آموزشی

فواید و عوارض گن ساعت شنی چیست؟ ✅

فواید گن ساعت شنی چیست؟

در این مقاله قصد داریم در خصوص فواید گن ساعت شنی، عوارض گن ساعت شنی، کاربرد های گن ساعت شنی، مزایا و معایب گن ساعت شنی، خواص گن ساعت شنی و راه های فرم دهی به بدن اطلاعاتی را در اختیارتان بگذاریم. استفاده از گن های لاغری امروزه برای خانم ها بسیار مهم می باشد و اغلب خانم ها برای پوشیدن لباس های مجلسی به دنبال گن های لاغری و کاربردی می باشند. در ادامه به یک گن لاغری فوق العاده که بسیار کاربردی می باشد اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید. گن های ساعت شنی برای ایجاد فرم به بدن استفاده می شود. همچنین با استفاده از گن های ساعت شنی باعث سوخت و ساز بیشتر بدن خود می شوید. همین مورد اولین راه جهت شروع لاغر شدن در افراد می باشد. در ساخت این گن ها از کش های لاتکس استفاده شده است. با استفاده از این گن ها شاهد هیچ گونه حساسیتی در بدن خود نخواهید بود.

این گن ها بیشتر برای افرادی استفاده می شود که در ناحیه شکم و پهلو ها دارای چربی اضافه هستند و قصد پوشاندن آن را دارند. در ساخت اینگونه از گن ها از صمغی استفاده شده است که از خروج گرما در ناحیه گن بسته، جلوگیری می کند. و همین مورد یکی از ویژگی های بارز این محصول است که باعث چربی سوزی و افزایش سوخت و ساز در بدن می شود.

 گن ساعت شنی چیست و چه فوایدی دارد؟

استفاده از گن های لاغری دارای فواید بسیاری می باشد که در ادامه این مقاله به فواید گن ساعت شنی می پردازیم.

  • تغییر شکل و اندام با استفاده از گن های لاغری میسر می شود:

یکی از دلایل اصلی که افراد به دنبال استفاده از گن های ساعت شنی هستند تغییر در شکل اندام و فرم دهی به اندام ها می باشد.

  • کم شدن اشتها:

یکی دیگر از مواردی که افراد به دنبال استفاده از گن های لاغری هستند کاهش اشتها می باشد. با استفاده از این گن ها معده افراد فشرده می شود و اشتهای افراد به غذا کمتر از حالت معمولی می شود. و همین امر موجب کاهش اشتها در فرد می شود.

  • افزایش سوخت و ساز در بدن:

شاید برایتان جالب باشد بدانید اگر در قسمتی از بدن دما بالا برود سوخت و ساز نیز در بدن افزایش پیدا می کند. و حتی اگر در هنگام استفاده از گن لاغری ورزش کنید نیز سوخت و ساز بدن دو چندان می شود. این مورد یکی از اصلی ترین فواید گن ساعت شنی می باشد.

  • کم شدن درد کمر:

ساخت گن های ساعت شنی به نحوی می باشد که استخوان ها و ستون فقرات در بهترین حالت خود قرار می گیرند. و همین مورد موجب کاهش درد در ناحیه کمر می شود.

  • مناسب برای تمامی افراد با اندام و سایز های مختلف:

در تولید گن های ساعت شنی سایز به خوبی رعایت شده است. به همین دلیل تمامی افراد با سایز های مختلف قادر به استفاده از این مدل از گن ها هستند. اما توصیه ما به شما این است که نوجوانان و افرادی که به بلوغ نرسیده اند از گن استفاده نکنند.

  • ساختاری ویژه و منحصر به فرد:

این گن ها تولید شده از سه لایه اکسپرس می باشند. در ساخت این گن ها از ابر های نرم استفاده شده است. استفاد از فنر های با کیفیت با قابلیت شکل دهی به بدن یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این گن ها می باشد. یکی از کاربرد های استفاده از این فنر ها جلوگیری از تا شدن و یا لوله شدن گن در بدن می باشد. در نتیجه با استفاده از گن های ساعت شنی این اطمینان را داشته باشید که بدن خود را به بهترین نحو شکل می دهید. این مورد نیز یکی دیگر از فواید گن ساعت شنی می باشد.

  • قابل استفاده در تمام موقعیت ها:

با افتخار می توان بیان کرد از گن های ساعت شنی در تمامی موقعیت ها به راحتی می توانید استفاده کنید و این اطمینان را داشته باشید که اندامتان به زیباترین شکل ممکن دیده می شود.

  • جلوگیری از درد های به وجود آمده بعد از انجام کار سنگین:

این گن ها به گونه ای ساخته شده است که استاندارد های لازم را دارا می باشد و برای افرادی که بعد از انجام کار های سنگین دچار درد می شوند بسیار مناسب است.

  • تناسب اندام:

با استفاده از این گن می توانید لباس های جذب را به راحتی امتحان کنید. چرا که دغدغه بیشتر بانوان عدم استفاده از لباس های مجلسی تنگ می باشد. با استفاده از این گن دیگر نگران نباشید.

  • کاهش وزن:

با استفاده از این گن در نواحی که چربی بالایی دارید افزایش متابولیسم اتفاق می افتد و افزایش متابولیسم باعث لاغری در افراد می شود. در نتیجه با استفاده از این گن در واقع یک تیر و چند نشان زده اید. چرا که با استفاده از این گن هم لاغر تر دیده می شودید و در پوشیدن لباس های جذب راحت هستید و هم باعث افزایش متابولیسم در بدن می شود که نتیجه این امر کاهش وزن در افراد می باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله گن ساعت شنی چیست را نیز مطالعه نمایید.

 گن ساعت شنی چیست و چه فوایدی دارد؟

کاربردهای گنساعت شنی

همانطور که در بالا تر نیز به آن اشاره کردیم فواید گن ساعت شنی بسیار زیاد می باشد و افراد مختلف به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. افرادی با چربی های اضافی در ناحیه شکم و یا پهلو ها و یا افرادی که قصد کاهش درد در ناحیه کمر خود را دارند می توانند از این گن ها استفاده کنند. این گن ها به گونه ای طراحی شده است که کمر را بسیار باریک نشان می دهد. امروزه باریک نشان دادن کمر یکی از علایق خانم ها در استایل می باشد. و با قاطعیت می توانیم بیان کنیم با استفاده از این گن ها به ایده آل خود در استایل نزدیک خواهید شد.

عوارض گن ساعت شنی

و اما عوارض بستن و استفاده از گن ساعت شنی چیست؟ آیا گن ساعت شنی ضرر دارد؟ عوارض این گونه از گن ها بسیار کم می باشد در ادامه به این عوارض اشاره خواهیم کرد:

استفاده از گن، در هر طرح و هر جنسی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و در نتیجه تعریق زیاد می شود. تعریق باعث کاهش آب بدن می شود. در نتیجه در هنگام استفاده از گن های لاغری ساعت شنی به این مورد توجه داشته باشید و آب را به اندازه کافی مصرف کنید تا بدنتان دچار کم آبی نشود. قابل ذکر است کم آبی در هر شخص می تواند صدمات جبران ناپذیری را به بدن وارد کند.

همانطور که در بالا تر نیز ذکر کردیم استفاد از گن های ساعت شنی و یا هر نوع گنی برای افرادی که در سن رشد قرار دارند مناسب نیست. در نتیجه اگر در سنین رشد قرار دارید به هیچ عنوان از هیچ گونه گنی استفاده نکنید چرا که خطرات غیر قابل جبران را به دنبال دارد.

استفاده از این گن ها می تواند باعث تغییر شکل بدن شود: با استفاده مداوم از این گن اندام تحتانی به سمت پایین و اندام فوقانی به سمت بالا حرکت می کند که نتیجه این امر ایجاد یبوست در افراد می باشد.

تحت تاثیر قرار دادن عضلات شکم: استفاده مداوم از گن های ساعت شنی باعث ضعف عضلات شکم و پهلو ها می شود. استفاده از گن باعث می شود عضلات شما در هنگام استفاده از گن فعالیتی نداشته باشند. به عبارتی می توان گفت با استفاده از گن های ساعت شنی از دست دادن بافت عضلانی اتفاق می افتد. در نتیجه بعد از باز کردن گن درد کمر و پهلو به سراغ شما می آید.

می تواند بر تنفس شما تاثیر گذار باشد: در هنگام استفاده از گن های ساعت شنی به هیچ عنوان ورزش و یا کار های سنگین انجام ندهید. چرا که با فشاری که این گن بر ناحیه شکم و پهلو ها وارد می کند تنفس برای شما سخت می شود.

استفاده از گن ساعت شنی بعد از عمل جراحی

گن های ساعت شنی به نحوی تولید شده است که در تمامی قسمت های بدن یک فشار مستر وارد می کند و یکی دیگر از ویژگی های استفاده از گن های ساعت شنی، بعد از عمل جراحی جلوگیری از ایجاد تورم در ناحیه عمل شده می باشد. توجه داشته باشید اینگونه از گن ها متناسب با عملی که انجام داده اید ساخته و تولید می شوند. معمولا این گونه از گن ها از گن های معمولی تنگ تر هستند و علت این تنگی وارد کردن فشار مستمر به ناحیه مربوطه برای التیام و جلوگیری از ایجاد التهاب می باشد.

همانطور که در بالا نیز ذکر کردیم گرما در یک ناحیه از بدن باعث افزایش گردش خون و سوخت و ساز در بدن می شود. افزایش گردش خون در بدن باعث تسریع در روند زخم ها و التهابات می شود. در نتیجه با استفاده از این گن ها در دوران بعد از جراحی دوران نقاهت بهتری را سپری خواهید کرد.

استفاده از گن ساعت شنی بعد از عمل جراحی

چه راه های دیگری برای فرم دادن به بدن وجود دارد

به غیر از استفاده از گن لاغری شکم و پهلو ساعت شنی می توانید از راه های دیگر نیز برای فرم دهی به بدن خود استفاده کنید. در ادامه این مقاله به راه های دیگر برای فرم دهی به بدن می پردازیم.

انجام عمل های جراحی جهت کشیدن پوست و یا خارج کردن چربی های اضافه و یا حتی انجام عمل هایی مانند ساکشن و غیره یکی از راه های لاغری و ایجاد فرم در بدن می باشد. یا می توانید با استفاده از ورزش های مستمر و با مشورت یک مربی خبره به بدن خود فرم دهید. با استفاده از روش های زیادی می توانید باعث لاغری و فرم دهی به بدن خود شوید. اما مفتخریم بیان کنیم یکی از کم عارضه ترین کار ها استفاده از گن های ساعت شنی به همراه ورزش می باشد. در نتیجه پیشنهاد ما به شما استفاده از گن های ساعت شنی می باشد.

افرادی که قادر به استفاده از گن های ساعت شنی هستند.

همانطور که در بالا تر نیز ذکر کردیم افراد مختلف با اهداف متفاوت می توانند از این گونه گن ها استفاد کنند. اما در حالت کلی می توان بیان کرد این گن ها مناسب افراد زیر تهیه و تولید شده است:

افرادی که از چربی زیاد در ناحیه شکم و پهلو رنج می برند.

افرادی که زایمان کرده اند و به دنبال جمع شدن و کوچک شدن ناحیه شکم خود هستند.

مناسب ورزشکاران حرفه ای می باشد. ورزشکارانی که به دنبال فرم دهی بدن خود هستند.

مناسب افرادی که عمل زیبایی در ناحیه شکم خود انجام داده اند و به دنبال کاهش التهابات در ناحیه فوق می باشند.

مناسب افرادی که از کمر درد های خفیف رنج می برند و به دنبال راهی برای درمان و از بین بردن آن هستند.

نحوه استفاده از گن های ساعت شنی

برای آن که به نتیجه مطلوب خود در استفاده از گن های ساعت شنی برسید بهتر است تا اصولی را رعایت کنید. در ادامه به مواردی که در هنگام استفاده از گن های ساعت شنی باید رعایت کنید اشاره خواهیم کرد.

سعی کنید قبل از استفاده از گن های ساعت شنی از سایز خود اطمینان حاصل کنید و سایز مناسبی را انتخاب کنید تا به بدن خود ضربه نزنید.

انتخاب بهترین گزینه از بین گن های ساعت شنی. تولید کنندگان گن های ساعت شنی انواع مختلف این گن را در طرح های مختلف و با قابلیت های متفاوت عرضه کرده اند که باید با توجه به نوع نیازی که دارید اقدام به خرید گن مد نظر خود نمایید.

بررسی اصالت و کیفیت یک محصول: هرچند بررسی کیفیت و اصالت یک محصول کار دشواری است. اما توجه داشته باشید بهتر است برای خرید یک محصول با کیفیت از یک مجموعه معتبر خرید خود را انجام دهید تا از اصالت محصولی که تهیه می کنید اطمینان داشته باشید. کیفیت گن های لاغری باعث سالم ماندن پوست بدنتان می شود. چرا که گن های بی کیفیت از موادی ساخته می شوند که در تماس مستقیم با پوست بدن ایجاد آسیب می کند و برای پوست خطرناک است.

نحوه استفاده از گن های ساعت شنی

انواع گن های ساعت شنی

گن های ساعت شنی در انواع مختلف عرضه و تولید می شود در ادامه به این مدل ها اشاره می کنیم. گن های ساعت شنی مدل بند دار: در این مدل از گن ها در قسمت پشت از تعدادی بند استفاده شده است تا در صورتی که نیاز به تنگ تر و یا گشاد تر کردن گن ها داشته باشید این امکان میسر شود. قابل ذکر است این گن ها در لباس های عروس استفاده می شود تا جلوه زیبا تری به اندام عروس خانم ها داده شود. گن های ساعت شنی مدل تاپی: این گن ها مشابه جلیقه می باشند و در قسمت جلو کمر و شکم از قزن هایی استفاده می شود.

گن های ساعت شنی مدل 6 قزنه: این گن ها از شش ردیف قزن ساخته شده است. خوبی استفاده از این مقدار قزن در گن امکان تنظیم خود شخص در تنظیم مقدار گشادی و تنگی گن می باشد.

در بعضی از این مدل ها بر روی قزن ها از یک لایه زیپ استفاده می شود تا این قزن ها در زیر لباس ایجاد برجستگی نکنند.

گن های ساعت شنی مدل چسبی: این مدل از گن ها معمولا در مقایسه با مدل های دیگر کوتاه تر هستند. این گن ها بیشتر بر روی ناحیه شکم قرار می گیرند. این گن ها معمولا به وسیله یک چسب بسته می شوند.

از بهترین نمونه های گن لاغری گن ساعت شنی آنچری می باشد که جهت خرید می توانید با ظمانت اصالت کالا از فروشگاه درمان مدیکال تهیه نمایید.

 

مشاهده قیمت و انواع محصولات گن ساعت شنی در فروشگاه درمان مدیکال

آتل گن ساعت شنی

11,000 تومان

قزن یدک گن ساعت شنی (7 قزن)

375,000 تومان

گن ساعت شنی 6 قزن 9 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,200,000 تومان

گن ساعت شنی 6 قزن آنشری

570,000 تومان

گن ساعت شنی آناماری 6 قزن 13 فنر

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 25 فنر آناماری

1,435,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 25 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,400,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 6 قزن 27 فنر لیدی کلمبیا

1,800,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 7 قزن 15 فنر اصل آناماری

1,650,000 تومان

گن ساعت شنی تاپی 7 قزن 27 فنر اصل آناماری

1,800,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 25 فنر اصل کلمبیا آنچری

1,150,000 تومان

گن ساعت شنی شکمی 6 قزن 27 فنر لیدی کلمبیا

1,500,000 تومان

بیشتر بخوانید: تاثیر گن ساعت شنی

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم در خصوص فواید گن ساعت شنی، عوارض گن ساعت شنی، مزایا و معایب گن ساعت شنی، خواص گن ساعت شنی و ویژگی های این گن اطلاعاتی را بیان کنیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین اطلاعات را در این حوزه کسب نمایید و بهترین انتخاب را انجام دهید. برای خود گن های با کیفیت حتما خرید خود را از مجموعه های حرفه ای و با تجربه انجام دهید. چرا که استفاده از گن غیر استاندارد علاوه بر آسیب های پوستی قادر به آسیب رساندن به اعضای داخلی بدن در دراز مدت است. در نتیجه با یک خرید درست و حرفه ای از سلامت خود اطمینان کسب کنید. قابل ذکر است استفاده از فنر ها در گن های لاغری باید اصولی و استاندارد باشد چرا که در غیر این صورت و بستن مداوم گن آسیب های غیر قابل جبرانی به اعضای داخلی بدن شما وارد می شود. بهترین ها را انتخاب کنید چرا که شما لایق بهترین ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *