آموزشی

بهترین روشهای تقویت نعوظ در مردان 🍌

ارزانترین و کم ریسک ترین روشهای تقویت نعوظ در مردان

 

بسیاری از افراد مخصوصا در سنین بالا، یا بنا به بیماری های خاصی به دنبال تقویت نعوظ  یا تقویت آلت تناسلی هستند. همانگونه که میدانید مردان برای اینکه بتوانند رابطه جنسی مطلوبی داشته باشد نیاز دارند آلت تناسلی را به حالت نعوظ یا سفت شدن کامل برسانند. در سنین جوانی و در یک بدن سالم معمولا مشکل نعوظ به ندرت پیش می آید اما در سنین بالا و همچنین در برخی بیماری های خاص امکان این وجود دارد که به دلیل عدم پمپاژ خون کافی به آلت تناسلی، نعوظ به صورت کامل شکل نگیرد و امکان برقراری رابطه جنسی مطلوب میسر نگردد. در واقع در عمل نعوظ، هر چقدر که خون در آلت تناسلی بهتر جریان پیدا کند، شاهد نعوظ بهتر و کامل تری خواهیم بود. با توجه به اینکه این مورد ممکن است برای هر کسی در هر سنی پیش آید و ممکن است که به زندگی بسیاری از افراد لطمه وارد نماید و گاها منجر به جدایی شود، در این مقاله از سایت تجهیزات پزشکی درمان مدیکال بر آن شدیم مطلبی را با عنوان تقویت نعوظ  در آقایان ارائه نماییم و به روش های تقویت نعوظ در مردان بپردازیم. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیارتان قرار دهیم.

قبل از اینکه بخواهیم در مورد تقویت آلت مرد صحبت کنیم بهتر است آشنایی کامل با نعوظ پیدا کنیم اینکه نعوظ چیست و چه کاربرد هایی دارد. نعوظ به حالت سفت شدن کامل آلت تناسلی مردانه اطلاق می شود. در واقع افزایش جریان خون و جمع شدن مقدار زیادی خون در آلت تناسلی منجر به سفت شدن کامل آلت می شود.

شاید شما نیز جزء افرادی باشید که برای تقویت نعوظ به سراغ مصرف داروهای موجود در بازار بروید. نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که داروهایی که در بازار موجود می باشند معمولاً به تقویت میل جنسی کمک می کنند اما در بهبود نعوظ و به دنبال آن افزایش کیفیت رابطه جنسی تاثیری ندارند. به این ترتیب افرادی که به سراغ مصرف داروهای موجود در بازار می روند در اغلب موارد نتیجه مطلوبی به دست نمی آورند. این موضوع باعث شده تا بعد از امتحان داروهای مختلف به دنبال سایر روش های قوی کردن الت باشند. ما در این مطلب قصد داریم با معرفی برخی از غذاهای موثر و همچنین تمرینات ورزشی تاثیر گذار به این افراد کمک کنیم تا بتوانند بدون صرف هزینه های گزاف و بدون نیاز به تحمل عوارض داروهای مصرفی، مشکل نعوظ خود را برطرف نمایند.

در سال‌های اخیر روش های جراحی مختلفی برای رفع مشکل نعوظ به وجود آمده است. روش های جراحی اگرچه بسیار مدرن هستند اما باز هم نتیجه ای که مد نظر افراد بوده را به همراه نخواهند داشت. همچنین هزینه عمل های جراحی بالا بوده و با توجه به اینکه نتیجه صد درصدی به همراه ندارند، بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از این روش ها ندارند.

 

تقویت نعوظ  یا تقویت آلت تناسلی

 

اختلال نعوظ چیست و چه علائمی دارد؟

ناتوانی جهت نگه داشتن نعوظ برای مدت زمان کافی، در هنگام برقراری رابطه جنسی را اختلال  نعوظ می گویند. به سفت، بزرگ و متورم شدن آلت تناسلی آقایان، نعوظ گفته می شود.  اختلال نعوظ باعث می شود تا آقایان به ارگاسم یا اوج لذت جنسی نرسند. به همین دلیل موجب کاهش اعتماد به نفس  و نارضایتی زوجین از برقراری رابطه جنسی می گردد.

نعوظ به دلیل افزایش سرعت خونرسانی به ناحیه تناسلی و بزرگ شدن آلت تناسلی ایجاد می شود. افزایش جریان خون در آلت تناسلی به علت تحریک و تماس مستقیم با آلت تناسلی و یا از طریق افکار جنسی ایجاد می گردد.  با افزایش جریان خون و پر شدن حفره های داخل آلت تناسلی، آلت سفت و محکم می گردد.

به دلیل تحریک جنسی در آقایان،  عملکرد ماهیچه ها، هورمون ها، اعصاب و رگ های خونی با هم هماهنگ شده تا نعوظ ایجاد گردد. پیام های عصبی که از مغز به آلت تناسلی مردانه فرستاده می شود، موجب شل شدن ماهیچه های ناحیه تناسلی می شود. به همین دلیل افزایش جریان خون در آلت تناسلی رخ داده و آلت تناسلی سفت می گردد.

به هر دلیلی مشکلی در عمل خون رسانی به آلت تناسلی مردانه رخ دهد این مشکل باعث به وجود آمدن مشکل نعوظ در مردان می شود. این عوامل می تواند ریشه فکری و جسمی داشته باشد که مانع از نعوظ کامل می شوند. در ادامه مقاله این عوامل را بر خواهیم شمرد.

 

علائم بروز اختلال نعوظ

  • ناتوانی در رسیدن به نعوظ
  • ناتوانی فرد جهت نگه داشتن نعوظ در زمان برقراری رابطه جنسی
  • از بین رفتن نعوظ قبل از رسیدن به ارگاسم
  • کاهش علاقه و اشتیاق فرد به برقراری فعالیت جنسی
  • کاهش اعتماد به نفس فرد جهت انجام فعالیت جنسی
  • انزال زودرس: انزال زودرس در حین رابطه جنسی و قبل از رسیدن فرد به اوج لذت جنسی رخ می دهد. در اثر بروز این مشکل زوجین از برقراری رابطه جنسی لذت نمی برند.
  • تاخیر در انزال: در اختلال انزال، مدت زمان طولانی تحریک جنسی برای رسیدن به ارگاسم و انزال لازم است.
  • ناتوانی در انزال

 

عوامل موثر بر بروز اختلال نعوظ

اختلال نعوظ می تواند به دلایل مختلف مانند وجود یک بیماری زمینه ای مانند چاقی و یا اضافه وزن زیاد، بیماری پارکینسون، ام اس، سرطان پروستات، دیابت، فشار خون بالا و … ایجاد شده باشد. ابتلا به بیماری دیابت موجب کاهش میل جنسی، قدرت عضلانی ضعیف و مشکل نعوظ می شود.  علاوه بر این داروهای مورد استفاده برای کنترل فشار خون بالا نیز باعث بروز اختلال نعوظ می گردند.

 

عوامل موثر بر بروز اختلال نعوظ

 

سایر موارد موثر بر بروز اختلال نعوظ

  • مشکلات روحی و روانی: وجود استرس و اضطراب زیاد و یا ابتلا به بیماری افسردگی می تواند باعث ایجاد اختلال نعوظ شود.
  • مشکلات عروقی و شریانی: ابتلا به بیماری های عروقی و شریانی مانند افزایش سطح کلسترول بد خون، فشار خون بالا، ابتلا به بیماری های سیستم قلب و عروق و ابتلا به بیماری های کلیوی باعث بروز مشکل نعوظ می شوند.
  • اختلالات هورمونی: عدم تعادل سطح هورمون های مختلف بدن مانند هورمونهای غده تیروئید موجب بروز اختلال نعوظ می شوند.
  • اختلال در خواب: طبق تحقیقات انجام شده اکثر آقایان مبتلا به اختلال نعوظ، دچار مشکلات خواب هستند. اختلال خواب موجب به هم خوردن سطح هورمون تستوسترون و اکسیژن خون می شود.
  • ابتلا به بیماری آرترواسکلروز یا سختی سرخرگ ها: در بیماری آرترواسکلروز رسوبات چربی یا پلاک در جدار عروق خونی تشکیل می شود. پلاک ها موجب تنگ شدن عروق و کاهش سرعت جریان خون به اندام های مختلف بدن می گردند. کاهش روند خونرسانی به ناحیه تناسلی موجب بروز اختلال نعوظ و انزال طبیعی می گردد.
  • کاهش سطح هورمون تستوسترون : هورمون تستوسترون به تنهایی موجب تقویت نعوظ نمی شود ولی با تحریک گیرنده های مغزی جهت تولید نیتریک اکسید، موجب تقویت آلت تناسلی و درمان اختلال نعوظ می شود.
  • اعتیاد به مواد مخدر: اعتیاد به مصرف مواد مخدر، کشیدن سیگار و نوشیدن زیاد مشروبات الکلی موجب بروز مشکلات زیادی در رگ های خونی می شود. مصرف این مواد موجب کاهش سطح اکسیژن خون می گردد. در نتیجه کاهش خونرسانی و اکسیژن رسانی به آلت تناسلی مشکل نعوظ ایجاد می شود.
  • مصرف برخی داروها: مصرف داروهای ضد افسردگی، شیمی درمانی، فشار خون بالا و داروهای کاهنده سطح تستوسترون می توانند باعث بروز مشکل نعوظ شوند.
  • وجود اختلال در ماهیچه های کف لگن
  • تروما به لگن همچون شکستگی لگن

 

توضیحاتی در مورد تقویت نعوظ در مردان

تقویت الت مردان کار چندان مشکلی نیست اما نیاز به داشتن اطلاعاتی در این زمینه داریم تا بتوانیم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. تقویت نعوظ در مردان به عوامل مختلفی مثل تغذیه و ورزش بستگی دارد. شاید با خودتان فکر کنید که تغذیه خیلی خاص و یا ورزش های ویژه ای برای این کار مورد نیاز است. قطعاً این طور نیست و با یک سری ورزش های ساده و خوراکی های دم دست می توان به تقویت نعوظ کمک بسیار زیادی کرد.

در سال های اخیر داروهای بسیار زیادی از طریق شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای برای تقویت نعوظ تبلیغ شده است. به طور قطع می توان گفت این داروها چیزی به جز کلاهبرداری نیستند. ترکیبات این داروها شیمیایی بوده و علاوه بر اینکه مشکل نعوظ را برطرف نمی کنند، ممکن است مشکلات بیشتری را هم برای شما به همراه داشته باشند. پیشنهاد ما به شما استفاده از راه های طبیعی و کم خطر برای حل مشکل نعوظ می باشد.

شاید بسیاری از مردان به خاطر حفظ آبروی خود نتوانند به رفع مشکل نعوظ بپردازند. همین موضوع در بسیاری از مواقع باعث می شود اختلال نعوظ که به راحتی قابل برطرف شدن است، تبدیل به یک مشکل غیرقابل درمان بشود.  ما در این مطلب قصد داریم روش های بسیار راحت و قابل انجام برای همه افراد را ارائه نماییم تا افرادی که با این مشکل مواجه هستند، بتوانند به راحتی مشکل خودشان را برطرف کنند. امیدواریم افرادی که ما را تا پایان این مطلب همراه می کنند بتوانند بدون نیاز به منبع دیگری مشکل نعوظ خود را برطرف نمایند. اگر شما نیز با مشکل عدم نعوظ کامل مواجه هستید، بهتر است تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

دلایل اهمیت تقویت نعوظ

 

دلایل اهمیت تقویت نعوظ

نعوظ را می‌توان یکی از مهمترین لازمه های برقراری روابط زناشویی دانست. این موضوع باعث شده تا افرادی که با اختلال نعوظ مواجه می باشند در زندگی زناشویی خود با مشکلات زیادی مواجه شوند. در چنین شرایطی تقویت نعوظ می تواند راه حل بسیار مناسبی به شمار برود. طبق بررسی های انجام شده می‌توان به این نتیجه رسید که اختلال نعوظ یکی از مهمترین عوامل طلاق در کشور ما نیز به شمار می رود. بدین ترتیب با حل مشکل نعوظ می توان به تقویت روابط و استحکام خانواده ها کمک بسیار زیادی کرد. کیفیت رابطه جنسی وابستگی بسیار زیادی به نعوظ کامل دارد. به همین دلیل افرادی که نمی توانند نعوظ کامل را تجربه کنند در زندگی زناشویی خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه می شوند.

 

عوامل موثر در نعوظ مردان

در این بخش قصد داریم به صورت خلاصه، به عوامل ایجاد مشکل نعوظ در مردان بپردازیم. داشتن اطلاعات کافی در این زمینه کمک می کند تا افرادی که با چنین مشکلاتی مواجه هستند، بتوانند تصمیمات بهتری را برای درمان اتخاذ نمایند.

مشکل نعوظ به طور کلی ممکن است به خاطر مشکلات جسمی یا روحی به وجود آید. مشکلات جسمی شامل سن بالا، دیابت، بیماری های عروقی،سکته قلبی، استعمال دخانیات و مصرف الکل و… می باشند. هر کدام از این مشکلات می توانند باعث  ایجاد اختلال در نعوظ شوند، مشکلات روحی که در نعوظ اختلال ایجاد می کنند نیز شامل افسردگی، استرس، اضطراب و… می باشند.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد  علت های اختلال نعوظ می توانید مقاله علت نعوظ ضعیف را مطالعه نمایید.

 

به این موضوع باید توجه داشت که اصلاح سبک زندگی تا حدود زیادی می تواند از این مشکل پیشگیری کرده و یا در صورت به وجود آمدن مشکل، زمینه درمان را فراهم می کند. اصلاح سبک زندگی شامل ورزش کردن منظم، تغذیه صحیح و مصرف ویتامین های مورد نیاز بدن می باشد. این روش ها هم ساده و ارزان بوده و هم تاثیر بسیار چشمگیری در تقویت آلت تناسلی مرد دارند.

 

روش های تقویت نعوظ در مردان

 

روش های تقویت نعوظ در مردان

  • تقویت نعوظ با ورزش

تقویت نعوظ با ورزش را می توان یک روش ساده، کم هزینه و تاثیرگذار دانست. یکی از دلایل اختلال در نعوظ، شل شدن عضلات لگن می باشد. ورزش هایی که بتوانند به تقویت عضلات لگن بپردازند، قطعا در رفع اختلال نعوظ نیز تاثیرگذار می باشند. ورزش های مختلفی می توانند در تقویت عضلات لگن تاثیرگذار باشند. از جمله این ورزش ها می توان به کگل، یوگا، پیاده روی سریع، شنا و… اشاره کرد. اگر ورزش ها به طور منظم و صحیح انجام شوند، به مرور زمان اختلال نعوظ برطرف خواهد شد.

  • غذاهای تقویت نعوظ

اگر بخواهیم مواد غذایی موثر در تقویت نعوظ را معرفی کنیم، می توانیم به موارد بسیار زیادی اشاره کنیم. در این بخش به معرفی مهمترین مواد غذایی موثر در بهبود نعوظ می پردازیم.

    • میوه جات

میوه جات یکی از دسته های مواد غذایی بسیار مفید برای تقویت نعوظ به شمار می روند. از جمله میوه های تاثیرگذار برای بهبود اختلال نعوظ می توان به هندوانه، بلوبری، آووکادو، سیب و موز اشاره کرد.

    • سبزی و صیفی جات

سبزی و صیفی جات از سالم ترین و مغذی ترین گروه های مواد غذایی به شمار می روند. برای تقویت نعوظ باید محصولاتی مثل هویج، اسفناج، فلفل چیلی، گوجه فرنگی اشاره کرد. ارگانیک بودن محصولات می تواند تاثیر بسیار زیادی در تاثیرگذاری انواع مواد غذایی جهت بهبود اختلال نعوظ داشته باشد. غلات، حبوبات، چای سبز، قهوه و… از دیگر گزینه های تاثیرگذار در تقویت نعوظ به شمار می روند.

 

بیشتر بخوانید: درمان خانگی نعوظ

 

انواع ویتامین برای تقویت نعوظ

معرفی انواع ویتامین برای تقویت نعوظ کار چندان مشکلی نیست. اغلب ویتامین ها برای بدن ضروری بوده و بهتر است کمبود هیچ کدام از ویتامین ها در بدن به وجود نیاید. از جمله ویتامین هایی که می توانند به تقویت نعوظ کمک کنند می توان به فولیک اسید یا ویتامین B9، ویتامین D، نیاسین یا ویتامین B3، ویتامین C اشاره کرد. همه مواد غذایی که دارای ویتامین های معرفی شده بوده، به نوعی در تقویت نعوظ تاثیرگذار می باشند.

 

تقویت نعوظ فوری چگونه انجام می شود؟

 

تقویت نعوظ فوری چگونه انجام می شود؟

برای تقویت نعوظ فوری معمولا از روش های موقتی باید استفاده کرد. این روشها ممکن است عوارضی را در پی داشته باشند. مصرف دارو، تزریق مواد به آلت تناسلی، جراحی های مختلف و استفاده از دستگاه وکیوم مردانه از جمله روش های تقویت فوری نعوظ به شمار می روند. احتمال ایجاد عوارض با این روش ها بیشتر است، اما یکی از کم عوارض ترین دستگاه های موجود در بازار که در صورت استفاده صحیح می تواند بدون عوارض باشد دستگاه وکیوم مردانه می باشد که به دو صورت دستگاه وکیوم برقی و دستگاه وکیوم آقایان دستی در بازار موجود می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد عوارض دستگاه وکیوم مردانه می توانید مقاله آیا دستگاه وکیوم ضرر دارد را مطالعه نمایید.

 

 

لیست انواع دستگاه وکیوم مردانه با بهترین قیمت

بهترین و قویترین قرص نعوظ

معمولا تاثیر اکثر قرص ها جهت تقویت نعوظ  شبیه هم هستند اما ترکیب شیمیایی آنها با هم تفاوت دارند. سرعت تاثیرگذاری، از بین رفتن تاثیر دارو و میزان بروز عوارض جانبی ناشی از قرص های تقویت آلت تناسلی با هم متفاوت می باشند.

  • قرص تقویت نعوظ سیلدنافیل یا ویاگرا

برای تقویت نعوظ در مردان می توانید با تجویز پزشک از این قرص با شکم خالی و حدود یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی استفاده کنید. تاثیر این قرص برای افرادی که دچار اختلال نعوظ خفیف تا متوسط هستند، حدود 4 تا 5 ساعت می باشد.  این قرص  بهترین و قویترین قرص نعوظ جهت درمان ناتوانی یا کم توانی جنسی شناخته شده است.

  • واردنافیل یا لویترا

برای تقویت نعوظ باید این قرص حدود یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی استفاده شود. تاثیرگذاری این قرص با معده پر یا خالی فرقی ندارد. مصرف این قرص همراه با غذاهای چرب باعث به تاخیر افتادن جذب دارو می گردد. افراد مبتلا به اختلال نعوظ خفیف تا متوسط شاهد تداوم اثر این دارو برای مدت 4 الی 5 ساعت خواهند بود. انواع جدید این قرص بر روی زبان گذاشته شده و جذب بدن می شوند.

  • تادالافیل یا سیالیس

مصرف این قرص برای تقویت نعوظ حدود 1 الی 2 ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی توصیه می شود. مدت اثر این دارو حدود 36 ساعت می باشد. مصرف این قرص همراه با غذا هم مشکلی ایجاد نمی کند.

  • آوانافیل یا استندرا

استفاده از این قرص باید حدود نیم ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی باشد. تداوم اثر این دارو برای مدت 6 ساعت باقی می ماند.

 

بهترین و قویترین قرص نعوظ

 

عوارض قرص های تقویت نعوظ

برای گرفتن بهترین نتیجه جهت تقویت نعوظ باید از قرص های نعوظ تحت نظر پزشک استفاده کنید. در مواردی مصرف قرص های نعوظ همراه با برخی  از داروها موجب کاهش تاثیر آنها می شود و یا ممکن است خطرآفرین باشند، این دارو ها شامل:

  • داروهای نیترات همچون نیتروگلیسیرین، ایزو سورباید مونو نیترات و ایزو سورباید دی نیترات

همچنین در موارد زیر نیز مصرف قرص ها نعوظ ممکن است باعت کاهش تاثیر این داروها شود:

  • ابتلا به فشار خون کنترل نشده، خیلی پایین یا خیلی بالا
  • ابتلا به اختلالات حاد کبدی
  • ابتلا به بیماری های کلیوی که نیاز به درمان دیالیز دارند.

در برخی موارد آقایانی که از قرص های تقویت نعوظ استفاده می کنند، دچار عوارض جانبی زیر می گردند:

  • سرخ شدن
  • سوء هاضمه
  • سردرد
  • گرفتگی بینی و یا آبریزش بینی
  • تغییر در قدرت بینایی، حساسیت به نور، تاری دید یا آبی شدن دید
  • کمردرد
  • در موارد نادر عوارض جانبی جدی تری مانند ناشنوایی، نابینایی و نعوظ دائمی آلت تناسلی ایجاد می شود.

راههای طبیعی درمان اختلال نعوظ

اولین اقدام برای تقویت نعوظ درمان بیماری های زمینه ای می باشد. بسته به دلایل ایجاد کننده و شدت اختلال نعوظ پزشک متخصص از روش های مختلف استفاده می کند.

  • اصلاح سبک زندگی
  • کنترل سطح کلسترول، قند خون و فشار خون در بیماران مبتلا
  • انجام منظم تست های پزشکی
  • ترک کشیدن سیگار، محدود کردن مصرف الکل و اجتناب از مصرف مواد مخدر
  • انجام تمرینات ورزشی به صورت منظم در هر روز: انجام تمرینات ورزشی هوازی موجب تقویت نعوظ در مردان می گردد.
  • کنترل استرس
  • درمان بیماری های روحی و روانی
  • استفاده از دستگاه های وکیوم مردانه: این دستگاه ها به صورت فوری اما موقت مشکل نعوظ را برای برقراری رابطه جنسی برقرار می کنند و در مواردی که نیاز فوری به رفع مشکل نعوظ دارید این دستگاه بهترین پیشنهاد می باشد.

تقویت نعوظ با ورزش

ورزش یکی از بهترین روشهای درمان اختلال نعوظ می باشد. انجام تمرینات ورزشی به صورت منظم علاوه بر تقویت نعوظ،  احتمال ابتلا به مشکل اختلال نعوظ در آینده  را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

  • تمرینات کگل برای تقویت نعوظ در مردان

برای تقویت نعوظ در مردان می توان انجام تمرینات کگل را توصیه کرد. انجام این تمرینات موجب تقویت عضلات کف لگن می گردد. در نتیجه موجب بهبود کنترل ادرار، تقویت عملکرد مثانه و تقویت آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی موفقیت آمیز می شود. انجام این تمرینات به درمان انزال زودرس مردان کمک شایانی می کند.

در گام اول باید عضلات کف لگن شناسایی شوند. برای این کار در هر روز برای چندین بار عضلاتی را منقبض کنید  که به کمک آنها جریان ادرار خود را متوقف می کنید.  عضلات کف لگن را برای مدت 5 ثانیه منقبض کرده و سپس شل کنید. این عمل را 2 تا 3 مرتبه در هر روز حدود 10 الی 20 بار انجام دهید. این تمرینات را در حالت های مختلف مانند دراز کشیده، زانوی بالا نگه داشته، ایستاده و نشسته بر روی صندلی انجام دهید.

  • ورزش های هوازی برای تقویت نعوظ

افرادی که برای مدت 4 بار در هر هفته تمرینات هوازی انجام می دهند، روابط جنسی موفق تری را برقرار می کنند. مدت زمان هر جلسه ورزشی باید حدود 40 دقیقه با شدت متوسط انجام شود. انجام این تمرینات به صورت مداوم تا 6 ماه برای درمان اختلال نعوظ لازم است.

انجام ورزش هایی مانند دوچرخه سواری، قایقرانی، بوکس، دو و میدانی و پرش به تقویت آلت تناسلی کمک می کنند. علاوه بر این انجام تمرینات ورزشی هوازی به بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق و جلوگیری از بروز بیماری های قلبی کمک می کنند.

 

تقویت نعوظ با ورزش

 

غذاهای مفید برای تقویت نعوظ

نقش تغذیه برای تقویت نعوظ و درمان ناتوانی های جنسی بر هیچکس پوشیده نیست. داشتن رژیم غذایی سالم سرشار از سبزیجات تازه و میوه ها به بهبود عملکرد جنسی کمک می کند. مصرف مواد مغذی سرشار از آنتی اکسیدان ها موجب افزایش سرعت گردش خون در آلت تناسلی مردانه و بهبود نعوظ می گردد.

از مهمترین مواد غذایی موثر بر تقویت نعوظ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میوه های قرمز رنگ: میوه های قرمز رنگ مانند هندوانه، گوجه فرنگی دارای لیکوپن هستند که به گردش خون و تقویت نعوظ کمک می کنند. لیکوپن و ویتامین C موجود در میوه ها باعث افزایش تولید اسپرم و بهبود عملکرد جنسی می شوند. مصرف این میوه ها به درمان و جلوگیری از بروز سرطان پروستات کمک می کنند.
  • آجیل و خشکبار: آجیل هایی مانند گردو دارای اسید آمینه ال آرژنین می باشند که به تقویت آلت تناسلی و بهبود عملکرد جنسی کمک می کنند. از این اسید آمینه در بدن برای تولید نیتریک اکسید استفاده می شود. علاوه بر این وجود ویتامین E، ویتامین فولیک اسید و فیبر در ترکیب آجیل ها و خشکبار به حفظ سلامتی عمومی بدن و درمان اختلال نعوظ کمک می کنند.
  • زعفران: زعفران با تسکین درد و التهابات بدن می تواند باعث افزایش حساسیت بدن نسبت به لمس و تماس مستقیم شود. زعفران باعث افزایش میل جنسی در مردان و زنان می گردد.
  • میخک: میخک با طبیعت گرم خود می تواند باعث افزایش دمای بدن شود. در نتیجه با افزایش دمای بدن، سرعت جریان خون در آلت تناسلی افزایش می یابد و نعوظ تقویت می شود.
  • هل: یکی از مواد مغذی موثر بر افزایش میل جنسی هل می باشد. هل موجب افزایش حرارت و گرمای بدن مردان شده و موجب بهبود قدرت نعوظ و تقویت آلت تناسلی در حالت نعوظ می گردد.
  • غلات کامل: استفاده از کربوهیدرات ها در رژیم غذایی موجب تقویت نعوظ در مردان می شود. استفاده از کربوهیدرات های حاوی فیبر فراوان مانند غلات کامل موجب بهبود سلامت قلب می گردند. در نتیجه به قدرت نعوظ و درمان اختلال نعوظ کمک می کنند.

 

جمع بندی و کلام پایانی

تقویت نعوظ می تواند یکی از اختلالات شایع در بین مردان را برطرف کند. با توجه به تاثیر عملکرد صحیح آلت تناسلی در بهبود روابط و استحکام بنیان خانواده، حل مشکل نعوظ می تواند بسیار خوشایند و ضروری باشد. روش هایی مثل تغذیه و ورزش با وجود اینکه اثرات فوری نداشته و به مرور مشکل را رفع می کنند، اما نتیجه بسیار مطلوب و دائمی به همراه دارند. این موضوع باعث شده تا استقبال از این روش ها بسیار بیشتر از روش های فوری مثل مصرف دارو، استفاده از دستگاه وکیوم و عمل جراحی باشد.

 

یک فکر در مورد “بهترین روشهای تقویت نعوظ در مردان 🍌

  1. مجتبی گفت:

    با سلام وعرض ارادت
    بسیار ، بسیار عالی بود

    1. مدیر گفت:

      درود ممنون از شما که نظرتون رو ثبت کردید و خوشحالیم که از مقاله ما راضی بودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *