارسال می شوند.

 

 

 

انواع دستگاه وکیوم و تاثیر آنها

 

 

 

 

انواع مدل های دستگاه وکیوم مردانه در فروشگاه درمان مدیکال

دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند

بالاخره دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند؟ با توجه به آنچه پیش تر گفته شد این دستگاه نقش چشمگیری در افزایش سایز آلت جنسی آقایان نداشته و تأثیر آن موقت و محدود به زمان استفاده از آن است، پس فریب تبلیغات را نخورید و هوشیار باشید.

سخن آخر

در این مطلب به این موضوع پرداخته شد که دستگاه وکیوم چند سانت بزرگ می کند؟ افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری های مختلف از جمله دیابت، افسردگی، جراحی پروستات و غیره در فرآیند نعوظ مشکل دارند کاندید مناسبی برای استفاده از این دستگاه هستند. اما هیچ منبع علمی تاکنون تأثیر این دستگاه در افزایش سایز آلت جنسی مردانه را تأیید نکرده است. پس فریب تبلیغاتی که عنوان می کنند دستگاه وکیوم مردانه در افزایش طول آلت تناسلی تاثیر گذار است را نخورید. فروشگاه درمان مدیکال سعی بر آن دارد که اطلاعات صحیح و کاربردی را به کاربران خود عرضه نمایند و از انجام تبلیغات فریبکارانه دوری نماید و بهترین محصولات و با کیفیت ترین محصولات را به شما معرفی نماید و راهنمایی های لازم را برای شما فراهم نماید تا شما با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه وکیوم مردانه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *